Пошук


Меню сайту

Форма входу
Реєстрація
  




Радимо переглянути















   
Інші події

Конкурси для учнів

Конкурси для вчителів











Онлайн всього: 12
Гостей: 11
Користувачів: 1
eclyceym


Головна » Інструктивно-методичні матеріали » Сьогодення миколаївської освіти » 2013-2014 н.р.

У міськСЮТ пройшло заняття школи педагогічної майстерності
13.05.2014, 12:00

Ще  В. О. Сухомлинський вказував, що робота педагога - це творчість, а не буденне зіштовхування у дітей готових знань. Відтак, покликання педагога - у розвитку творчих можливостей, здібностей дитини, вихованні в неї потягу до нового, формуванні творчої особистості.

Важливою умовою реалізації такого підходу є креативність самого педагога. Які ж риси мають бути  притаманні творчій особистості людини цієї професії? Це, насамперед, високий рівень моральної свідомості, постійний пошук оптимальних оригінальних рішень поставлених завдань, творчий стиль мислення, здатність бачити проблему, виявляти суперечності, творча фантазія, розвинена уява, прагнення досягти ефективного результату за конкретних умов праці, високий рівень загальної культури. Творча особистість педагога завжди характеризується високим рівнем креативності, яскраво вираженими особистісними якостями і здібностями, які сприяють успішній професійній діяльності.

Так, 12 травня  методистом міськСЮТ Петровою Ю. Г. для керівників гуртків станції юних техніків було проведено ділову гру «Від креативної діяльності педагога – до креативної особистості вихованця».  В ході ділової гри педагоги  виконували різноманітні творчі завдання як індивідуального характеру, так і працювали в малих групах.

Заняття розпочалося з гри «Я люблю свою професію…», де кожен із присутніх по черзі мав змогу висловити свої «почуття» до обраної професії. По закінченню цієї вправи керівники гуртків розпочали роботу в малих групах. Головним завданням вправи «Кути» стало виявлення  основних ознак креативної особистості вихованця,  педагога та сучасних батьків.

За умовами вправи  «Народна платформа» всі учасники об’єднались у дві групи «За» і «Проти». Кожна з груп повинна була обґрунтувати свою позицію стосовно твердження: «Тільки щоденною креативною діяльністю в усіх виявах педагогічної праці й особистого життя педагог може виховати креативного учня».  Педагоги чудово впорались із цими цікавим завданням.

Закінчився захід вправою «У творчій лабораторії», завдяки якій усі присутні навчились  складати «сенкан» за поданим алгоритмом, тим самим піднявши настрій собі і оточуючим.

В процесі заняття кожен педагог пізнав для себе багато цікавої та корисної інформації, яка може стати в нагоді в подальшій роботі.

Петрова Ю. Г., методист міськСЮТ









 


Додав: Управління_освіти |
Переглядів: 384
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Ми в соцмережах
       






Інформаційний партнер
Науково-педагогічна бібліотека Миколаєва

Сайти навчальних закладів

Корисні посилання






























































Управління освіти Миколаївської міської ради © 2016