Пошук


Меню сайту

Форма входу
Реєстрація
  




Радимо переглянути















   
Інші події

Конкурси для учнів

Конкурси для вчителів











Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Головна » Інструктивно-методичні матеріали » Посібники, метод. рекомендації, дайджести, збірки » Початкова школа

Матеріали до уроків. Я і Україна. 3 клас
16.09.2012, 12:18
Назва: Матеріали до уроків. Я і Україна. 3 клас
Автор:
Дяченко Л.М.
Рік:
2005
Видавник:
Торсінг плюс
Сторінок:
283
Формат|Якість:
pdf
Розмір:
1.7 мб
Уроки спрямовані на розвиток творчої особистості учнів. Методичний посібник має високий виховний потенціал на уроках, що дає позитивну можливість поліпшення якості знань учнів та рівня їх вихованості, підвищує ефективність і результативність уроків.
Для учнів загальноосвітніх навчальних закладів та вчителів початкових класів.
ЗМІСТ
УРОК 1 Введення в курс предмету природознавства. Готуємось вести спостереження.
УРОК 2 Що таке природа. Якою буває природа. Охорона природи.
УРОК 3 Якою буває природа. Спостереження за предметами і явищами природи.
УРОК 4 Тіла. Речовини. Молекули.
УРОК 5 Сонячне світло і тепло.
УРОК 6 Термометр.
УРОК 7  Повітря навколо нас. Властивості повітря. З чого складається повітря.
УРОК 8 Повітря. Збережемо чистим повітря.
УРОК 9 Без води немає життя. Властивості води — рідини. Вода — розчинник.
УРОК 10 Перетворення води. Кругообіг води в природі.
УРОК 11 УРОК ДОБРОТИ  Вода має бути чистою.
УРОК 12  Що таке гірські породи. Що таке корисні копалини. Гірські породи потребують охорони.
УРОК 13  Що таке ґрунт. З чого складається ґрунт.
УРОК 14 (20 хвилин — серед природи) Охорона ґрунту.
УРОК 15 (90 хвилин) Нежива природа.
УРОК 16 Зелене диво землі. Як розрізняють рослини.
УРОК 17 Будова рослини. Рослини — живі організми.
УРОК 18 Дерева, кущі, трав’янисті рослини. Якими бувають дерева, кущі, трав’янисті рослини.
УРОК 19 Різноманітність рослин у природі.
УРОК 20  Розмноження квіткових рослин. Як виростити нову рослину з насінини. Як виростити нову рослину без насіння.
УРОК 21 Довкілля рослин. Як рослини пристосувалися до різних умов життя.
УРОК 22 (90 хвилин) ПІДСУМКОВИЙ УРОК  Чи можуть рослини захищатись? Охорона рослин. Рослини — частина живої природи.
УРОК 23 Тварини в природі. Як розрізняють тварин. Тварини — живі організми.
УРОК 24  Різноманітність тварин у природі.
УРОК 25  Чим живляться тварини. Ланцюги живлення.
УРОК 26 Як розмножуються тварини.
УРОК 27  Довкілля тварин. Як тварини добувають корм.
УРОК 28  Як дикі тварини захищаються. Охорона тварин.
УРОК 29 Гриби. Бактерії.
УРОК 30 (90 хвилин) ПІДСУМКОВИЙ УРОК  Знаємо і вміємо, прославляємо і захищаємо.
УРОК 31 Людина — частина природи. Організм людини. Шкіра — захисник організму. Бережи шкіру.
УРОК 32  Скелет — опора тіла людини. Як бути струнким. Як людина рухається? Чому треба тренуватися?
УРОК 33 (20 хвилин уроку — в їдальні) Як відбувається живлення людини. Бережи органи травлення.
УРОК 34  Для чого і як людина дихає. Для чого людині органи кровообігу. Бережи органи дихання, органи кровообігу.
УРОК 35  Мозок і нерви. Як людина сприймає.
УРОК 36 (90 хвилин) ПІДСУМКОВИЙ УРОК У природі все взаємопов’язано.
МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ ДО ПРОВЕДЕННЯ УРОКІВ ПРИРОДОЗНАВСТВА
МАТЕРІАЛЬНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УРОКІВ ПРИРОДОЗНАВСТВА
ПРИРОДНИЙ МАЙДАНЧИК — ЕКОЛОГІЧНА СТЕЖИНА
ОФОРМЛЕННЯ КЛАСНОЇ КІМНАТИ
ЛІТЕРАТУРА

Додав: Управління_освіти |
Переглядів: 3316
Всього коментарів: 1
1  
Your answer was just what I nedeed. It's made my day!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Ми в соцмережах
       






Інформаційний партнер
Науково-педагогічна бібліотека Миколаєва

Сайти навчальних закладів

Корисні посилання






























































Управління освіти Миколаївської міської ради © 2016