Пошук


Меню сайту

Форма входу
Реєстрація
  




Радимо переглянути















   
Інші події

Конкурси для учнів

Конкурси для вчителів











Онлайн всього: 5
Гостей: 5
Користувачів: 0


Головна » Інструктивно-методичні матеріали » Сьогодення миколаївської освіти » 2015-2016 н.р.

Тренінгове заняття в БДЮТ Заводського району
16.02.2016, 15:55

Семінар-тренінг проведено за афористичним  мотто : "Мотивація - шлях до успіху". Усі педагоги Будинку творчості взяли активну участь у семінарі. Особливо цікавим був дискурс щодо мотивів учинків людини в різних життєвих ситуаціях.  Цікавими видалися аргументи-приклади з відомих кінострічок, а також чудово сприймалися докази з життя відомих спортсменів, акторів, художників. Справді проблемним виявилося питання, чи завжди успіх асоціюється з мотивацією і як ситуацію успіху можна перенести в на повсякденне заняття гуртка. Доречним і повчальним залишається й донині висловлювання Яна Амоса Коменського: «Потрібно, щоб усі учні вже з самого початку чітко бачили мету з усіма проміжними ланками й прагнули досягти її».  А мету навчання учні бачитимуть тільки тоді, коли вона буде чітко визначена і ясно вмотивована вчителем. Мотивація навчальної діяльності учнів є невід’ємним і обов’язковим елементом кожного заняття гуртка, бо основним у педагогічному мистецтві є вміння спонукати, а не примушувати. Отож цілком зрозуміло, що в будь-якій життєвій ситуації багато важить мотивація. А в навчанні тим паче, оскільки воно передбачає велике розумове навантаження.  На семінарі дійшли висновку, що мотивація навчальної діяльності – це окремий етап заняття, проте її треба здійснювати на кожному з етапів різними способами – залежно від дидактичної мети й типу заняття.

          На тренінговому занятті вдало застосовано методи  "Криголам" і "Мозкова атака".  Урешті, учасники тренінгу дійшли висновку, що підвищити мотивацію до навчання можна лише тоді, коли посилатися на справжні потреби тих, хто навчається, і створювати умови для їх забезпечення. Дуже важливо, щоб усі учасники навчального процесу сприйняли мету заняття як власну, а цього можна досягти, за інтерактивними методиками, лише спільним визначенням мети.

          Отже, мотивація – необхідний компонент у структурі заняття. І байдуже, що слово «мотивація» ми в конспекті прописуємо насампочатку. Мотивація має прослідковуватися на кожному етапі, аби учень не втратив наснаги до виконання тих чи інших завдань. Саме так працюватимуть і надалі всі керівники гуртків БДЮТ Заводського району.

Методист БДЮТ Заводського району  Лариса Денисенко











 

Додав: Управління_освіти |
Переглядів: 654
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Ми в соцмережах
       






Інформаційний партнер
Науково-педагогічна бібліотека Миколаєва

Сайти навчальних закладів

Корисні посилання






























































Управління освіти Миколаївської міської ради © 2016