Пошук


Меню сайту

Форма входу
  


Радимо переглянути















   
Інші події

Конкурси для учнів

Конкурси для вчителів














Онлайн всього: 10
Гостей: 10
Користувачів: 0


Головна » Інструктивно-методичні матеріали » Сьогодення миколаївської освіти » 2016-2017 н.р.

Калейдоскоп інтегрованих уроків у 2-4 класах ЗОШ № 44
24.12.2016, 13:27

То хто ж вони – відважні педагоги,
Що вибрали професію святу? 
Вони ступили на важку дорогу, 
Вони щодня в майстерності ростуть. 

Сучасна система освіти спрямована на формування високоосвіченої, інтелектуально розвиненої особистості з цілісним уявленням картини світу, з розумінням глибини зв'язків явищ і процесів. Це спрямовує вчителів на пошук таких форм роботи, які б  не тільки сприяли формуванню у молодших школярів цілісної картини світу, розкриттю багатогранності можливостей застосування набутих знань учнів у різних галузях науки та сферах діяльності; синтезу фактів, явищ, процесів; інтеграції діяльності вчителів з формування творчої особистості учня, розвитку його здібностей, але й мали особисту значимість матеріалу для учнів та відповідали їх інтересам.

Інтегровані уроки - це уроки, які проводиться з метою розкриття загальних закономірностей, законів, ідей, теорій, відображених у різних науках і відповідних їм навчальних предметах. Їх проведення забезпечує формування в учнів цілісної системи уявлень про діалектико-матеріалістичні закони пізнання навколишнього світу в їх взаємозв'язку та взаємозумовленості; сприяє поглибленню та розширенню знань учнів, діапазону їх практичного застосування до процесів та явищ оточуючої дійсності.

Інтегровані уроки є потужними стимуляторами активності та  розумової діяльності дитини, розкривають творчий потенціал педагога. Інтегровані уроки часто супроводжуються відкриттями і знахідками, виконують  роль дослідників.  Діти отримують великий обсяг інформації, вони постійно активні і захоплені новизною уроку, починають аналізувати, зіставляти, порівнювати, шукати зв'язки між предметами і явищами.

В рамках підготовки до проведення педагогічної ради та з метою обміну досвідом у ЗОШ № 44 відбувся калейдоскоп інтегрованих уроків у 2-4 класах. Під час проведення відкритих уроків вчителі початкових класів продемонстрували високий рівень фахових знань щодо інтеграції навчального матеріалу, особисті методичні знахідки,   володіння сучасними освітніми технологіями та професійну майстерність.

Урок у 2-А класі на тему «Підготовка тварин до зими. Складання розповіді про тварину» (вчитель Сергєєва Л.М.) характеризувався чіткою структурою, використанням раціонально побудованої системи вправ та завдань. Вчитель оптимально застосовував активні форми роботи, завдяки яким учні залучилися до навчальної діяльності, вдало поєднав фронтальні, парні та індивідуальні форми роботи. Учні 2-А класу  із задоволенням взяли участь у дидактичній грі «Коні та жокеї».

Вчитель 2-Б класу Трешнюк М.П. під час проведення уроку «Калина – символ України. В.Скуратівський «Калина» інтегрувала теми з читання, української мови, образотворчого мистецтва. Урок мав велике виховне значення, сприяв вихованню поваги до традицій рідного краю, народних символів України, формуванню особистості школярів (ініціативності, самореалізації). Педагог активно використовувала інформаційно- комунікативні технології, дидактичний та народознавчий матеріал, що сприяло створенню позитивної мотивації до навчання. Учні взяли активну участь у навчальному діалозі, проявили кмітливість, винахідливість, інтерес до української мови.

Учням 3-Б класу (вчитель Курій І.В.)  вивчали тему «Усне та письмове додавання двоцифрових і трицифрових чисел. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач. Різноманітність рослин у природі. Рослини – живі організми». Педагог вміло пов’язав вивчення природознавства та  математики з життєвим досвідом учнів, використав методи проблемного навчання. Третьокласники стали активними учасниками навчальних ігор «Павутинка», «Шифрувальники». Інтерес викликало знайомство з доньками Природи – Флорою та Фауною.

Урок в 4 класі на тему «Діаграми. Розвя'зування задач на знаходження різниці. Африка» (вчитель Венгер А.О.) вирізнявся  використанням інтенсивних методів навчання і розвитку учнів та сприяв розвитку пізнавальних процесів учнів (сприйняття, уваги, мислення, мовлення).  Педагог побудував урок  відповідно до сучасних вимог  до навчання школярів:  реалізації  компетентнісного, особистісно зорієнтованого та діяльнісного підходів до навчання, здійснював диферентацію на різних етапах уроку. Четвертокласники стали співавторами уроку, а вчитель – його диригентом.

Результат проведених уроків показав плідність інтеграції і виявив перспективи подальшого розвитку та вдосконалення такого підходу до навчання. Це спрямовує вчителів на творчий пошук, впровадження сучасних освітніх технологій та вдосконалення професійної майстерності.

Методична рада школи


























 

Додав: Управління_освіти |
Переглядів: 773
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Ми в соцмережах
       







Інформаційний партнер
Науково-педагогічна бібліотека Миколаєва

Сайти навчальних закладів

Корисні посилання






























































Управління освіти Миколаївської міської ради © 2017