Пошук


Меню сайту

Форма входу
Реєстрація
  




Радимо переглянути















   
Інші події

Конкурси для учнів

Конкурси для вчителів











Онлайн всього: 9
Гостей: 9
Користувачів: 0


Головна » Інструктивно-методичні матеріали » Сьогодення миколаївської освіти » 2015-2016 н.р.

У школі № 29 пройшов психолого-педагогічний семінар
19.11.2015, 20:44

 

Масові форми методичної роботи в сучасному навчальному закладі сприяють збагаченню інтересів, духовних і професійних потреб педагогів, є формою виявлення й узагальнення перспективного педагогічного досвіду. Саме тому 19 листопада в Миколаївській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 29 пройшов психолого-педагогічний семінар на тему: «Підвищення професійної компетенції і модель ідеального вчителя», завданням якого було підготувати вчителів до майбутньої педагогічної ради «Професійна компетентність учителя – основний чинник формування ключових компетентностей вчителя».
Метою семінару було розширити у педагогів знання про поняття компетентність, детальніше ознайомивши їх з складовими вчительської компетентності і віднайти спільними зусиллями модель ідеального вчителя, адже саме від нього залежить робота і імідж навчального закладу.
Директор школи Лариса Анатоліївна Грицюк нагадала присутнім слова Дені Дідро, який вважав учителя мірилом ефективності роботи освітнього закладу. Серед обов’язкових якостей гарного вчителя учений називав глибоку обізнаність із предметом, який він викладає, освіченість, яка потрібна для викладання в школі, терпіння, добру вдачу, чесність і чуйну душу. Ось і ми розпочали наш семінар з того, яким же кожен з нас уявляє ідеального вчителя. З цього приводу було висловлено багато думок, та всі вони сходились до одного: мистецтво навчання і виховання, помножене на високий рівень загальної і моральної культури вчителя, постійне прагнення до самовдосконалення, педагогічні здібності, педагогічну техніку і знання створюють справжнього вчителя.
В ході психолого-педагогічного семінару педагоги школи мали можливість попрацювати в групах, розглядаючи компетентність учителя, завдяки методам колективного творчого пошуку ("мозковий штурм", "конференція ідей", метод "колективного блокнота", "інверсія", метод “прес”), це сприяло більш детальному і повному опрацюванню інформації. Діагностування рівня професійної компетентності учителя дало змогу кожному оцінити свої сильні і слабкі сторони, а також допомогло визначити, які педагогічні якості потребують вдосконалення.
Лариса Анатоліївна зазначила, що ще В.О. Сухомлинський цілком справедливо стверджував, що особистість учителя означає все у вихованні. І якщо педагог своє життя і свою педагогічну діяльність будує на принципах Добра, Гуманізму, Інтелекту, Творчості, Краси, Порядності та Справедливості – він має право називатися Учителем з великої букви. А це і є ідеальний учитель.
На завершення було обговорено імідж школи, який був продіагностований серед батьків учнів, під час засідання шкільної ради, та визначено стратегію формування позитивного іміджу школи у поточному навчальному році.

 

Скорохід О.В., практичний психолог школи

 

 

 

 





 

 

 

 


Додав: надія |
Переглядів: 700
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Ми в соцмережах
       






Інформаційний партнер
Науково-педагогічна бібліотека Миколаєва

Сайти навчальних закладів

Корисні посилання






























































Управління освіти Миколаївської міської ради © 2016