Пошук


Меню сайту

Форма входу
Реєстрація
  




Радимо переглянути















   
Інші події

Конкурси для учнів

Конкурси для вчителів











Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Головна » Інструктивно-методичні матеріали » Сьогодення миколаївської освіти » 2013-2014 н.р.

Школи підвищення педагогічної майстерності У ВСШ №1
24.02.2014, 19:25

Відповідно до плану роботи  Миколаївської вечірньої школи № 1  було проведено засідання « Школи підвищення педагогічної майстерності» на тему «Імідж сучасного вчителя».  Цікаве і пізнавальне заняття підготовила молодий спеціаліст Клишевська А. І., яка атестується на ІІ категорію. 

У дружній атмосфері вчителі обговорили питання ефективного формування іміджу вчителів, окреслили шляхи роботи щодо підвищення професійної компетентності педагога та самокорекції в умовах особистісно орієнтованого навчання .  

Клишевська Антоніна Іванівна обрала актуальну тему для проведення педагогічного засідання, адже учитель – людина публічна, він завжди знаходиться в центрі уваги учнів, батьків, колег. Аналізуючи стан внутрішнього освітнього середовища варто відзначити негативні тенденції, що переважають в педагогічних колективах ХХ ст..: авторитаризм, синдром «професійного вигорання», стереотипне мислення, стреси, неврози, суб’єктивізм.

У свою  чергу ХХІ ст.. – період стрімко змінюваної освітньої політики в системі освіти, коли почався процес перебудови вчителя як особистості і професіонала.

Проведення наради мало спланований характер, чітко окреслену структуру з використанням ІКТ супроводу, організаційно оформлене (буклети, роздатковий матеріал), релаксаційні вправи для учасників засідання. Це свідчить про високий рівень організаційних здібностей педагога та її власний професійний імідж.

Вітальні буклети сприяли вільній роботі учасників наради, адже вони мали місце для записів, в них було викладено тему, мету, план засідання і  необхідні для обговорення матеріали. Клишевська А.І. вільно володіла опрацьованим матеріалом, представила усі складові іміджу сучасного педагога, разом з методистом школи, Фірсановою О.М. проаналізували результати анкетування, проведеного серед учнів Миколаївської вечірньої школи №1. За результатами анкетування можна простежити чітку модель вчителя вечірньої школи. Антоніна Іванівна представила модель професійного педагогічного іміджу та вправи для самокорекції, перші кроки якої можна виконати одразу по закінченню засідання.

Незважаючи на великий обсяг опрацьованої інформації, працювалося легко і вільно завдяки вмінню педагога створити позитивний мікроклімат і атмосферу доброзичливості та взаєморозуміння.  Цьому сприяли також спеціальні вправи релаксаційного характеру, що водночас колегам допомогли зробити перші кроки самокорекції.

Математика є унікальним засобом формування не тільки освітнього, а й розвивального та інтелектуального потенціалу особистості. Справді, чітка, логічна система міркувань, лаконічність мови, систематична послідовна аргументація — усе це властиве процесу навчання математики і сприяє вихованню розумової культури учнів, впливає на успішне вивчення всіх предметів, у тому числі й гуманітарних.

З метою активізації пізнавальної діяльності учнів у рамках декади фізики й математики було проведено ряд навчальних та позакласних заходів, найбільшу зацікавленість серед яких викликало заняття з використанням ІКТ на тему: «З історії кросворда», яке підготувала і провела вчитель математики Погорєлова І.О. Учні ознайомилися з історією виникнення та розвитку кросворда, його різновидами. У командних змаганнях з розгадування кросвордів перемогли учні 11-А класу.

Враховуючи вікові категорії учнів, у рамках декади були проведені різноманітні математичні конкурси, вікторини.

Учнями 8-Б, 10-Б, 11-Б класів під керівництвом вчителів Кубінець Г.Г., Трубій Т.В.  були оформлені математичні газети: «Стежками математики», «Цікаві факти з математики та фізики».

З метою розвитку пізнавальної діяльності учнів вчителем математики Погорєловою І.О.  з активною участю учнів 10-А, 10-Б, 11-А класів був підготовлени і проведений математичний вечір «Що таке ілюзія?», під час якого Інна Олександрівна використала незвичайне поєднання предметів різних циклів: природничо-математичного і художньо-естетичного. Учні розглянули саме поняття математичної ілюзії та використання її елементів у творчості відомого іспанського художника-сюрреаліста Сальвадора Далі і сучасного українського майстра пензля, постмодерніста, Олега Шупляка, твори яких  дуже зацікавили учнів.

Також на вечорі був проведений конкурс на розв’язування задач з використанням ілюзії.

Вчителі закладу працюють не тільки в стінах школи, а й у вечірніх класах при Миколаївському слідчому ізоляторі (вч. Рябов О.І.) та центрі соціально-психологічної реабілітації дітей Миколаївської обласної ради (вч. Кубінець Г.Г.), з метою підвищення мотивації до навчання та розвитку пізнавальної діяльності учнів усі заходи, заплановані в рамках декади фізики та математики, проводились також і в цих класах.

Таким чином, у проведенні декади взяли участь усі учні школи.

Методична рада школи


















Додав: Управління_освіти |
Переглядів: 310
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Ми в соцмережах
       






Інформаційний партнер
Науково-педагогічна бібліотека Миколаєва

Сайти навчальних закладів

Корисні посилання






























































Управління освіти Миколаївської міської ради © 2016