Пошук


Меню сайту

Форма входу
Реєстрація
  




Радимо переглянути















   
Інші події

Конкурси для учнів

Конкурси для вчителів











Онлайн всього: 78
Гостей: 78
Користувачів: 0


Головна » Інструктивно-методичні матеріали » Сьогодення миколаївської освіти » 2015-2016 н.р.

Самоосвіта – запорука професійної компетентності (БДЮТ Заводського району)
17.09.2015, 17:07

«Хто стоїть на місці, той відстає»,- так про застійні явища в саморозвитку красномовно засвідчує загальновідомий афоризм. Саме тому педагоги Будинку дитячої та юнацької творчості Заводського району не зупиняються на досягнутому, прагнуть підійматися вище. Кожен із членів педколективу усвідомив, що вже не достатньо бути на занятті актором, діловодом чи звичайним фахівцем, натомість слід постійно навчатися, перебувати в постійному пошуку.

Отже, питання самоосвіти нині є нагальним для кожного освітянина. Наразі для нашого закладу є актуальною проблема підпорядкування індивідуальних творчих інтересів загальній науково-методичній проблемі «Формування творчої активності вихованців через моделювання занять гуртка в умовах позашкільного закладу».  Аби сформувати уявлення про модель успішного педагога-позашкільника, проведено семінар-тренінг «Самоосвітня робота – важлива складова іміджу педагога позашкільного закладу».

З метою адаптації учасників до програми тренінгового заняття  виконано вправу «Берег надії», під час якої члени чотирьох мікрогруп визначили індивідуальні й загальні очікування від заняття, котрі записали на стікері у формі кораблика й прикріпили на картину з намальованим морем і берегом, озвучуючи написане.

Виконуючи вправу «Асоціативний ланцюжок», кожний член групи на аркуші записав свої асоціації, викликані в нього словом «самоосвіта». Також тест «Дерево» допоміг визначити психологічну готовність педагогів до об’єктивної потреби навчатися протягом своєї педагогічної кар’єри.

Теоретичний блок вдало поєднувався зі слайд-презентацією «План самоосвіти педагога».

Під час «мозкового  штурму» сформовано сутність поняття «імідж» саме для педагога позашкілля, а насамкінець вибудувана схема «Риси творчого педагога» допомогла усвідомити, що власний позитивний імідж неможливо створити без самоосвітньої діяльності.

На етапі «рефлексія» виконано вправу «Валіза, кошик чи шухляда?», під час якої кожному учаснику було надано можливість висловити свої враження від тренінгу на стікерах і приклеїти на певний предмет.  Найбільше написів потрапило до валізи, оскільки найважливіші теоретичні й практичні моменти з тренінгу учасники вирішили забрати з собою та використовувати у своїй діяльності в подальшому. До кошика потрапило те, що необхідно доопрацювати, домислити, зберегти про всяк випадок. У «довгу шухляду» , на щастя, ніхто з учасників тренінгу нічого не поклав. Таким чином, усе, що було запропоновано для самоосвітньої роботи, виявилося потрібним, цікавим і обов’язково буде застосоване.

Методист БДЮТ Заводського району
Лариса Денисенко  









 

Додав: Управління_освіти |
Переглядів: 866
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Ми в соцмережах
       






Інформаційний партнер
Науково-педагогічна бібліотека Миколаєва

Сайти навчальних закладів

Корисні посилання






























































Управління освіти Миколаївської міської ради © 2016