Пошук


Меню сайту

Форма входу
Реєстрація
  




Радимо переглянути















   
Інші події

Конкурси для учнів

Конкурси для вчителів











Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Головна » Інструктивно-методичні матеріали » Сьогодення миколаївської освіти » 2016-2017 н.р.

Школа і дошкільний заклад – дві суміжні ланки в системі освіти (ЗОШ № 44)
22.10.2016, 14:45

Шкільне навчання ніколи не починається
з порожнього місця, а завжди спирається на певну
стадію розвитку, досягнутого дитиною
Л. С. Виготський

Актуальність проблеми взаємодії в роботі дошкільного навчального закладу  та школи І ступеня обумовлена необхідністю безперервної освіти підростаючого покоління. Школа і дошкільний заклад – дві суміжні ланки в системі освіти, і їх завдання – забезпечити якісний педагогічний та психологічний супровід, що дозволяє не лише здолати труднощі, що виникають у дітей, але і забезпечити їх профілактику. 
Наступність у роботі дошкільного навчального закладу і школи передбачає зорієнтованість і вихователів дошкільних закладів, і вчителів початкової школи на сумісну діяльність з дітьми, яка враховує вікові особливості розвитку дитини, спонукає її до творчого самовиявлення, зберігає унікальність і самобутність певного періоду дитинства, забезпечує безкризовий перехід дошкільника у позицію  школяра і водночас віддзеркалює розвивальний характер освіти.
Реалізації вищезазначених завдань сприяє  ефективна  методична робота педагогічних  колективів ДНЗ №130 та Миколаївської загальноосвітньої школи
№ 44.  Протягом тривалої та плідної діяльності урізноманітнення  її форми, а їх вибір обумовлений своєчасним визначенням спільних проблем, єдність у розумінні потреб й інтересів дитини, прагнення і вміння поповнювати свої педагогічні знання.       Співпраця  колективів  орієнтована на забезпечення природного переходу дошкільника з дошкільного закладу в школу, педагогічною підтримкою нової соціальної ситуації, що виникає під час вступу дитини до навчального закладу І ступеня. 

На базі школи відбулося спільне засідання вчителів початкових класів та вихователів на тему  «Наступність у творчому розвитку дошкільників та учнів початкової школи». Під час засідання вчителі та вихователі відвідали відкриті уроки в 1-А (класовод Гаврилюк А.В.) та 1-Б (класовод Гаврилюк А.В.) класах, обговорили актуальні питання адаптації першокласників до умов шкільного життя, визначили способи вдосконалення навчально-виховної роботи,  переглянули зміст і якість освітньо-виховної роботи з дітьми, шляхи сильнішого впливу на кожну дитину.

В обличчі педагогічного колективу ДНЗ №130 вчителі початкових класів  бачать союзників та  однодумців у вихованні дітей. Це дає можливість реалізувати на практиці слова великого педагога В.О. Сухомлинського: «Школа не повинна вносити різкого перелому в життя дитини. Нехай, ставши учнем, дитина продовжує робити сьогодні те, що робила вчора. Нехай нове з'являється в її житті поступово і не збентежує лавиною переживань».

Венгер А.О., вчитель початкових класів 


















 

Додав: Управління_освіти |
Переглядів: 632
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Ми в соцмережах
       






Інформаційний партнер
Науково-педагогічна бібліотека Миколаєва

Сайти навчальних закладів

Корисні посилання






























































Управління освіти Миколаївської міської ради © 2016