Пошук


Меню сайту

Форма входу
  


Радимо переглянути















   
Інші події

Конкурси для учнів

Конкурси для вчителів











Онлайн всього: 10
Гостей: 10
Користувачів: 0


Головна » Інструктивно-методичні матеріали » Сьогодення миколаївської освіти » 2016-2017 н.р.

Виховання і навчання особистості через створення оптимального середовища (Психолого- педагогічний семінар для вчителів ЗОШ №47)
17.02.2017, 13:07
Немає дітей, є люди, але з іншим масштабом
понять, іншими джерелами досвіду, іншими
прагненнями, іншою грою почуттів.
Януш Корчак


Згадаймо епізод з відомого голлівудського фільму «Один удома». Вся родина збирається у подорож. Головний герой, восьмирічний хлопчик Кевін, намагається звернутися за допомогою до старшого брата – безрезультатно, підходить до сестри: «Допоможи мені скласти валізу». Дівчинка дивиться на нього зверхньо і дуже в’їдливо та зневажливо відзначає: «Кевін, ти той, про кого французи говорять «non-competent». І нам зразу стає зрозумілим, яке це серйозне звинувачення в очах дівчинки, який це суттєвий недолік. Справді, професійна некомпетентність для дорослої людини – це колосальний недолік, підстава для найсерйозніших претензій.

Виховати компетентного творчого учня може лише компетентний і творчий вчитель. Робота педагога супроводжується постійним спонуканням до творчості, жоден учитель не застосовує загальновідомі методики. прийоми та засоби навчання без свого відтінку, свого наголосу. Педагогічний колектив школи, ро¬зуміючи важливість і складність про-блем, що постають перед ним, працює над удосконален¬ням навчально-виховного процесу, над формуванням особистості вчителя, його педагогічної майстерності

Як створити для учнів навально-виховне середовище, яке сприяло б розвитку успішної особистості? Один з чинників-впровадження в педагогічну практику принципу навчання й виховання успіхом. Саме успіх створює сильний додатковий імпульс до активної роботи, сприяє становленню гідності учня. Це засада позитивного ставлення до навчання, школи, науки, праці як такої. Отже, ситуація успіху стає фактором розвитку особистості школяра. І вона необхідна як учневі слабкої успішності, так і учневі високої продуктивної діяльності, як мудрому, досвідченому педагогу, так і молодому фахівцю.

Тому протягом семінару вчителі обмінялись досвідом своєї практичної діяльності, радились, знаходили раціональне зернятко в досвіді колег заради спільної справи. А ділова гра перевтілила вчителів в дітей саме для того, щоб матеріали психолого-педагогічного семінару були використані в своїй роботі з учнями та сприяли дійсно створенню оптимального середовища для розвитку успішної особистості .

Прес- центр







Додав: школа47 |
Переглядів: 692
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Ми в соцмережах
       








Інформаційний партнер
Науково-педагогічна бібліотека Миколаєва

Сайти навчальних закладів

Корисні посилання






























































Управління освіти Миколаївської міської ради © 2017