Пошук


Меню сайту

Форма входу
Реєстрація
  




Радимо переглянути















   
Інші події

Конкурси для учнів

Конкурси для вчителів











Онлайн всього: 71
Гостей: 71
Користувачів: 0


Головна » 2011 » Серпень » 16 » Формування негативного ставлення суспільства до будь-яких форм і проявів тероризму та екстремізму
13:31
Формування негативного ставлення суспільства до будь-яких форм і проявів тероризму та екстремізму
16.08.2011
До уваги керівників, учителів
У розділах "Нормативно-правове" і "Навчально-методичне забезпечення (Різне)" розміщені
Методичні рекомендації МОНмолодьспорту щодо формування негативного ставлення суспільства до будь-яких форм і проявів тероризму та екстремізму.
Де, зокрема, зазначається за останні роки міжнародний тероризм став однією з найгостріших проблем країн світу.
Захистити себе від небезпеки погроз, в тому числі і від терористичної діяльності, – це бажання кожної людини. Всі  навчальні дисципліни сприяють гармонійному розвитку людини зокрема і суспільства в цілому на шляху побудови правової, демократичної держави. При цьому провідне завдання у формуванні сучасного рівня культури безпеки життєдіяльності належить предмету «Основи здоров’я».

Але є й інша небезпека: потрапити в мережу терористичної організації, стати виконавцем злочинних дій. Щоб уникнути цього, потрібно усвідомлювати наслідки своїх вчинків і дій, дбати про особисту безпеку та безпеку оточуючих людей.

Тому головними завданнями закладів освіти є:

- розробка змістовних засад запобігання проявам насильства та екстремізму серед неповнолітніх і молоді;

- удосконалення нормативних засад запобігання проявам насильства та екстремізму в молодіжному середовищі;

- формування толерантності та запобігання проявам ксенофобії в молодіжному середовищі;

- усунення перешкод у взаємодії міліції, органів освіти та громадськості в процесі профілактики насильства серед неповнолітніх і молоді;

- спільна профілактична робота серед неповнолітніх;

- планування та координація профілактичної роботи освітніх закладів з особами, схильними до насильства й екстремізму;

- вивчення зарубіжного досвіду профілактики насильства та екстремізму серед неповнолітніх і молоді.

Основними методами і формами  реалізації завдань навчально-виховного процесу в закладах освіти є бесіди, лекції про історію, культуру, звичаї та культурні взаємозв’язки, літературу і мистецтво різних народів країн, диспути про культуру міжетнічних відносин. З питань формування негативного ставлення суспільства до будь-яких форм і проявів тероризму та екстремізму виховання варто проводити виховні години, дискусії, засідання «круглих столів», прес-конференції, рольові (ділові) ігри, тренінги та ін.

Зазначається, що педагоги мають створювати у закладах освіти атмосферу нетерпимості до проявів жорстокості, міжетнічної дискримінації, расизму та ксенофобії. Необхідно організовувати та проводити заходи, спрямовані на виховання толерантності, терпимості до іншого, миролюбності, доброзичливості, готовності допомагати іншим. Значних результатів у проведенні просвітницької роботи з означених питань можна і необхідно досягти за умови оптимального поєднання навчально-виховного процесу та позаурочної роботи.
Крім того надано рекомендований перелік літератури

Категорія: Новини | Переглядів: 1003 | Додав: Управління_освіти

Ми в соцмережах
       






Інформаційний партнер
Науково-педагогічна бібліотека Миколаєва

Сайти навчальних закладів

Корисні посилання






























































Управління освіти Миколаївської міської ради © 2016