Пошук


Меню сайту

Форма входу
Реєстрація
  




Радимо переглянути















   
Інші події

Конкурси для учнів

Конкурси для вчителів











Онлайн всього: 13
Гостей: 13
Користувачів: 0


Головна » Інструктивно-методичні матеріали » Сьогодення миколаївської освіти » 2011-2012 н.р.

Візит провідних вітчизняних науковців до Миколаївького муніципального колегіуму
25.05.2012, 09:23
Травень місяць у Миколаївському муніципальному колегіумі пройшов під гаслом «Науку до школи!». На базі закладу пройшли два науково-педагогічних марафони, під час яких відбулися уроки на запрошення, круглі столи, семінари.
Тименко Володимир Петрович – учений секретар апарату Президіуму Національної Академії Педагогічних Наук України, доктор педагогічних  наук, профессор, відвідав колегіум як науковий консультант експерименту, що започаткований та проходить на базі закладу. Тема експериментальної роботи «Створення розвивального середовища для математично обдарованих учнів початкової школи». Володимир Петрович проаналізував відкриті уроки, що провели вчителі колегіуму Шелім О.І., Юхимук Т.П., Петрова І.Я.; науковець дав високу оцінку не тільки відвіданим заняттям, а й педагогічному стилю вчителів, їх підходу до побудови освітнього простору під час навчальних занять, особливо його вразила інтеграція музики та математики, що спостерігалась і на уроках математики, і на уроках музичного мистецтва. Після палітри уроків на запрошення відбувся круглий стіл з вчителями-учасниками експерименту, на якому піднімались актуальні питання мобільності педагогів, проектування сучасного освітнього простору, особливо для математично  обдарованих учнів. Володимир Петрович, як керівник центру діагностики Інституту обдарованої дитини АПН України, велику увагу приділяв питанням діагностики обдарованих дітей, надав практичні рекомендації щодо відбору учнів у перші класи. Завершив науково-педагогічний марафон семінар «Проектування сучасного освітнього простору», на якому були присутні  всі вчителі закладу, представники науково-методичного центру та Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Візит наукового керівника зазначеного вище експерименту Скворцової Світлани Олексіївни – доктора педагогічних наук, професора кафедри математики та методики її навчання Южноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського, автора підручника з математики для 1-го класу, друкованих зошитів, методичних посібників щодо викладання математики у початковій школі – розпочався також з відкритих уроків, на яких вчителі Шелім О.І., Юхимук Т.П. продемонстрували систему роботи за її підручниками та зошитами, запропонували власні елементи електронних підручників. Світлана Олексіївна відмітила творчий підхід вчителів до  побудови кожного етапу уроку, до подачі запропонованих у її підручнику завдань, звернула увагу на змістову та сюжетну лінію уроків. Наприкінці заняття науковець-педагог провела невеличкий екзамен для малюків і була приємно вражена отриманим результатом: учні першого класу відповідають аргументовано, оперують термінами, що вивчаються в курсі логіки, починаючи з другого класу; діти легко і швидко рахують в межах сотні, а дехто навіть перейшов за ці межі; першокласники із задоволенням розв’язують рівняння та нерівності, самі складають прямі та обернені задачі, вміють графічно їх відобразити. «Головне, -  відмітила Світлана Олексіївна, -  що діти вийшли з уроку не втомлені, з гарним настроєм, маючи бажання продовжувати розв’язувти такі цікаві  математичні ребуси».
Доктор наук провела консультацію для курсантів МОІППО та семінар для вчителів колегіуму, на яких пояснила специфіку викладання математики у початковій школі за новою програмою державного стандарту та за власними підручниками, що вийшли у 2012 році. Світлану Олексіївну зацікавили виступи директора колегіуму Січка С.М. та завідувачки кафедри математики колегіуму Крисинської І.В. щодо продовження її системи викладання математики у основній та старшій школах.
І науковці, і колектив Миколаївського муніципального колегіуму задоволені науково-педагогічним марафоном, який показав, що наука не може бути відірвана від практики, а практика не може бути максимально ефективною без підтримки педагогів-науковців.


Додав: Управління_освіти |
Переглядів: 553
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Ми в соцмережах
       






Інформаційний партнер
Науково-педагогічна бібліотека Миколаєва

Сайти навчальних закладів

Корисні посилання






























































Управління освіти Миколаївської міської ради © 2016