Пошук


Меню сайту

Форма входу
  
Радимо переглянути















   
Інші події

Конкурси для учнів

Конкурси для вчителів














Онлайн всього: 8
Гостей: 7
Користувачів: 1
lubovkurbakova2016


Головна » Інструктивно-методичні матеріали » Сьогодення миколаївської освіти » 2017-2018 н.р.

Звіт про роботу літнього мовного табору у Миколаївській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №60
12.06.2018, 07:41

Літній мовний табір «Happy House» у 2018 році з англійською та німецькою мовою проведення на базі Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №60 працював з 29.05 по 08.06.2018р. До табору було залучено 45 учнів,яких було розподілено на три загони: англомовні загони «Good friends», «Camp life» та німецькомовна група «FORSCHER». Керівництво загонами здійснювали вчителі іноземних мов: Пашак Ю.В., Циганенко Л.Г.,Криволопчук Н.В. та Длінна Т.І.

Мета роботи табору- створення оптимальних умов для практичного використання англійської мови під час ігор, занять спортом та розваг, сприяння підвищенню мотивації до вивчення іноземних мов, організація дозвілля школярів.

Кожен день у таборі мав свою тематику: «День знайомств», «День хобі», «День родини», «День дитини», «День подорожі», «День здорової їжі», «День англомовного кіно», «Квест», «День прощання з табором».

Робота груп охоплювала різні форми і види діяльності: створення колажів,фотосесії,настільні англомовні ігри, розгадування ребусів, кросвордів, перегляд фільмів англійською мовою, проекти, вікторини, квести.

Всі форми роботи вчителі ретельно готували з використанням інформаційних технологій та своїх творчих можливостей. Збагаченню лексичного запасу учнів сприяло їхнє діалогічне,монологічне та полі логічне мовлення, робота в групах і парах. У передостанній день роботи табору вихованцям було запропоновано взяти участь у квесті, де їх чекали різноманітні ігри,шаради,конкурси,представлення проектів.

У останній день табору було проведено урочисту лінійку,яка передбачала підведення підсумків. Учні представляли набуті знання і вміння. Так,кожна група взяла участь в оформленні колажу «Я вивчаю іноземну мову,тому що ….». Кожен загін представив свою команду та роботу. Учні були нагороджені подяками та отримали сувенірні календарі на згадку про перебування в мовному таборі.

Цьогоріч у пришкільному мовному таборі вперше працювала німецькомовна група юних дослідників, які обрали собі промовисту назву «FORSCHER». До її складу увійшло 10 учнів 5-6 класів. Кожен день команди розпочинався запальним танком під пісню німецької реп-групи «EINSHOCH6».

Пізнавально-ігрова активність школярів була в першу чергу спрямована на розвиток соціокультурної компетентності. Тому основними напрямами роботи німецькомовної літньої школи стало країнознавство та краєзнавство. Діти із задоволенням вчилися співати гімн ФРН. Досліджуючи німецьку національну символіку, малювали прапор та герб країни.

Поповнити лексичний запас та удосконалити комунікативні навички діти змогли у процесі інсценізація уривку німецької казки «Білосніжка».

Особливу зацікавленість у учасників табору викликало вивчення прав дитини на основі автентичних німецькомовних відеоматеріалів. Свої знання діти закріпили виготовленням оригінального ромашкоподібного постеру, комунікативні навички удосконалювали під час його публічного захисту.

Важливою складовою роботи німецькомовної літньої школи стало краєзнавство. Учасники табору здійснили трьохденний краєзнавчий проект, вивчаючи визначні місця та пам’ятки Миколаєва, взяли участь в екскурсії до яхт-клубу, виготовили та захистили тематичні плакати.

Полюбився школярам квест на тему «Я і моя родина», який поєднав індивідуальні та колективні змагання, різні види завдань та завершився врученням невеличких призів.

Різноманітні види мовленнєвої діяльності спонукали дітей спілкуватися німецькою мовою та зануритися у світ німецькомовної культури.

Індивідуальний підхід, створення ситуації успіху та ігровий характер діяльності допомагали учням подолати мовний бар’єр та розкрити власний творчий потенціал. В результаті застосування вчителями різних форм роботи діти отримали досвід парної,групової,командної роботи.

Атмосфера доброзичливості, взаєморозуміння, невимушеності сприяла активній участі дітей у колективній творчій справі,створювала умови для полікультурного простору у таборі, мотивувала учнів до подальшого вивчення іноземних мов.

Звіт ЗОШ № 60


Додав: Admin_Vasilishin |
Переглядів: 54
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Ми в соцмережах
       







Інформаційний партнер
Науково-педагогічна бібліотека Миколаєва

Сайти навчальних закладів

Корисні посилання


































































Управління освіти Миколаївської міської ради © 2018