Пошук


Меню сайту

Форма входу
  


Радимо переглянути















   
Інші події

Конкурси для учнів

Конкурси для вчителів











Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Головна » Інструктивно-методичні матеріали » Сьогодення миколаївської освіти » 2016-2017 н.р.

Педагогічна рада в МЗОШ № 49
02.04.2017, 19:45

В Миколаївській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 49 була проведена педагогічна рада-аукціон «Удосконалення процесу виховання шляхом вибору ефективних форм виховної роботи».Свіже повітря як ніколи сприяло плідній роботі колективу закладу.
Сьогодні найсприятливіші умови для розкриття та розвитку творчого потенціалу особистості школяра надають під час виховної роботи. Різні форми регулярної виховної діяльності — це «полігон для випробувань» різних можливостей дитини, своєрідний соціально-психологічний тренінг, постійний новий досвід, розширення уявлень про себе й інших людей, чудова можливість творчої самореалізації особистості.
Тому сьогодні питання про вдосконалення процесу виховання шляхом вибору ефективних форм виховної роботи як ніколи актуальне.
Удосконалення виховного процесу в школі передбачає:
1) організацію виховних центрів: створення музеїв, тематичне оформлення рекреацій. Як стверджував В. Сухомлинський, у школі і стіни повинні говорити. Таке інформаційно-образне насичення шкільних приміщень не лише збагачує учнів знаннями, які виходять за межі навчальних програм, але й має відчутний виховний вплив на них;
2) органічне поєднання завдань, які вирішує школа, з потребами довкілля. Це, передусім, організація допомоги школярів населенню з охорони та примноження багатств природи, розв’язання проблем виробництва, орієнтації учнів на вибір потрібної для їх міста професії;
3) створення в школі морально-психологічного клімату поваги до знань. Школа має пропагувати серед учнів думку, що в цивілізованому суспільстві людині вигідно бути вихованою й освіченою. Це потрібно й суспільству. Тому виховний процес має долати тимчасове явище неповаги деяких учнів до вихованості й освіченості;
4) розумне співвідношення між інформаційними методами впливу на учнів і залученням їх до різних видів діяльності. Це зумовлено превалюванням у школі словесних методів виховання, які дають змогу формувати погляди та переконання учнів, але не забезпечують вироблення відповідних навичок і звичок поведінки. Цим зумовлено розрив між свідомістю та поведінкою деяких школярів, подоланню якого сприяє залучення їх до різноманітних видів діяльності;
5) своєчасне здійснення виховних заходів, акцентування уваги на профілактиці негативних явищ в учнівському середовищі. Нерідко деякі виховні заходи проводять лише після того, як у школі стався неприємний випадок. Але, як відомо, виховання має бути профілактичним, запобігати негативним явищам;
6) використання різноманітних форм і методів виховного впливу, які б відповідали віку учнів, спонукали їх до активності, ініціативи та самостійності під час підготовки та проведення виховних заходів;
7) підвищення емоційності виховних заходів. Ця вимога ґрунтується на твердженні психологів, що знання засвоювати швидше, якщо вони є поглядами та переконаннями за небайдужості до них учня, емоційного переживання у процесі їх засвоєння;
8) створення умов для розвитку самостійності й ініціативи учнів, їх самоврядування, самоосвіти та самовиховання;
9) подолання авторитарного стилю у ставленні педагогів до учнів. Підготовка учнів до життя в демократичному суспільстві потребує відмови від командного стилю у взаємодії з ними. Школа має бути взірцем демократизації українського суспільства, а учні за період перебування в ній мають набути досвіду відносин на демократичних засадах.

Прес-центр школи

 



 


Додав: svetik1 |
Переглядів: 735
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Ми в соцмережах
       








Інформаційний партнер
Науково-педагогічна бібліотека Миколаєва

Сайти навчальних закладів

Корисні посилання






























































Управління освіти Миколаївської міської ради © 2017