Пошук


Меню сайту

Форма входу
  
Радимо переглянути















   
Інші події

Конкурси для учнів

Конкурси для вчителів














Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Головна » Інструктивно-методичні матеріали » Сьогодення миколаївської освіти » 2017-2018 н.р.

Кроки до впровадження Нової української школи (ЗОШ № 44)
20.03.2018, 12:06

Вчитель повинен знати,
що відбувається в душі кожної дитини,
з чим вона прийшла до школи, –
щоб не допустити жодного
болючого дотику до вразливого дитячого серця.
В.О.Сухомлинський

Сучасна українська школа повинна забезпечувати всебічний розвиток індивідуальності людини як особистості та найвищої цінності суспільства на основі виявлення її задатків, здібностей, обдарованості і талантів.

Головна мета реформування в освіті – створити школу, у якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, а й вміння застосовувати їх у житті; у якій панують співпраця та взаєморозуміння.

Щоб забезпечити задоволення індивідуальних потреб дітей, можливість дітей активно взаємодіяти з однолітками в дитячому колективі, педагоги повинні знати особливості психофізичного розвитку дітей, їхні можливості, уподобання.

Зустрічі вчителів початкових класів з вихователями закладу дошкільної освіти допомагають більше дізнатись щодо умов виховання та розвитку дошкільників, програм, за якими працює заклад, їх цілей, виконавчими стандартами, педагогічною концепцією.

Cпільне засідання вчителів початкових класів Миколаївської загальноосвітньої школи №44 та вихователів, що відбулося на базі закладу дошкільної освіти №130, було присвячено обговоренню актуальних питань підготовки до впровадження засад Нової української школи, нових підходів у роботі вчителів, які вчитимуть перші класи наступного року. Педагоги Миколаївської загальноосвітньої школи №44 поділилися досвідом, який вони набули, працюючи на онлайн-платформі ЕdEra. А вихователі познайомили гостей з секретами створення багатофункціонального простору для розвитку дошкільників, використанням меблів-трансформерів для різних форм організації навчання.

Співпраця педагогічних колективів школи та закладу дошкільної освіти №130 забезпечує психологічні передумови безпроблемного входження дитини в колектив класу, сформованість готовності до свідомого, активного навчання; набуття нею певного практичного досвіду, необхідного для використання у майбутньому житті.

Прес-центр школи

image-0-02-05-0eb36e9ded5f428957b2d20efee1cb53acaa9de53111be1c33d024dc2a639b0e-V image-0-02-05-f6171a4218b83161545a11e95f31b0e079f90a4da98f109b27906698a12c71b1-V image-0-02-05-a1c588582f873c31a4b804c124d034fafb167b51d4e946371c5817e8344f29eb-V image-0-02-05-76c8a51365e51ccd01d81cb780971753ab427fc6091208738e20a26344f0cb18-V image-0-02-05-8c9f78f7a26904cc1eca52064580ca4dae1a77d2442bfa1d1b70cbbb8822a458-V


Додав: Управління_освіти |
Переглядів: 1215
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Ми в соцмережах
       







Інформаційний партнер
Науково-педагогічна бібліотека Миколаєва

Сайти навчальних закладів

Корисні посилання


































































Управління освіти Миколаївської міської ради © 2018