Пошук


Меню сайту

Форма входу
Реєстрація
  




Радимо переглянути















   
Інші події

Конкурси для учнів

Конкурси для вчителів











Онлайн всього: 5
Гостей: 5
Користувачів: 0


Головна » Інструктивно-методичні матеріали » Сьогодення миколаївської освіти » 2016-2017 н.р.

Проблемно-практичний семінар «Наступність, перспективність: дошкілля та початкова освіта» в ЗОШ №29 відвідали вихователі ДНЗ
18.10.2016, 22:49
Питання наступності і перспективності дошкільної та початкової освіти не один рік обговорюється серед науковців, спеціалістів з питань дошкільної та початкової освіти органів управління освітою, педагогів-практиків, батьків. Актуальним це питання залишається і сьогодні, оскільки запроваджено обов'язкову дошкільну освіту для дітей старшого дошкільного віку, оновлено державні стандарти дошкільної та початкової освіти.
18 жовтня 2016 року в Миколаївській ЗОШ І-ІІІ ступенів №29 відбулося спільне засідання методичного об’єднання вчителів початкових класів з вихователями ДНЗ Корабельного району. Засідання проведено у формі проблемно-практичного семінару на тему «Наступність, перспективність: дошкілля та початкова освіта», метою якого було вироблення системи спільних поглядів на використання принципу наступності у роботі дитячого садка і початкової школи, спрямування зусилля колективів дошкільних закладів і школи на взаємодію, пошук ефективних шляхів забезпечення плавного переходу дітей від дошкільного до повноцінного навчального процесу та щодо формування їх ключових компетентностей. У роботі семінару взяло участь 8 вихователів старших груп ДНЗ №№106, 110, 121, 130, 140.
Гостей щиро привітала директор школи Грицюк Лариса Анатоліївна, наголосивши на доцільність проведення даного методичного заходу в рамках підготовки до проведення педагогічної ради «Забезпечення наступності в роботі щодо формування ключових компетентностей на всіх ступенях освіти дітей (сумісна з ДНЗ)».

Керівник методичного об’єднання Бикович Наталія Миколаївна презентувала досвід роботи вчителів над проблемною темою «Компетентісний підхід до навчання, виховання та розвитку шляхом сучасних педагогічних технологій в початкових класах». Увагу було привернуто до методики викладання предметів в 1-А класі, який працює за навчально-педагогічним проектом «Інтелект України», вчитель Рідкоборода Любов Вікторівна.
На мою думку, варто виділити найбільш оптимальне наближення навчально-виховного процесу до занять в ДНЗ – це в класі, де впроваджується навчально-педагогічний проект «Інтелект України».

Практичну частину семінару складали проведення уроків на запрошення в початковій школі. Зокрема проведено урок читання №9 «Букви «Ж, ж» і «Х, х», звуки «Ж» і «Х». Казка «Летючий корабель»» в 1-А класі.
Саме в такому класі вчитель впроваджує більш гуманні, гнучкі підходи, засоби, методи, форми організації навчальної діяльності першокласників. Як і в ДНЗ раціонально організовується час таким чином, щоб збільшити інтерес сучасних дітей до навчання, використовуючи наочність та відео матеріалами, музичний супровід, маніпулювання з предметами та, обов’язково, зміна діяльності. Під час такого уроку першокласник отримує максимальне розумове навантаження, не помічаючи втоми, розвивається швидка реакція, гнучке творче мислення, увага, пам'ять та особисті якості школяра — цілеспрямованість, працелюбність, організованість, охайність, наполегливість, воля тощо. Також дуже доречним є застосування впродовж кожного уроку музичних пауз з елементами фізичних вправ і танцювальних рухів, вправ для очей та релаксуючі елементи.

Навчання природознавства у початковій школі потребує організації навчально-пізнавального процесу із залученням сучасних освітніх технологій. Метод проектів вважається одним із перспективних видів навчання, тому що він створює умови для творчої самореалізації учнів, підвищує мотивацію для отримання знань, сприяє розвитку їхніх інтелектуальних здібностей. Учні набувають досвіду вирішення реальних проблем з огляду на майбутнє самостійне життя, яке проектують у навчанні.
Вчитель Маркелова Наталія Сергіївна разом з учнями 2-А класу поділилися досвідом проведення уроків-проектів. Українське товариство охорони птахів проголосило 2016 рік – роком повзика, й запросило всіх до спостережень за цим видом у природі. Результат дослідницької роботи представлено на уроці – презентації для вихователів ДНЗ на тему: «Спів мій радісний усюди люблять слухати всі люди».

Активним учасниками уроку були присутні батьки учнів. Творча група «Поетична» працювала під керівництвом, мами Гіржевої Кіри, Гіржевої Ілони Вікторівни, яка написала вірші про повзика. Силкіна Анна Василівна, мама Силкіна Дмитра, допомогла у створенні презентації.
Було приємно спостерігати, як вихователі вболівали за своїх вихованців під час уроків, раділи їх успіхам з непідробним інтересом.

Під час обговорення уроків, вихователі зробили порівняльний аналіз своїх програм. Слід зазначити, що принципу наступності вчителі початкової ланки дотримуються. Тобто всі програмові вимоги Державного стандарту початкової загальної освіти на початку навчального року тісно збігаються і переплітаються з вимогами Базового компоненту дошкільної освіти.
Братошевська Світлана Вікторівна, заступник директора з навчально-виховної роботи ЗОШ №29

Додав: надія |
Переглядів: 629
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Ми в соцмережах
       






Інформаційний партнер
Науково-педагогічна бібліотека Миколаєва

Сайти навчальних закладів

Корисні посилання






























































Управління освіти Миколаївської міської ради © 2016