Пошук


Меню сайту

Форма входу
Реєстрація
  




Радимо переглянути















   
Інші події

Конкурси для учнів

Конкурси для вчителів











Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Головна » Інструктивно-методичні матеріали » Сьогодення миколаївської освіти » 2016-2017 н.р.

Семінар-практикум "Забезпечення наступності у вивченні української мови між початковою і середньою ланкою освіти"(ЗОШ№57)
17.09.2016, 17:58

Дитина, вивчившись рідної мови, вступає вже в життя з безмежними силами, бо п'є духовне життя й силу з рідних грудей рідної мови. Зовсім не байдуже для духовного розвитку дитини, якою мовою вона говорить у дитячі роки.

К. Ушинський

Тема перспективності і наступності між початковою і середньою ланками загальноосвітньої школи завжди була і залишається актуальною. Це те питання, яке потребує вдумливого і серйозного аналізу. Саме цій темі була присвячена зустріч учителів початкової школи та вчителів-філологів.

 Презентуємо напрацювання 1 засідання семінару-практикуму "Проблема забезпечення наступності у вивченні української мови між початковою і середньою ланкою освіти".

МЕТА:

- розкрити сутність проблеми наступності, актуальність даної теми;

- визначити шляхи подолання даної проблеми;

- мотивувати вчителів на впровадження сучасних підходів освітньої діяльності;

- сформувати рекомендації для вчителів, батьків щодо вирішення проблеми наступності.

ОЧІКУВАНІ  РЕЗУЛЬТАТИ:

- привернення уваги до проблеми наступності у вивченні української мови між початковою і середньою ланками освіти;

- налагодження співпраці учителів початкової та середньої ланки з проблеми наступності;

- обговорення та практичне запровадження форм та методів роботи з питань наступності;

- урізноманітнення форм і методів роботи з учнями.  

УЧАСНИКИ: керівник МО вчителів початкової школи та вчителів філологічного циклу, учителі, які викладають українську мову в 4-х, 5-х класах, Мішустіна Н.Г., заступник директора з НВР.

ПЛАН

І. Актуальність проблеми наступності

ІІ. Причини виникнення проблеми:

  1. Правило наступності серед основних принципів навчання та виховання.
  2. Головна задача початкової та основної школи.
  3. Ланки, що випадають під час переходу до основної школи.
  4. Дезадаптація п’ятикласників.

ІІІ. Дотримання принципу наступності при викладанні української мови:

  1. Аналіз програм початкової та основної школи з української мови (оглядово).
  2.  Заходи, спрямовані на дотримання наступності у вивченні
    української мови.

Методичний продукт (після 4 засідань)

Методичні рекомендації для вчителів, батьків щодо вирішення проблеми наступності у вивченні української мови між початковою і середньою ланками освіти.

Методична рада школи


















 

Додав: Управління_освіти |
Переглядів: 819
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Ми в соцмережах
       






Інформаційний партнер
Науково-педагогічна бібліотека Миколаєва

Сайти навчальних закладів

Корисні посилання






























































Управління освіти Миколаївської міської ради © 2016