Пошук


Меню сайту

Форма входу
Реєстрація
  




Радимо переглянути















   
Інші події

Конкурси для учнів

Конкурси для вчителів











Онлайн всього: 8
Гостей: 7
Користувачів: 1
Style_Tanya


Головна » Інструктивно-методичні матеріали » Сьогодення миколаївської освіти » 2015-2016 н.р.

Аукціон педагогічних ідей у ЗОШ №29
28.12.2015, 16:51
Будьте самі шукачами, дослідниками.
Якщо не буде вогника у вас,
вам ніколи не запалити його в інших.

В.О. Сухомлинський


Давня мудрість говорить:«Хто стоїть на місці, той відстає…» А хто не хоче відставати, мусить рухатися вперед і не зупинятися, досягнувши вершини. У цьому полягає основна місія сучасного вчителя.
Бути вчителем - високе покликання. Праця вчителя нелегка: це відповіді на тисячі «чому», це гори різноманітної літератури, це кілометри шляху, пройдені по класній кімнаті, це кілограми зошитів, це радість спілкування з учнями, це гіркота свого безсилля в якийсь момент, це нескінченний пошук досконалості у всьому, прагнення дійти «до самої суті». Як і раніше, вчитель має бути зразком у всьому - в спілкуванні, культурі, манері триматися, своєї впевненості. Покликання бути вчителем – це прагнення душі до саморозвитку, самовдосконалення, реалізація нелегкої місії на Землі.
Що спонукає вчителя продукувати методичні ідеї? Нагальна потреба (тепер це зветься виклики часу), нестримний креатив (модний термін), невгамовна вдача? Адже ідея – то найвища форма пізнання й мислення, яка не лише відображає об’єкт, а й спрямована на його перетворення.
Тож продукуймо ідеї й перетворюймо! А кращий спосіб одержати гарну ідею – мати багато ідей!
Результатом творчого пошуку педагогів та класних керівників стало створення «Банку педагогічних ідей з оновлення виховного процесу на основі провідних ідей впровадження Державного стандарту» - цікавих, перспективних та інноваційних. Відповідна презентація «Банку педагогічних ідей» відбулася в ЗОШ №29 28 грудня 2015р. Аукціон педагогічних ідей проходив під девізом: «Навчаючи інших – навчаюся сам!»

 


Заступник директора з ВР Братошевська С.В.  увагу сконцентрувала на великий внесок у формування компетентного випускника класного керівника, який має бути професійно компетентним.

 

 


Професійно компетентний класний керівник – це людина, яка «розподіляє» роботу, стиль роботи якої є однією із суттєвих ознак його іміджу. Він має відповідати підвищеним вимогам стосовно дотримання єдності слова й справи, в іншому випадку він може втратити довіру класного колективу. Компетентний класний керівник – це особливе поєднання навичок аналітичного мислення, розуміння учнів і вміння створювати умови для розкриття їхнього особистісного потенціалу. А в нас працюють дійсно компетентні класні керівники. Гайченко Н.А.– переможець міського конкурсу «Класний керівник 2013 року» (ІІІ місце), Маркелова Н.С. – переможець міського конкурсу «Класний керівник 2014 року» (ІІ місце), Силкіна А.В. – переможець міського конкурсу «Класний керівник 2014 року» (ІІ місце), Глущенко А.М. – переможець міського конкурсу «Класний керівник 2015 року» (ІІ місце).
На першому етапі засідання педради у формі аукціону на розгляд були винесені різні педагогічні ідеї (технології, техніки, методи, форми, засоби) з певної педагогічної проблеми, зокрема оновлення виховного процесу на основі впровадження провідних ідей Держстандарту.

 

 


До банку педагогічних ідей внесено:
Лот №1. Шляхи формування громадянської компетентності молодших школярів в сучасній освіті крізь призму педагогічних ідей В.О. Сухомлинського (Бикович Н.М., керівник методичного об’єднання вчителів початкових класів; Топоркова А.І., класний керівник 4 класу, Криницька О.К., бібліотекар)
Лот №2. Розвиток у учнів підприємливості та ініціативності – завдання сучасної української освіти (Гайченко Н.А., вчитель географії та економіки, класний керівник 6 класу
Лот №3. Вплив гурткової та позакласної роботи на формування здоров'язберігаючої компетентності в дітей та молоді (Бабієнко О.М., керівник гуртка «Захисник Вітчизни»)
Лот №4. Формуваня інформаційно –комунікаційної компетентності при проведені занять гуртка «Історичне краєзнавство», керівник Мороз Є.О.
Лот №5. Виховні заходи в школі щодо розвитку загальнокультурної компетентності учнів (Силкіна А.В., Кузнєцова О.М., педагоги-організатори)
Лот №6. Модель компетентнісного випускника ЗОШ №29 (Дибченко В.І., Братошевська С.В.)

 

 


На другому етапі вчителі «купували» ті ідеї, які, на їхній погляд, заслуговують уваги.
Кожен лот оцінювався всіма присутніми за допомогою «Купюр ялинкових» - грошових одиниць з різним колірним оформленням, мають смислове значення: зелена купюра-ялинка - приймаю; жовта купюра-ялинка - приймаю частково; червона купюра-ялинка - не беру.
Виступи вчителів супроводжувались яскравими мультимедійними презентаціями, створеними фільмами. І, хоча справжніх торгів на вчительському аукціоні не було, ідеї освітян заслуговують гарної оцінки. Організаційний комітет (журі) у складі практичного психолога школи Скорохід О.В., директора школи Грицюк Л.А., класного керівника 1-Б класу Кухаренко І.Г. підбив підсумки, представив педагогічну ідею, яка «заробила» більшу кількість балів. Це лот №5 «Виховні заходи в школі щодо розвитку загальнокультурної компетентності учнів».
Під керівництвом Скорохід О.В. всі присутні отримали задоволення від власноруч виготовленого сувеніру – різдвяного янголу.

 

 


Аукціон заохочує ініціативу педагогів, їхню самостійність і творчість, спроби створити технологію вирішення педагогічної проблеми.
Отже,процес формування в учнів ключових компетентностей безперервний і відбувається кожної хвилини взаємодії педагога з учнями. Тому під час організації виховного процесу в школі ми не забороняємо – а спрямовуємо, не керуємо – а співкеруємо, не примушуємо – а переконуємо, не командуємо – а організовуємо.

 

Братошевська Світлана Вікторівна, ЗДВР

 


Додав: надія |
Переглядів: 910
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Ми в соцмережах
       






Інформаційний партнер
Науково-педагогічна бібліотека Миколаєва

Сайти навчальних закладів

Корисні посилання






























































Управління освіти Миколаївської міської ради © 2016