Пошук


Меню сайту

Форма входу
Реєстрація
  




Радимо переглянути















   
Інші події

Конкурси для учнів

Конкурси для вчителів











Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Головна » 2012 » Липень » 27 » Психологічний і соціальний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання
13:22
Психологічний і соціальний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання
27.07.2012
Керівникам навчальних закладів, психологам, соціальним педагогам
Міністерством освіти і науки, молоді та спорту надсилає для практичного використання методичний лист «Психологічний і соціальний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання», ознайомитися з яким можна в розділі "Нормативно-правове забезпечення" на сторінці "Організація інклюзивного навчання".
Просимо ретельно опрацювати документ і звернути особливу увагу на положення, які використовуються й в інших напрямках діяльності навчального закладу, зокрема, при організації індивідуального навчання, а саме:
1. Недопущення покладання адміністрацією навчальних закладів на спеціалістів психологічної служби обов’язків, що не належать до їх професійної компетентності.
2. Алгоритм діяльності практичного психолога і соціального педагога з дітьми, які мають особливі потреби.
3. Вимоги до висновку та рекомендацій, які фіксуються у витязі з протоколу засідання психолого-медико-педагогічної консультації.

Переглядів: 1420 | Додав: Управління_освіти

Ми в соцмережах
       






Інформаційний партнер
Науково-педагогічна бібліотека Миколаєва

Сайти навчальних закладів

Корисні посилання






























































Управління освіти Миколаївської міської ради © 2016