Пошук


Меню сайту

Форма входу
  


Радимо переглянути















   
Інші події

Конкурси для учнів

Конкурси для вчителів














Онлайн всього: 20
Гостей: 19
Користувачів: 1
school29nik


Головна » Інструктивно-методичні матеріали » Сьогодення миколаївської освіти » 2016-2017 н.р.

У ДНЗ №92 побували курсанти МОІППО
10.05.2017, 18:45

Створення міні – музеїв - один зі шляхів збагачення розвивального середовища дошкільного закладу. При цьому головне, аби музей став не просто виставкою експонатів під вивіскою «Руками не чіпати», а справжнім освітнім простором, місцем для спілкування й творчості малят. Музейна педагогіка в нашому дошкільному закладі - це поєднання творчості багатьох педагогів. Приємно відзначити, що така діяльність захоплює педагогів, духовно збагачує дітей, подобається батькам. На сьогодні в дитсадку зроблені перші кроки до створення цілісної системи роботи з музейної педагогіки. Саме цій темі була присвячена чергова зустріч зі слухачами курсів МОІППО, яка відбулась на базі ДНЗ № 92 «Світлячок».

Завідуюча ДНЗ № 92 Колісніченко Людмила Олексіївна, познайомила присутніх з дитячим садочком. Вихователь- методист Стаднік А.В., познайомила гостей з темою зустрічі, налаштувала на подальшу роботу. До уваги слухачів курсів була запропонована виставка міні – музеїв, заняття,з вихованцями старшого та середнього віку.

На занятті «На екскурсії в музеї» з вихованцями старшої групи, вихователь Косінова О.М. використала ефективний прийом - командну гру «Квест», яка сконцентрувала увагу дітей на виконання завдань, сприяла підвищенню зацікавленості дітей у досягненні кінцевого результату. Квест вдало поєднав завдання з різних розділів програми. На протязі всього заняття діти не вимушено спілкувалися під час виконання завдань.

На занятті «В музеї іграшок», вихователь логопедичної групи Біла О.В вдало використала прийом активізації мовленнєвої діяльності дітей (схеми). Черговий раз довела ефективність використання ІКТ в роботі з дітьми.

Ретельний аналіз проведених занять, допоміг присутнім ще раз переконатися, що такі заняття більш цікавіші для дошкільників, оскільки допомагають вирішувати більшу кількість завдань, використати різні методи і прийоми, педагогічні та інформаційно – комунікаційні технології, інші засоби навчання. Це така організація навчального процесу, за якої неможлива неучасть кожної дитини. Заключним акордом стало обговорення та аналіз роботи на якому присутні поділились своїм педагогічним досвідом. Слухачі курсів одноголосно відмітили досягнення колективу в розмаїтті засобів музейної педагогіки в роботі з дошкільниками.

Методична рада закладу.












 

Додав: Управління_освіти |
Переглядів: 944
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Ми в соцмережах
       







Інформаційний партнер
Науково-педагогічна бібліотека Миколаєва

Сайти навчальних закладів

Корисні посилання






























































Управління освіти Миколаївської міської ради © 2017