Пошук


Меню сайту

Форма входу
Реєстрація
  




Радимо переглянути















   
Інші події

Конкурси для учнів

Конкурси для вчителів











Онлайн всього: 9
Гостей: 9
Користувачів: 0


Головна » Інструктивно-методичні матеріали » Сьогодення миколаївської освіти » 2014-2015 н.р.

Робота літнього мовного табору «Pix- L» на базі Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 29
12.06.2015, 19:00

 

І. Інформація про табір
Цілі:
Створення літнього табору з іноземних мов «Pix-L» мало на меті забезпечення якісного навчання дітей іноземним мовам. Табір покликаний спонукати школярів практично застосовувати знання з мов, отриманих протягом навчального року. У таборі діти мали можливість спілкуватися іноземними мовами та застосовувати їх у різних формах діяльності (в ігрових та концертних програмах, театральних виставах тощо).
Літній мовний табір проводився під час канікул, коли школярі потребують відпочинку. Саме тому основна мета мовного табору була зацікавити учнів іноземними мовами та сприяти самостійній підготовці вдома.
Задачі:
• створити умови для здобуття дітьми необхідних мовних навичок;
• допомогти дітям непомітно подолати мовний бар'єр;
• надати можливість удосконалити свою розмовну мову;
• поєднати навчання із захоплюючим відпочинком;
• сприяти формуванню позитивної мотивації для подальшого удосконалення англійської мови.
Режим роботи:
09.00-09.05 – Відкриття табору.
09.05-09.30 – Мовна зарядка (ice-breakers, warm-ups).
09.30-10.30 – Комунікативна діяльність (спілкування, ігри, тематичні заходи).
10.30-11.00 – Перерва, релаксація.
11.00-11.30 – Робота над проектом.
11.30-12.00 – Підсумки дня, планування.
У мовному таборі перебувало 20 дітей – це переважно учні початкової та середньої школи. Роботу табору організовували вчителі англійської мови. Була складена програма роботи мовного табору.
ІІ. Заходи
Згідно з планом роботи літнього мовного табору «Pix- L» проведені наступні заходи:
02.06 «Відкриття табору»
Діти ознайомились з режимом роботи мовного табору, були проведені ігри, під час яких учні познайомились один з одним, обравши собі англійські імена, повторили англійський алфавіт, вчилися складали словосполучення та речення,а також вирішили створити проект “We-Pictionary”.
03.06 – похід до стадіону «Молодіжний» та джерела ім. князя Потьомкіна.
Було проведено змагання, ігри з м’ячем – “True or false”, “Edible – Inedible”, “Confusion”, “The Opposite” . Учні поділились на дві команди – дівчата та хлопці, перемогу отримали дівчата. Також з учнями була проведена бесіда про бережливе ставлення до навколишнього середовища, учні прибрали навколо джерела.
04.06 «The Fairy Tales Day»
В цей день в таборі відбулись інсценування казок “ The Rolling Roll” та “The Turnip”. Учні поділись на дві команди та по черзі показували театральні вистави, для яких самостійно виготовили елементи костюмів та декорацій.
05.06 «The day of shopping»
До цього дня діти готувалися заздалегідь. Кожен заздалегідь підготував список назв товарів, які вони мають знайти в супермаркеті « Таврія-В», повторили правила повідки в громадських місцях.
08.06 «The day of music»
Цей день запам’ятався вихованцям проведенням караоке-гри в таборі та визначенням кращого виконавця пісень англійською мовою – Кириченко Д. (учениця 6 класу). Учні вивчили декілька пісень на англійській мові.
09.06 «День знавців англійської мови»
В цей день діти грали в мовне лото, під час гри вони повторили числівники в англійській мові, а також практикувались у читанні скоромовок на англійській мові. З великим задоволенням учні грали в рухливі ігри на шкільному спортивному майданчику під час яких повторили, як вимовляються рухи на англійській.
10.06 “Healthy lifestyle”
Цей день був присвячений здоровому способу життя. Діти відвідали парк зі спортивними тренажерами, називали види спорту англійською мовою, навчилися розповідати на англійській мові про свої улюблені види спорту та якими видами спорту займаються вони.
11.06 Project “We-pictionary”
Діти зробили завершальну роботу над проектом – з’єднали всі зроблені фотографії з написами слів на англійській мові, кожен учень розповів, чому йому було цікаво працювати над проектом, що корисного він отримав від цього проекту, що найбільше запам’яталось під час роботи над проектом.
Результативність.
Поставлені завдання були виконані в результаті злагодженої роботи вчителів і дітей. Вся виховна діяльність в мовному таборі була організована відповідно до плану роботи на кожен день, учні отримали практичні навички в застосуванні англійської мови, навички роботи у команді та групах. Діти поділились думками та планами щодо нових проектів та видів діяльності, які б вони бажали мати наступного разу.

 

 





 


Додав: надія |
Переглядів: 6252
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Ми в соцмережах
       






Інформаційний партнер
Науково-педагогічна бібліотека Миколаєва

Сайти навчальних закладів

Корисні посилання






























































Управління освіти Миколаївської міської ради © 2016