Пошук


Меню сайту

Форма входу
Реєстрація
  




Радимо переглянути















   
Інші події

Конкурси для учнів

Конкурси для вчителів











Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Головна » До вершин професійної майстерності » Методичний супровід діяльності керівників » Внутрішкільна система управління професійним зростанням учителя
Методичні заходи для директорів [5]Школа молодого ЗДНВР [4]
Школа управлінської майстерності ЗДНВР [4]Методичні заходи для ЗДВР [4]
Консультації для ЗДНВР [2]Семінари [10]
Якість освіти як ключова категорія нової парадигми освіти [23]Внутрішкільна система управління професійним зростанням учителя [37]
Формування психолого-педагогічної культури батьків. Сучасні форми взаємодії з батьками [13]Дидактичні й методологічні засади сучасного уроку [5]
Підвищення професійної компетентності вчителів [10]Школи - новатори [2]
Вебінари [175]


Побудова оптимальної організаційної структури методичної роботи у навчальному закладі
29.01.2011, 12:47
Пустовойтенко Олеся Олегівна
ЗДНВР ЗОШ №49
Науково-методична служба школи  виробила структуру методичної роботи в школі, яка спрямовується на реалізацію єдиної методичної теми: «Інновації як засіб розвитку творчого потенціалу учасників педагогічного процесу». І ефективність науково-методичної роботи нашої школи, як важливої складової системи фахового зростання рівня освіти педагогічних кадрів, значною мірою визначається рівнем організації діяльності методичної служби навчального закладу. Неможливою стає реалізація поставлених навчально – виховних задач закладу при непрофесійній організації роботи методичної  служби. В жодному разі не варто говорити про те, що організація має бути оригінальною. Вона в повній мірі може опиратися на вже існуючу структуру організації роботи методичної служби, але обов’язково має бути відповідною до освітянських вимог та до умов діяльності конкретно взятого навчального закладу
Згідно з Положенням про методичне об’єднання вчителів, затверджене наказом Міністерства освіти України від 20.10.1997 р. №385, в школі функціонують методичні об’єднання вчителів з предметів. В  нашому навчальному закладі сформувалася структура методичної роботи, основу якої склала діяльність методичних шкільних об’єднань. Багаторічний досвід свідчить про її оптимальність. Але невеличкий склад педагогічного колективу школи сприяв об’єднанню вчителів у методичні об’єднання не суто за дисциплінами , а на циклічній основі:
-         Методичне об’єднання вчителів гуманітарного циклу;
-         Методичне об’єднання вчителів природничо – естетичного циклу;
-         Методичне об’єднання вчителів естетичного циклу;
-         Методичне об’єднання вчителів молодших класів;
-         Методичне об’єднання класних керівників.
   Дані методичні об’єднання є не єдиними сталими формами роботи методичної діяльності школи. Крім них , учителі об’єднуються у :
-         Творчі групи ( «Взаємодія», «Стоп – конфлікт», «Професійне орієнтування», «Центр уваги – дитина»);
-         Динамічні групи;
-          Школи молодого учителя;
-         Клуби за інтересами.
-         Школи молодого класного керівника
 
Такі об’єднання педагогів сприяють організації групових , масових та індивідуальних форм роботи педагогічного колективу та дозволяють проводити
-         В груповій формі:
•  круглі столи для школи молодого вчителя, молодого класного керівника;
• практикуми для досвідчених викладачів
  семінари, проблемні семінари, семінари-практикуми, психолого-педагогічні семінари;
• ділова гра, рольова гра, «розумовий шторм», педагогічні дискусії, дебати, аналіз педагогічних ситуацій, тренінги;
випуск методичних бюлетенів, рекомендацій;
В масовій формі:
 педагогічні читання,  лекторії;
  науково-практичні конференції;
  тижні педагогічної майстерності
•  методичні тижні, місячники.
педагогічні консиліуми, круглі столи;
  інструктивно-методичні наради, оперативні наради;
методична виставка, панорама методичних новинок, педагогічна виставка, книжкова виставка;
-         В індивідуальній формі:
•  стажування та наставництво;
•  індивідуальні та групові консультації;
•  конкурси педмайстерності («Учитель року», «Пані вчителька», «Конкурс компютерних презентацій» , захист інноваційного проекту та інші);
•  післяатестаційна робота;
•  робота з творчими вчителями;
•  творчі звіти вчителів, що атестуються.
• участь у методичних та міських методичних об’єднаннях та творчих групах (районні, міські);
• відкриті уроки, взаємовідвідування уроків, панорама нестандартних уроків; • консультації, бесіди, співбесіди, аналіз, самоаналіз;
• самоосвіта, друк досвіду роботи, уроків у періодичних педагогічних виданнях;
складання методичних рекомендацій, списків літератури, картотек;
моніторинг у навчальному закладі;
наставництво в роботі з обдарованою молоддю;
участь у Всеукраїнських, обласних, районних, міських конкурсах, проектах, акціях.
             Важливо під час планування роботи з педагогічними кадрами враховувати їх запити, які вивчаються за допомогою анкетування, фіксації усних побажань.
             Серед найбільш важливих та  актуальних проблем навчально-виховного процессу  єстворення колективу із креативних та компетентних педагогів, бо саме вони здатні формувати  конкурентоспроможні особистості, саме вони розуміються на проблемах освіти і можуть рухати її вперед. А мета методичної служби школи сприяти розкриттю творчого потенціалу кожного вчителя, який може і хоче не лише навчати , а навчаючись навчати.

Категорія: Внутрішкільна система управління професійним зростанням учителя | Додав: Управління_освіти
Переглядів: 863 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Ми в соцмережах
       






Інформаційний партнер
Науково-педагогічна бібліотека Миколаєва

Сайти навчальних закладів

Корисні посилання






























































Управління освіти Миколаївської міської ради © 2016