Меню сайту



Вихід

Онлайн всього: 5
Гостей: 3
Користувачів: 2


Користувачі на сайті:
namivdnz121697, barvinok64

Головна » Інструктивно-методичні матеріали » Перспективний досвід » Навчально-виховний процес

Ґендерний підхід у формуванні особистості школяра в системі валеологічної та екологічної освіти
21.09.2013, 15:46
     Сучасне людство є свідком значних змін, що відбуваються в світі. Це зміни у сфері політики і державного управління; зміни у соціальній, культурній і релігійній екологічній сфері; а також значні зміни в економічному житті суспільства. Адже ми живемо в епоху переходу до постіндустріального суспільства, коли на перший план виходить не фізична праця, а рівень знань, інформаційні технології. Тому стає очевидним, що творці усіх змін, що відбуваються, – чоловіки і жінки – не можуть не відчувати, що не змінюються самі. Тому все це зумовило потребу запровадити такі дослідження, які можна було б застосовувати для опису всіх перетворень в суспільстві та державі, оскільки саме на них якраз впливають особистості чоловіка і жінки та їхні стосунки. Такими стали гендерні дослідження.










Додав: kolinko |
Переглядів: 794
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Ми в соцмережах
       
 ОСВІТНЯ КАРТА МІСТА
(САЙТИ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ МІСТА) 
Освітня карта міста
Офіційні сайти










 Профспілка працівників освіти і науки

Інформаційні сайти




















Управління освіти Миколаївської міської ради © 2018

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license