Пошук


Меню сайту

Форма входу
  


Радимо переглянути















   
Інші події

Конкурси для учнів

Конкурси для вчителів














Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Головна » Інструктивно-методичні матеріали » Сьогодення миколаївської освіти » 2017-2018 н.р.

«Вірте у дива!» (Різдвяний урок з англійської мови в економічному ліцеї №1)
10.01.2018, 12:31

Коли контрольні написані, семестрові оцінки виставлені, але у розкладі залишається ще один урок повторення і узагальнення знань за перше півріччя, не хочеться витрачати його на монотонне відпрацювання теоретичного і лексичного матеріалу, тим паче, якщо у всіх настрій вже новорічний, а не навчальний. Саме тому, вчитель англійської мови, Спіченко Алла Павлівна, вирішила останні уроки провести у тематиці прийдешніх свят.

За основу заняття було взято відео тривалістю менше 2:30 хвилин, але різноманітні види діяльності, підібрані для роботи з ним, сприяли тому, що учні мали змогу і висловлювати думки, і працювати у групах, і розвивати свою уяву, передбачаючи події, і дізнатися щонайменше 15 нових слів, і наприкінці отримати святкові емоції.

Ідею для проведення такого заходу вчитель отримала під час навчання на тренінгу від ГО “Go Global” ще у жовтні, але з її втіленням у життя довелося зачекати, доки це не стане актуальним.

План заняття передбачав широке використання технології розвитку критичного мислення на кожному з етапів, адже ця навичка є другою у переліку топ-10 важливих навичок у 2020 році.

На етапі осмислення учням було запропоновано обговорити прийдешні свята та спробувати передбачити, що саме вони будуть робити на уроці, маючи лише одну підказку – «Будемо дивитись відео». Варіанти були різноманітні, адже ліцеїсти називали і «Один вдома», і «Новорічний Мадагаскар», і «Син Санти», проте жоден з них не врахував те, що у нашому розпорядженні лише 45 хвилин, а перегляд повнометражного фільму потребує щонайменше півтори години.

На етапі осмислення робота здійснювалась безпосередньо по відео. Спочатку учні подивились фото головних персонажів, обговорили їхні емоції, спробували визначити, яким чином вони пов’язані. Після цього було переглянуто відео перший раз, щоб перевірити правильність припущень. Далі робота відбувалась у двох групах, які отримали свій набір стверджень, і їм потрібно було визначити вірні вони чи ні. Як тільки групи впорались, вони зачитували свої речення команді суперників, і тим потрібно було зробити те ж саме, проте сприймаючи інформацію на слух. З метою перевірки було переглянуто відео другий раз. Варто зазначити, що до цього моменту діти дивились ролик без звуку, щоб на наступному етапі вони могли попрацювати із набором звуків, які могли б з’явитися у даному відео. А вже під час третього перегляду всі присутні мали змогу перейнятися тими мелодіями і піснями, котрі супроводжували події в історії. Але родзинка заходу залишилась наостанок, адже кожного разу, коли вчитель вмикала відео, за 20 секунд до завершення ставилась пауза, і учні не знали фінал. Діти запропонували різноманітні версії кінцевої частини, проте вона була настільки непередбачуваною, що жоден з варіантів і близько не відтворював те, що насправді відбулося. І коли завіса була відчиненою, в класі лунав щирий сміх, бо недарма ж відео Різдвяне і дивовижне.

На етапі рефлексії учні ще раз в ігровій формі згадали нові лексичні одиниці, з якими познайомились на занятті, проговорили головну ідею відео та побажали один одному гарних свят і веселих канікул.

Вірте у дива, адже вони здійснюються!

Творіть дива, адже воно того варте!

Прес-центр ліцею


Додав: Управління_освіти |
Переглядів: 1075
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Ми в соцмережах
       







Інформаційний партнер
Науково-педагогічна бібліотека Миколаєва

Сайти навчальних закладів

Корисні посилання


































































Управління освіти Миколаївської міської ради © 2018