Пошук


Меню сайту

Форма входу
Реєстрація
  




Радимо переглянути















   
Інші події

Конкурси для учнів

Конкурси для вчителів











Онлайн всього: 11
Гостей: 11
Користувачів: 0


Головна » Інструктивно-методичні матеріали » Сьогодення миколаївської освіти » 2015-2016 н.р.

Школа-родина - гарант становлення гармонійно розвиненої особистості (ЗОШ №44)
01.02.2016, 20:00

Сім´я та школа – це берег та море
На березі дитина робить свої перші кроки,
отримує перші уроки життя,
а потім перед нею відкриваються море знань,
а курс у цьому морі прокладає школа.
Це не означає, що вона повинна
зовсім відірватися  від берега…
 (Л.А.
Касиль)

        Робота з родиною була і лишається актуальною проблемою у діяльності  нашого навчального закладу.  Проблемна  тема школи «Школа-родина - гарант становлення гармонійно розвиненої особистості». А проблемною темою методичного об’єднання класних керівників є «Співпраця школи і сім’ї у вихованні  громадянина України». Теми дослідження, над якими працюють класні керівники, стосуються родинно-сімейного виховання:

 «Співпраця школи та сім’ї у вихованні особистості» (Чебаненко В.В.);

«Морально-духовне виховання дитини в сім’ї та школі» (Самойлова Г.І.);

«Формування в школярів цінностей родинного життя» (Журенко Т.П.);

«Людські чесноти , їх цінність і необхідність» (Гаврилюк А.В.);

«Формування в школярів сімейних цінностей і ціннісного ставлення до родини та сім'ї» (Клименко О.О.);

«Виховні технології формування ціннісного ставлення особистості до людей, сім'ї, родини» (Бачкала О.В.).

      У рамках підготовки до педагогічної ради «Роль сімейного виховання у соціальному становленні особистості», за підготовку та проведення якої відповідала заступник директора з виховної роботи Кірякова О.М., відбулись наступні заходи: засідання методичного об’єднання класних керівників у формі  круглого столу на тему: «Соціокультурне середовище виховання та сучасні аспекти дитинства», практичний психолого-педагогічний семінар «Психологічні аспекти роботи педагога з сім’єю», анкетування учнів 5-8-х класів «Діагностика ціннісних ставлень особистості», 9-11-х класів -   «Вивчення рівня моральної орієнтації особистості» та «Традиції моєї  родини», анкетування вчителів «Робота з батьками», декада педагогічного пошуку, панорама професійної майстерності вчителів у формі години громадянськості, години класного керівника, зборів класного колективу, спортивних змагань за участю батьків, брейн-рингу, ігрової  подорожі, позакласного заходу з предмету, години спілкування,   родинної вітальні.

        Педагогічні читання «Формування соціалізації та продуктивного спілкування в системі «учень – педагог – батьки»  дали змогу поповнити теоретичні та практичні  знання педагогів щодо стилів продуктивного спілкування в системі «учень – педагог – батьки». Опитувальник домінуючого стилю керівництва допоміг вчителям вибрати найоптимальніший для  себе варіант.

       Дискусії  за участі батьків наших учнів «Дітей виховує спосіб життя батьків…» сприяли  педагогічній освіті  батьків та залученню їх до співпраці.

      Саме засідання педагогічної ради, інформація про хід виконання рішення попередньої  педагогічної ради директора школи Ульянової І.Є., доповідь заступника директора з виховної роботи  Кірякової О.М., обговорення доповіді, робота в групах в практичній частині педради носили діловий, конструктивний характер. А  відеосюжет «Про сім’ю вустами наших учнів» вніс розрядку, створив невимушену обстановку.

     А як у вас проходять подібні заходи? Поділіться досвідом.

Методична рада школи 















 

Додав: Управління_освіти |
Переглядів: 749
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Ми в соцмережах
       






Інформаційний партнер
Науково-педагогічна бібліотека Миколаєва

Сайти навчальних закладів

Корисні посилання






























































Управління освіти Миколаївської міської ради © 2016