Пошук


Меню сайту

Форма входу
Реєстрація
  




Радимо переглянути















   
Інші події

Конкурси для учнів

Конкурси для вчителів











Онлайн всього: 14
Гостей: 13
Користувачів: 1
Управління_освіти


Головна » Інструктивно-методичні матеріали » Сьогодення миколаївської освіти » 2012-2013 н.р.

Семінар для керівників навчальних закладів «Реалізація педагогіки життєтворчості в сучасних умовах» на базі ЗОШ №28
24.02.2013, 19:24

22 лютого 2013 року в Миколаївській загальноосвітній школі №28 пройшов семінар для керівників навчальних закладів Ленінського та Корабельного районів міста, де розглянуто шляхи реалізації педагогіки життєтворчості.

Теоретичні засади даного питання були викладені в виступі начальника управління освіти Ганни Іллівни Деркач.

Директор школи Звоник Віра Іванівна, розповіла про стратегічно-цільове управління розвитком освітнього процесу Школи життєтворчості. Віра Іванівна зазначила, що педагогічний колектив навчального закладу працює під девізом: «Учитель повинен досягти успіху, щоб його досягли учні, а учні повинні досягти успіху, щоб його досягло суспільство!».

Для виконання поставленої мети виникла ідея створення школи, яка має поєднати стратегічні завдання діяльності закладу, оптимально організувати навчально-виховний процес, який би сприяв підготовці особистості до життя в умовах ринкових відносин. Таким вимогам відповідає концепція школи життєтворчості.

Аналіз трирічного періоду життєдіяльності школи показав, що в закладі створені умови для  інноваційних змін:

-докорінно переосмислена освітня парадигма, проаналізовані внутрішні ресурси, виділено напрямки та цілі розвитку закладу;

-створено позитивне професійне середовище для креативної діяльності педагогів та розвитку творчого потенціалу учнів;

-визначені ключові пріоритети методичного аспекту навчально-виховного процесу;

-забезпечено належні умови для формування в школярів стійких освітніх потреб, життєвої компетентності в сучасних соціальних умовах;

-виконані конституційні вимоги щодо обов’язкової повної загальної освіти всіх учасників освітнього процесу.

Освітня політика школи життєтворчості будується з використанням гнучких форм організації навчальної діяльності. Пріоритетним є:

-Створення умов для самовираження кожного школяра, складання життєвих проектів, нових концепцій.

-Формування інноваційної педагогіки – педагогіки компетентної, відповідальної людини.

Керівник закладу зупинилася на визначенні основних напрямків управління закладом, шляхах реалізації управлінських функцій, що поступово оновлюються відповідно до умов діяльності за обраним напрямком.

Окремо Віра Іванівна зазначила, що досягнення успіху неможливо без створення управлінської команди. У Миколаївській загальноосвітній школі №28 працює ефективна команди члені адміністрації закладу, кожний з яких є гідним прикладом для педагогів школи. Так директор школи стала лауреатом Всеукраїнського конкурсу «Директор ХХІ століття» в номінації «Стратегія діяльності Школи життєтворчості».

Безумовно, дієва система методичної роботи є важливим чинником у становленні життєтворчої особистості вчителя і учня. Про організацію діяльності щодо підвищення професійної компетентності педагогів школи йшлося у виступі заступника директора Цимбал Олени Миколаївни. Головним принципом методичної роботи в Школі життєтворчості є її оперативність, мобільність, випереджальний характер, оптимальне поєднання колективних та індивідуальних форм діяльності, впровадження інноваційних методик і технологій. Як результат – не тільки оволодіння вчителями необхідними знаннями й уміннями для продуктивної роботи щодо реалізації концепції Школи життєтворчості, а й підвищення мотивації вчителів до впровадження інновацій, здійснення дослідницької, експериментальної діяльності, зокрема, з впровадження технології інтегрованого навчання. Результати цієї діяльності отримали високу оцінку - роботу колективу експериментаторів ЗОШ № 28 було висунуту на здобуття Державної премії України в галузі освіти.

Змістовним був виступ заступника директора з виховної роботи О.Б. Паладі, де окреслено життєтворчі виміри виховної системи закладу як основи творчого розвитку особистості.

У другій частині семінару керівники навчальних закладів міста взяли участь у роботі консалтингового центру "Перспектива”, під час якого відвідали:

-засідання круглого столу «Профільна освіти в особистісно-розвиваючому середовищі»;

-педагогічний ярмарок «Використання інноваційних технологій у формуванні комунікативних компетенцій учнів початкової школи»;

-засідання методичної ради «Використання ІКТ в навчально-виховному процесі Школи життєтворчості».

При обговоренні підсумків роботи директори, учасники заходу, відмітили високий рівень управлінської та організаційної культури школи, дієвість обраних шляхів, інноваційність підходів до вирішення проблем, професіоналізм і майстерність адміністрації та педагогічного колективу. Адже аналіз результатів роботи Миколаївської загальноосвітньої школи №28 свідчить, що раціональне поєднання колективної мудрості та індивідуальної творчості педагогів забезпечує якісне розв’язання навчальних проблем, упровадження новітніх технологій, що сприяє підвищенню якості освітнього процесу в закладі.

Дякуємо Вірі Іванівні та колективу закладу за підготовку й проведення семінару, невтомний творчий пошук, створення перспективного педагогічного досвіду, позитивного іміджу миколаївської освіти.


Додав: Управління_освіти |
Переглядів: 598
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Ми в соцмережах
       






Інформаційний партнер
Науково-педагогічна бібліотека Миколаєва

Сайти навчальних закладів

Корисні посилання






























































Управління освіти Миколаївської міської ради © 2016