Пошук


Меню сайту

Форма входу
Реєстрація
  




Радимо переглянути















   
Інші події

Конкурси для учнів

Конкурси для вчителів











Онлайн всього: 6
Гостей: 6
Користувачів: 0


Головна » » Міські акції » Міська акція "Шкільна родина"

Положення
08.09.2013, 16:19
Додаток
до наказу
№ 343 від 05.07.2013

 

Положення

про міську колективну творчу справу

«Шкільна родина»

 

Загальні положення та мета КТС

Міська колективна творча справа «Шкільна родина» спрямована напідвищення престижу освітньої галузі,формування сучасної інфраструктури музейної справи, підтримки молодіжних ініціатив щодо вивчення історії та розвитку освіти, соціалізації учнів освітніх установ міста, згуртування колективів навчальних закладів, ознайомлення учнів із досвідом життєдіяльності класних колективів, учнівського самоврядування, навчальних закладів, усвідомлення причетності учнівської молоді до великої шкільної родини міста, формування ціннісних ставлень учнів до себе, людей, суспільства та культурних цінностей, життєвої компетентності, толерантності.

 Завдання КТС

1. створити музей освіти міста Миколаїв з використанням ІК технологій;

2. сприяти налагодженню дружніх взаємовідносин між учнівськими колективами загальноосвітніх закладів міста;

3. поширити досвід діяльності навчальних закладів міста;

4.  активізувати діяльність учнівського самоврядування;

5. формувати культуру спілкування дітей та учнівської молоді;

6.   пропагувати активні форми позаурочної діяльності школярів.

 

Термін проведення:

З вересня 2013 по вересень 2015 року:

І етап - з вересня 2013 по вересень 2014року пошукова діяльність щодо створення музею освіти міста.

ІІ етап - з вересня 2013 року по квітень 2014 року міні-проект «В гостях у класу».

ІІІ етап – з жовтня 2014 року по квітень 2015 року огляд (міні-проек) «В гостях у школи».

ІV етап – вересень 2015 року загальноміські збори

 Учасники КТС

До участі у загальноміській справі запрошуються учнівські  та педагогічні колективи загальноосвітніх навчальних закладів міста, батьки, громадськість.

Порядок проведення

І етап Створення музею з історії розвитку освіти Миколаєва здійснюється у два періоди:

1 період віртуальний музей – історія розвитку кожного навчального закладу. Матеріали оформлюються у вигляді презентації PowerPoint2003 в термін з вересня 2013 року до 10 грудня 2013 року. За планом:

1        Слайд. Повна назва закладу.

Історична довідка:

а) фото школи;

б) рік заснування;

в) повна адреса закладу;

г) короткі відомості щодо заснування школи.

2 Слайд. Перший директор (фото, короткі відомості про нього, який предмет викладав, скільки років керував школою).

3 Слайд. Загальна наповнюваність школи, мова навчання, склад педагогічного колективу з дня заснування закладу.

4 Слайд. Які глобальні зміни відбулися під час існування школи (фото та ПІБ керівників (роки роботи), перебудова школи тощо).

5 Слайд. Теперішній час. Візитка школи, основні напрями роботи, мова навчання, педагогічний склад, загальна наповнюваність (фото).

6 - 7 Слайд. Традиції закладу, значимі загальношкільні події, цікаві свята (фотографії).

8 Слайд. Випускники навчального закладу - видатні постаті міста, України та за її межами (до 4-х осіб), фото та короткі відомості.

9 Слайд. Шкільні експонати (фото) та короткі відомості про них.

10 Слайд. Родзинка закладу. Щоб ви хотіли додати.

 2 період - пошук історичних документів, фото-, відеоматеріалів (експонати, люди тощо) здійснюється з вересня 2013 – вересень 2014року.

Напрями діяльності обираються на розсуд учнівських та педагогічних колективів. Зібрані в ході пошукової роботи документальні й матеріальні пам'ятки стануть основою для створення музею освіти міста Миколаїв.

