Пошук


Меню сайту

Форма входу
Реєстрація
  




Радимо переглянути















   
Інші події

Конкурси для учнів

Конкурси для вчителів











Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Головна » Інструктивно-методичні матеріали » Сьогодення миколаївської освіти » 2012-2013 н.р.

Декада російської мови і літератури та історії в ЗОШ №45
02.03.2013, 19:30

З метою популяризації педагогічного досвіду вчителів, активізації пізнавальних, творчих здібностей учнів, підвищення якості навчально-виховного процесу і рівня позакласної предметної роботи, престижу і мотивації до вивчення російської мови і літератури та історії  з 18.02.13 по 01.03.13 у ЗОШ №45 була проведена Декада творчості.

Вчителі початкових класів, російської мови і літератури та історії  відповідально і творчо поставились до організації і проведення відповідних предметних позакласних заходів. Усі заходи були проведені в нетрадиційній формі, з використанням інтерактивних, групових, парних форм навчання, носили виховний, розвиваючий характер, сприяли підвищенню престижу вивчення російської мови і літератури, заохоченню та стимулюванню пізнавальних інтересів учнів.

Вікторина «Казка – брехня, але в ній – натяк…» в 1-х  класах (вчителі Довгенко Н.В., Литвиненко А.В.)  проводився в формі змагання, що дало можливість в процесі гри закріпити отримані на уроках знання і навички,проявити уміння працювати в команді.

Учні 2-х класів (вчителі Василькова О.А., Парубець А.С.) завдяки святу «В країні Граматики» впевнились, що книжки відкривають чарівний світ інформації і знань. Застосовані вчителями ігрові, групові форми роботи сприяли активізації уваги і пам’яті, поширенню словникового запасу учнів, закріпленню навичок зв’язного мовлення, умінь аргументувати свою думку, розвитку навичок співпраці.

Класоводи 3-х класів (вчителі Варій Т.М., Васильєва М.Я.) метою  інтелектуальної гри «Сторінками російської мови» визначили  розвиток творчої уяви і здібностей, виразності мовлення,  інтересу до вивчення російської мови, комунікативної компетентності, виховання взаємодопомоги, тактовності, лідерства. Засобами ігрових, інтерактивних, групових, парних форм роботи вчителі досягли поставленої мети.

КВК «Самий розумний», проведений вчителями 4-х класів  Дудолад Л.В., Задорожною О.А., мав за мету збагатити словниковий запас учнів, викликати інтерес до вивчення мовних явищ, закріпити моні та мовленнєві компетенції. Учні мали можливість проявити себе під час роботи в групах, в парах і самостійно, отримати лідерські якості та ініціативність. Застосування вчителями творчих завдань, інтерактивних та мультимедійних технологій забезпечили високий рівень пізнавальної активності учнів та продуктивність заходу.

Гаслом Декади  для учнів 5-11-х класів вчителі російської мови і літератури та історії визначили: «Ми любимо російську мову, літературу, історію». Програма Декади будувалась на різноманітних формах і методах роботи, вдало поєднувались колективні й індивідуальні форми з опорою на диференціацію. Для активізації розумової діяльності учнів використовувались оригінальні конкурси, ігри, вікторини з застосуванням ІКТ, що дозволило учням розкрити свій творчий потенціал.

Барвисті пізнавальні стіннівки «Ми любимо російську мову», конкурси віршів, заходи «Дорога до писемності» (5-А, вчитель Стоєва О.В.), «Подорож до світу слів» (5-Б, вчитель Дубініна Т.І.), інтелектуальна гра «Мій друг, мій цар – російська мова» (7 кл., вчитель Стоєва О.В.) були присвячені Міжнародному дню російської мови й сприяли формуванню в учнів патріотичного ставлення до російської мови, усвідомленню його величі й могутності.

Інтелектуальна гра «Словесна перестрілка» (10 клас, вчитель Дубініна Т.І.), інтелектуальне змагання між учнями й вчителями надали можливість учням визначити, наскільки розвинуті їх лінгвістичні здібності, компетентність у питаннях мови та літератури, впевнитись в необхідності саморозвитку та самовдосконалення.

Ігри «Подорож до країни іноземних слів» (7-Б клас, вчитель Стоєва О.В.), «Як стати мільйонером» (9-ті класи, вчителі Меделян Н.Г., Дубініна Т.І.) сприяли розвитку комунікативних здібностей, формуванню знань учнів про історію, соціальне коріння та руйнівну роль лихослів’я для розвитку особистості та суспільства.

«Подорож казками Ш. Перро» (5 –А клас, вчитель Стоєва О.В.), брейн-ринг за твором М.Булгакова «Майстер і Маргарита» (11 класи, вчитель Меделян Н.Г.), інсценування байок І.Крилова (5-7 класи) допомогли школярам розкрити духовний світ і художній потенціал російської літератури, цінності її загальнолюдських ідеалів. Учасники цих заходів показали уміння аналізу й інтерпретації творів, здатність до самовираження та саморозкриття.

Учні 11-х класів спільно з вчителем історії Казюк О.В. відправилися пам’ятними місцями рідного міста під час проведення конференції «Тропами рідного краю».

Міський брейн – ринг в  Миколаївському  національному університеті ім. В.О. Сухомлинського, який присвячений творчості М. Лисянського, завершив Декаду. Команда учнів школи отримала грамоту за краще знання творчості письменника.

Декада російської мови та історії проведена на достатньому методичному рівні завдяки професіоналізму, творчому пошуку, відповідальності вчителів початкових класів, російської мови і літератури та історії.















Додав: Управління_освіти |
Переглядів: 486
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Ми в соцмережах
       






Інформаційний партнер
Науково-педагогічна бібліотека Миколаєва

Сайти навчальних закладів

Корисні посилання






























































Управління освіти Миколаївської міської ради © 2016