Спеціалісти стверджують, що ідеальна школа - це створення в учнів панорамного бачення світу, відтворення мислення у щільному асоціативному зв'язку. До речі, всі нобелівські відкриття зроблені на міждисциплінарному рівні, на перетині предметів.
Сьогодні всі розуміють: учитель повинен знати не тільки свій предмет і володіти методикою його викладання, а й мати знання в різних наукових галузях, різних сферах суспільного життя, орієнтуватися в сучасній політиці, економіці тощо.
На засіданні педагогічної ради в Миколаївській гімназії №3 розгорнулася жвава дискусія: самоосвіта вчителя – самоціль чи необхідність? Більшість учителів вважають, що саме сьогодні вчитель повинен постійно вчитися, тому що в учнів щороку змінюються уявлення про навколишній світ.
Разом із тим, зійшлися на думці, що здатність до самоосвіти не формується у педагога з отриманням диплома педагогічного університету. Ця здатність визначається психологічними та інтелектуальними показниками кожного окремого вчителя, але не в меншій мірі ця здатність виробляється в процесі роботи з джерелами інформації, аналізу й самоаналізу, моніторингу своєї діяльності і діяльності колег.
Заступник директора з НМР Коваль І.І
|