Пошук


Меню сайту

Форма входу
Реєстрація
  




Радимо переглянути















   
Інші події

Конкурси для учнів

Конкурси для вчителів











Онлайн всього: 32
Гостей: 32
Користувачів: 0


Головна » Інструктивно-методичні матеріали » Сьогодення миколаївської освіти » 2014-2015 н.р.

Психолого-педагогічний консиліум у ВСШ №1
23.11.2014, 16:35

У листопаді в Миколаївській вечірній школі №1 відбувся консіліум «Адаптація новоприбулих учнів до навчання в умовах вечірньої школи (заочна форма навчання)», метою якої стало вивчення індивідуально – психологічних особливостей новоприбулих учнів середніх, 10 –х, 11-х, 12-х класів, опрацювання системи побудови індивідуально – психологічного підходу до учнів, які низько мотивовані до навчання, низько адаптовані до вивчення навчальних предметів, мають психологічні проблеми, проблеми виховання та розвитку, побудови спільної взаємодії у системі учень – вчитель – батьки в питаннях створення міцних учнівських колективів, корекції навчальних проблем та проблем виховання. Педагогічний колектив взяв участь у обговоренні соціально – психологічних паспортів класу

За допомогою шкільного психолога були сформульовані психологічні проблеми особистості новоприбулих учнів. Вони були відображені в «Індивідуальній карті» разом з рекомендаціями психологічної служби щодо корекції психологічних вад учня, навчальних «каменів спотикання» учнів групи ризику. Робота з вирішення учнівських проблем була організована у формі інтерактивних вправ.

Учителі уявляли себе учнем та вивчали внутрішню позицію школяра, визначали ознаки дезадаптаційної  поведінки новоприбулого учня, психологічні відмінності ранньої юнацької та юнацької підгруп. Працювали у інтерактивних групах, обираючи  учнів, які з точки зору вчителя та практичного психолога мали ознаки дезатаптаційної поведінки. Користуючись таблицею «Індивідуально -психологічні особливості учнів «зони ризику» та рекомендаціями практичного психолога, які  були занотовані у методичній збірці, шляхом групового обговорення вчителі накреслювали основні напрямки педагогічної роботи з цими учнями під час групових та індивідуальних занять.

Наприкінці вчителі  радились з колегами своїх методоб’єднань: обирали напрямки сучасної педагогіки, методи та засоби, які вважають ефективними у питаннях подолання дезаптаційних бар’єрів учня щодо вивчення навчальних предметів, підвищенні мотивації учня до навчання, формуванню життєво компетентної особистості.

За підсумками роботи була сформована модель вирішення проявів учнівської дезадаптації. Було прийняте рішення провести у січні 2015 року  круглий стіл з метою перевірки результатів попередніх корекційних змін та скоректувати напрямки подальшої роботи в системі «учень – вчителі – батьки» щодо подолання проявів учнівської дезадаптації.

Методична рала школи










 

Додав: Управління_освіти |
Переглядів: 406
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Ми в соцмережах
       






Інформаційний партнер
Науково-педагогічна бібліотека Миколаєва

Сайти навчальних закладів

Корисні посилання






























































Управління освіти Миколаївської міської ради © 2016