Пошук


Меню сайту

Форма входу
  


Радимо переглянути















   
Інші події

Конкурси для учнів

Конкурси для вчителів











Онлайн всього: 10
Гостей: 10
Користувачів: 0


Головна » Інструктивно-методичні матеріали » Сьогодення миколаївської освіти » 2016-2017 н.р.

Створюємо нову українську школу разом (ЗОШ №29)
27.02.2017, 15:43
Спільною працею педагоги України окреслюють контури майбутньої української школи і сьогодні кожен заклад освіти продовжує роботу по зміненню застарілої навчальної моделі на сучасну, інноваційну, здатну сформувати компетентного випускника, всебічно розвинутого, відповідального громадянина і патріота своєї держави, людину здатну реалізувати себе у житті і бути щасливою.

[/size]

Педагогічний колектив Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 29 вважає, що школа завжди має бути в авангарді суспільних змін, щоб мати можливість запропонувати сьогоднішньому і майбутньому поколінням школярів достойну, сучасну освіту, яка буде нести у собі саме те, що знадобиться і буде корисним дітям у житті, допоможе випускнику стати конкурентоздатним у 21-му столітті.


[c]


Ми переконані, що змінити стару шкільну систему можна лише помінявши погляди вчителів на освіту і навчання, задавши правильний напрямок руху до змін. Українська школа буде успішна, якщо до неї прийде успішний учитель і такого вчителя ми повинні створювати сьогодні. Саме для цього наша школа спільно з Науково – методичним центром запросили до Миколаєва тренера українсько-шведського проекту Світлану Стельмах (вчитель Херсонського академічного ліцею імені О.В. Мішукова, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, «учитель-методист»), яка провела 6-годинний семінар-тренінг з найбільш вмотивованими до змін у освіті директорами на тему: «Інтегральний підхід до ролі особистості керівника в управлінні».



За час роботи семінару-тренінгу директори мали змогу здобути велику кількість цікавої інформації, щодо розбудови нової української школи. Світлана Стельмах познайомила присутніх з основами інтегральної теорії Кена Уілберта (акцент на 7 логік дій), спіральною динамікою Клера Глейза, методами емпатійного спілкування, поняттям та прийомами фасилітації та використання її технік у роботі з учительським та учнівським колективами, розповіла про стадії емоційного вигорання керівників шкіл та методики корекції вигорання, дала нові навички використання проектних технологій, арт-терапії, а головне - імпульс учасникам до руху вперед, використання у практичній роботі набутих знань, усвідомлення необхідності власного розвитку та стимуляції до особистісного і професійного розвитку учителів.



Директори мали змогу випробувати на собі велику кількість вправ, які зможуть зробити у своїх педагогічних колективах. Це і вправа «Сучасний керівник, яким він має бути?», «Літаки» і багато інших. Також присутні дізнались про навчально-виховний процес і створення освітнього простору в швецьких школах, навчальних закладах Латвії і Литви.
Цікаве невимушене спілкування у компанії однодумців, які прагнуть змін і готові змінюватись самі дало свої результати. Всі учасники заходу були у захваті від професійної роботи тренераСвітлани Стельмах і висловлювали велику вдячність за можливість побачити нові орієнтири для особистісного розвитку і позитивних зрушень у своїх навчальних закладах, а також за спільну роботу у створенні нової української школи.




Директор школи Грицюк Л.А.
Додав: school29nik |
Переглядів: 854
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Ми в соцмережах
       








Інформаційний партнер
Науково-педагогічна бібліотека Миколаєва

Сайти навчальних закладів

Корисні посилання






























































Управління освіти Миколаївської міської ради © 2017