Пошукова діяльність щодо створення музею освіти проводиться з таких напрямів:

-  з історії створення управління освіти, НМЦ;

-  видатні особи педагогічної науки;

-  розповідають шкільні експонати;

-  рекорди наших вчителів: династії вчителів, професійні та індивідуальні досягнення, вчителі-письменники, художники тощо;

-  заклади – флагмани освіти: цікавий досвід, традиції школи, міжнародна співпраця закладів освіти;

-  звичайні вчителі – видатні діти: випускники, які закінчили навчання з відзнакою (золота, срібна) або стали переможцями конкурсів Міжнародного рівня; випускники - видатні особистості в будь – якій галузі, активні громадські діячі.

 

ІІ етап міні-проект «В гостях у класу» проводиться з вересня 2013 року по квітень 2014 року. В завдання ІІ етапу входить ознайомлення учнів із досвідом життєдіяльності класних колективів, учнівського самоврядування та усвідомлення причетності учнівської молоді до великої шкільної родини.

Проведення міні-проекту «В гостях у класу»

У міні-проекті беруть участь всі класи школи. Пари визначаються жеребкуванням (паралельні класи, або союзи старших та молодших класів, на розсуд оргкомітету школи).

Кожен колектив приймає у себе в гостях іншого учасника міні-проекту: виступає перед ними з творчою презентацією, присвяченого життю класного колективу, проводить разом з гостями веселу, цікаву гру, посиденьки, фіто-бар тощо.

Через деякий час колектив, що ходив у гості, стає господарем і приймає у себе своїх напарників, влаштовуючи зустріч по-своєму, з сюрпризами для гостей – друзів.

Якщо класів багато, то зустрічі в парах можна обєднати: кожен колектив готує презентацію свого «класного життя» в цікавій формі. Зустріч відбувається на території одного з класів, або в іншому приміщенні школи, за попередньою домовленістю. Колективи по черзі презентують свій досвід. Завершується свято інтерактивною грою на згуртування колективів та солодким столом (за бажанням). До організації фінального етапу зустрічі (чаювання, обмін сувенірами, можна залучати батьків). Наприкінці зустрічі робиться обов’язкове колективне фото.

Після кожного етапу на загальних зборах своїх колективів і господарі, і гості обговорюють результати зустрічі, аналізують досвід друзів, порівнюють його з власним, приймають потрібні рішення.

У кінці навчального року оформлюється портфоліо школи, яке включає в себе колективні фото класів та цікаву інформацію про хід міні-проекту для подальшого розміщення зібраних матеріалів на сайті управління освіти Миколаївської міської ради (фото, відеоматеріали тощо).

Очікувані результати:

1. Поширення досвіду виховної діяльності класних колективів.

2. Сприяння розвитку учнівського самоврядування.

3. Самореалізація, розвиток життєвих компетенцій учнів.

4. Розширення кола спілкування учнів на рівні школи.

Поради класним керівникам:

У будь-якому варіанті міні-проект повинен проходити святково, урочисто, доброзичливо, щоб створити дружню, ділову, невимушену обстановку взаємного навчання, спільного пошуку.

Педагоги, батьки беруть участь разом з учнями на всіх етапах: і в передачі досвіду свого колективу, і у вивченні досвіду інших, і в колективному роздумі – пошуку кращих рішень на майбутнє. А, головне, разом з дітьми піклуються про те, щоб усе цінне, засвоєне під час реалізації міні-проекту, увійшло в життя.

Міні-проект «В гостях у класу» спільна турбота старших і молодших про свій колектив, про його честь, про його рух вперед!

 

ІІІ етап огляд (міні-проект) «В гостях у школи» проводиться з жовтня 2014 року – квітня 2015 року. Завдання етапу - ознайомлення учнів із досвідом життєдіяльності навчальних закладів міста, учнівського самоврядування.

