Пошук


Меню сайту

Форма входу
  


Радимо переглянути















   
Інші події

Конкурси для учнів

Конкурси для вчителів











Онлайн всього: 7
Гостей: 7
Користувачів: 0


Головна » Інструктивно-методичні матеріали » Сьогодення миколаївської освіти » 2016-2017 н.р.

Заняття школи педагогічної майстерності в міськСЮТ
23.02.2017, 11:47

Бенчмаркінг (от англ. benchmark — початок відліку, еталонне порівняння, критерій). Бенчмаркінг має різні визначення. Класичним визначенням є слова засновника цього методу Роберта Кемпа: «Бенчмаркінг – це пошук найкращих методів, які приводять до покращення діяльності».

Бенчмаркінг в освіті слугує засобом віднаходження і використання найкращого досвіду, з метою вдосконалення тієї чи іншої системи освіти.

Саме за такою формою було проведено заняття Школи педагогічної майстерності для педагогів міської станції юних техніків. Для проведення бенчмаркінгу обрали тему: «Особистісно-зорієнтоване навчання. «За» та «проти» ».

Основними критеріями дослідження та збору інформації про методику особистісно-зорієнтованого навчання стали:

сутність методики;

її ключові ознаки (у порівнянні з традиційним навчанням);

завдання, які постають перед педагогом при організації особистісно-зорієнтованого навчання.

Але найбільш цікавим був четвертий етап процесу бенчмаркінгу - аналіз показників та визначення можливостей для застосування. Педагоги провели дискусію «Особистісно-зорієнтоване навчання. Проблеми впровадження». Обговорювали думки «за» та «проти»; сперечалися з питання особливостей впровадження особистісно-зорієнтованого навчання у роботу позашкільного закладу; ділилися досвідом. Та зробили висновок:

Особистісно-зорієнтоване навчання – це таке навчання, центром якого є особистість дитини, її самобутність, самоцінність. Визнання учня головною фігурою всього освітнього процесу і є особистісно-зорієнтована педагогіка.

Які б не були труднощі впровадження особистісно-зорієнтованого навчання, саме воно в змозі вирішити проблеми, які зараз постають перед освітою. Воно створює умови, які перешкоджають виникненню педагогічного відчуження дитини, та, у разі необхідності, корегує особистісний розвиток кожного учня.

Завідуючий методичним відділом Калініна Л.Г.






 

Додав: Управління_освіти |
Переглядів: 609
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Ми в соцмережах
       








Інформаційний партнер
Науково-педагогічна бібліотека Миколаєва

Сайти навчальних закладів

Корисні посилання






























































Управління освіти Миколаївської міської ради © 2017