Пошук


Меню сайту

Форма входу
Реєстрація
  




Радимо переглянути















   
Інші події

Конкурси для учнів

Конкурси для вчителів











Онлайн всього: 10
Гостей: 10
Користувачів: 0


Головна » Інструктивно-методичні матеріали » Сьогодення миколаївської освіти » 2014-2015 н.р.

Ділова гра «Психологія формування умінь і навичок» (БДЮТ Заводського району)
06.04.2015, 18:15

Педагоги-позашкільники усвідомлюють своє найперше завдання: організацію роботи, за якої кожна дитина  відчуває себе передусім особистістю, яка цікава і потрібна колективу. Саме тому в основу роботи нашого закладу покладена оновлена парадигма позашкільної освіти, що розглядає освітній процес як процес саморозвитку дитини  - суб’єкта життєтворчості, передачі їй творчих і соціокультурних цінностей  у контексті взаємодії та діалогічного спілкування педагога і вихованця.

Чимала увага приділяється психологізації навчально-виховного процесу, що забезпечується системою діагностики вивчення особистості, а також роботою соціально-психологічної служби. З метою виявлення і створення оптимальних  умов для розвитку творчої особистості  для  педагогів проведено ділову гру «Психологія формування умінь і навичок».

Під час ділової гри психолог Григораш Н.В. провела тестування з метою гармонізації стосунків у колективі,а методист Денисенко Л.Д. надала консультативно-методичну допомогу  з питань навчання та виховання для підвищення професійної компетентності педагогів. Керівники гуртків узяли участь у міні-тренінгах за темою заняття.

За підсумками ділової гри керівник гуртка «Натхнення» Коляда Т.П. провела відкрите заняття з образотворчого мистецтва, на якому діти спочатку надавали допомогу Шерлоку Холмсу і доктору Ватсону розшукати втрачені шедеври, а потім брали участь у їхній реставрації. Члени гуртка продемонстрували неабиякі знання з теорії живопису, затим втілили на практиці набуті навички , відновлюючи й доповнюючи  незакінчені малюнки.

Коляда Т.П., як талановитий педагог, справді  невимушено поринула у психологію дитячого світу, аби сформувати уміння й навички зі свого предмета через зацікавленість та високу мотивацію.

Така форма методичної роботи допомогла  всім учасникам ділової гри усвідомити, що дітей слід приймати такими, які вони є, обов’язково їх розуміти, допомагати їм та коректно супроводжувати під час здобування знань . Саме в цьому полягає природний сенс присутності керівника гуртка.

Методист  БДЮТ – Денисенко Л.Д. 


Додав: Управління_освіти |
Переглядів: 832
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Ми в соцмережах
       






Інформаційний партнер
Науково-педагогічна бібліотека Миколаєва

Сайти навчальних закладів

Корисні посилання






























































Управління освіти Миколаївської міської ради © 2016