Проведення огляду (міні-проекту) «В гостях у школи»:

У ході проведення огляду (міні-проекту) делегації учнівських колективів навчальних закладів міста, на чолі з педагогами-керівниками, відвідують в один із днів, у встановлений час, школи – партнери міста Миколаїв. Під час зустрічі гостей колектив школи готує творчу презентацію про життєдіяльність закладу та організовує такі види діяльності (за вибором): екскурсії, виставки, зустрічі з учнівським самоврядуванням, спільні тренінги, майстер-класи, конкурси, змагання, ігри, інсценізації, квест* тощо.

*Квест по школі організовується як рухлива пошуково-дослідницька гра, що передбачає як презентацію свого закладу колективом, що приймає, так і виконання учнями – гостями завдань, спрямованих на ознайомлення із діяльністю закладу – господаря.

За результатом зустрічі зі школами-партнерами навчальний заклад, який приймав гостей готує мультимедійну презентацію – звіт (до 20 слайдів), електронний варіант фото (до 20 шт., режим JPEG або TIFF ), відеоматеріали (тривалістю не більше 5-10 хв.) та надають матеріали для розміщення на сайті управління освіти, а також самостійно подають матеріали до місцевих ЗМІ.

Терміни виконання:

І-а школа – партнер зустрічає гостей у жовтні 2014 року;

ІІ-а школа – партнер зустрічає гостей у листопаді 2014 року;

ІІІ-а школа – партнер зустрічає гостей у лютому 2015 року;

ІV-а школа – партнер зустрічає гостей у березні 2015 року.

Очікувані результати

1.     Поширення досвіду діяльності загальноосвітніх навчальних закладів міста, різноманітних форм організованого проведення дозвілля дітей та молоді.

2.     Сприяння розвитку учнівського самоврядування та навичок творчої діяльності школярів.

3.     Самореалізація, розвиток життєвої компетенції та соціальної активності учнів.

4.     Розширення географії спілкування та комунікативних здібностей учнів.

 ІV етап - виїзні загальноміські збори - проводиться у вересні 2015 року для підведення підсумків та узагальнення матеріалів

Керівництво

Загальне керівництво КТС здійснює оргкомітет. До складу оргкомітету входять представники управління освіти Миколаївської міської ради, науково-методичного центру, заступники директорів з виховної роботи, лідери учнівського самоврядування шкіл міста. Проміжні звіти, результати роботи будуть визначатись додатково.

Додатки

Алгоритм дій

«В гостях у класу»

1. Жеребкування щодо вибору класу для співробітництва.

2. Узгодження дати зустрічі.

3. План зустрічі гостей.

Час проведення заходу 45-60 хв.

5 хв. – організаційні (вітання, подарунки тощо)

20-25 хв. – презентація учнівського колективу господарями класу

20-25 хв. – спільна гра, тренінгові вправи, інсценізація, тощо.

4. Створення фото-звіту у формі колажу на форматі А – 3 зі своїми враженнями + електронний варіант (1 слайд від класу).

5. Участь класів у підсумковій загальношкільній учнівській конференції, розповідь про зустріч (до 3 хв.)

 Алгоритм дій

«В гостях у школи»

 1. Створення групи для відвідування шкіл міста (до 8 осіб).

2. Склад групи:

-  актив школи та лідери класів за вибором активу;

-  представники педагогічного колективу.

3. Створення творчої групи для підготовки зустрічі та складання плану:

-  презентація школи;

-  екскурсія, музей (якщо є);

-  тренінгові вправи (інше);

-  подарунки, пам’ятні сувеніри.

4. Створення репортажу зустрічі в електронному варіанті (загальне фото, інтерв’ю гостей, відеофільм або електронна презентація).

5. Організація загальношкільної учнівської конференції. Розповідь про співпрацю зі школами з демонстрацією слайдів.

 


Додав: Управління_освіти |
Переглядів: 514

Ми в соцмережах
       






Інформаційний партнер
Науково-педагогічна бібліотека Миколаєва

Сайти навчальних закладів

Корисні посилання






























































Управління освіти Миколаївської міської ради © 2016