Пошук


Меню сайту

Форма входу
Реєстрація
  




Радимо переглянути















   
Інші події

Конкурси для учнів

Конкурси для вчителів











Онлайн всього: 4
Гостей: 4
Користувачів: 0


Головна » Інструктивно-методичні матеріали » Сьогодення миколаївської освіти » 2013-2014 н.р.

Особливості організації навчально-виховного процесу в ЗОШ №4
20.01.2014, 13:24

Основна мета сучасної освіти – виховання творчої особистості із самостійним критичним мисленням, формування її гуманістичного світогляду, загальної культури, естетичних смаків. Саме так навчають і виховують своїх учнів вчителі Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4.  Реалізуючи  методичну проблемну тему школи «Психолого-педагогічний супровід як пріоритетна умова щодо реалізації особистісного підходу до учнів сучасної школи з метою їх інтелектуального та духовного зростання», на своїх уроках вони формують і розвивають в учнів особистісні характеристики, творчі здібності, увагу, уяву, здатність креативно мислити. 

Творче поєднання дослідницької роботи з інтерактивними методами навчання, використанням комп’ютерних технологій на уроках дають можливість зміцнити теоретичні знання і практичні навички учнів, поглибити їх читацькі компетенції, розвинути творче і критичне мислення школярів, активізувати їх пізнавальні можливості, уміння самостійно працювати з науковою літературою. Під девізом «Думайте, шукайте, учіться, творіть себе і світ – щодня!» проходять предметні тижні у школі: початкової ланки, іноземної філології, фізичної культури.

З метою розвитку особистості учня вчителі  успішно застосовують  такі методологічні технології та засоби навчання, як проблематика вивчення навчального матеріалу та пошуково-дослідницька пізнавальна діяльність учнів, методика роботи в динамічних групах , робота з літературознавчим матеріалом, зустріч з різними видами мистецтв ,проектна технологія,інтерактивні  методи навчання .

Учні на уроках  складають казки, вигадують нові пригоди вивчених героїв , пишуть байки, створюють  літературні газети, роблять перші спроби в поезії, складають кросворди. Виконання різноманітних завдань щодо розвитку зв’язного мовлення у поєднанні з іншими видами робіт спрямовані на виховання у дітей спостережливості, любові до природи, естетичних смаків і в цілому – на розвиток їх особистості.

Методична рада школи

















































Додав: Управління_освіти |
Переглядів: 493
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Ми в соцмережах
       






Інформаційний партнер
Науково-педагогічна бібліотека Миколаєва

Сайти навчальних закладів

Корисні посилання






























































Управління освіти Миколаївської міської ради © 2016