Пошук


Меню сайту

Форма входу
Реєстрація
  




Радимо переглянути















   
Інші події

Конкурси для учнів

Конкурси для вчителів











Онлайн всього: 20
Гостей: 20
Користувачів: 0


Головна » Інструктивно-методичні матеріали » Сьогодення миколаївської освіти » 2015-2016 н.р.

Стежками Рідної школи до творення європейської інтеграції (ЗОШ №1 ім. Олега Ольжича)
31.08.2015, 11:42

М.Г.Бондаренко, заступник директора
 МЗОШ №1 імені Олега Ольжича

Серпневі дні – це і очікування учнів перед новою захоплюючою мандрівкою шкільними буднями, і побоювання батьків за долю дітей, і довготривала криза у суспільстві, і учитель із відчиненими настіж дверима класу, у який через декілька днів вкотиться клубок із дітей, батьків і громади…

Що чекає учителя за цими дверима? Звісно, як довіра, так і недовіра, як повага, так і ворожість, як взаємодопомога, так байдужість… І з цим доведеться жити, поки знову і знову (як кожен рік спочатку!) не заслужиш повагу, не побореш байдужість, не знищиш ворожість!  От і доводиться навчатися на своїх помилках, аналізувати звершення і перемоги, радитися і учитися, як учителі Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 імені Олега Ольжича, що зібралися на педагогічну раду  (технопарк) «Стежками Рідної школи до творення європейської інтеграції» (Про підсумки 2014-2015 н.р. й пріоритетні завдання розвитку школи на 2015-2016 н.р.).

Паркова зона, якою мандрували учителі, включала у себе: Музейний Еверест (Значення і роль музейної педагогіки в системі виховної роботи школи), Сад дитинства (Охорона дитинства як основна ланка життєдіяльності школи), Річку невичерпного патріотизму (Пріоритетні проблеми  виховної роботи), Озеро професійного росту  (Здобутки учительства у становленні професійної компетентності), Печеру моніторингу (Рівень навчальних досягнень учнів: завдання і перешкоди ), Ad fontеs  “До джерел» (Роль бібліотеки у  навчально-виховному процесі), Водоспад учительських досягнень (Методична грамотність учителя: від уроку до професійного конкурсу), Квітник обдарувань (Робота з обдарованими і здібними учнями: проблеми і перемоги).  На кожній парковій зоні  учителів чекали експерти, котрі детально аналізували згадані питання, зверталися із проханням щодо креативних ідей по кожному напрямку.

Дана робота сприяла вирішенню конкретних завдань на новий навчальний рік: забезпечити розбудову такого освітнього простору у школі,  у якому формується, відтворюється і транслюється (в реальному житті, а не колись, у майбутньому!) інноваційна культура, в основі якої – стежка юного українця  до компетентного духовно зрілого патріота України, причетного до творення новітньої історії своєї держави.

      Кожен учитель мав можливість доторкнутися до значимої справи: протягом мандрівки педагоги писали пергамент,  адресований воїнам-захисникам, завдяки яким новий навчальний рік у Миколаєві розпочнеться без пострілів; вкінці педради пергамент помістили у символічну капсулу миру і відправили волонтерами на Схід, щиро переконані, що кожне слово зігріє хлопців осінніми вечорами…

    Творче учительство школи, яке здатне відкрити двері назустріч один одному, продемонструвати і досвід, і авторські надбання, стовідсотково  розмотає клубок із дітей, батьків і громади, як завжди вкаже вірний шлях, забезпечить якісну освіту і, безперечно, буде дороговказом  для справжнього патріота.











 

Додав: Управління_освіти |
Переглядів: 785
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Ми в соцмережах
       






Інформаційний партнер
Науково-педагогічна бібліотека Миколаєва

Сайти навчальних закладів

Корисні посилання






























































Управління освіти Миколаївської міської ради © 2016