Пошук


Меню сайту

Форма входу
  


Радимо переглянути















   
Інші події

Конкурси для учнів

Конкурси для вчителів














Онлайн всього: 6
Гостей: 5
Користувачів: 1
anna47aa47


Про що цей розділ [0]Педагогічна кухня [25]
З усього світу по нитці [11]Матеріали журналу "Народное образование" [6]
Педагогічна інформатика [6]Актуально [37]
Наука управління [14]Поради батькам першокласників [26]
Відео [27]

« 1 2 3 4 ... 7 8 »

9 грудня у Верховній Раді України відбулися парламентські слухання на тему: “Правове забезпечення реформи освіти в Україні”. Результатом обговорення учасниками слухань стали конкретні пропозиції до чинного законодавства, що дадуть змогу оптимізувати роботу над новою редакцією закону України «Про освіту», а також отримати законодавчі пропозиції як до галузевих законів у сфері освіти, так і до інших законодавчих актів, що регулюють питання освітньої діяльності.

Присутні на слуханнях відзначили комплексне оновлення освітньої нормативно-правової бази, що забезпечила б системну реформу освіти в Україні. Слухання відбулися за участі народних депутатів України, представників міністерств та відомств, керівників центральних і місцевих органів виконавчої влади, представників усіх ланок і форм освіти, роботодавців, профспілкових, громадських освітянських і студентських організацій, європейських експертів – загалом понад 500 учасників.

Переконана, що настав час достатньої впевненості для запровадження основних цінностей у системі освіти”, – зазначила заступник голови Верховної Ради України Оксана Сироїд під час виступу при відкритті парламентських слухань “Правове забезпечення реформи освіти в Україні”.

«Жоден закон не працюватиме, якщо не відбудеться зміна цінностей людини і суспільства, таких як свобода, гідність, відповідальність, довіра, співпраця, патріотизм. Саме ці цінності ми закладаємо в реформу освіти», – зазначив Сергій Квіт, міністр освіти і науки.

Лілія Гриневич, голова Комітету Верховної Ради України з питань науки і освіти, наголосила: “Законодавство має дати відповіді щодо того, як забезпечити нашим дітям новий зміст освіти та нові підходи до викладання, як створити кожній дитині належні умови навчання та як знайти баланс між конституційним правом доступу до якісної освіти для кожного і свободою вибору в освіті, відповідно до власних переконань, потреб і можливостей“.

... Читати далі »


Категория: Актуально | Просмотров: 911 | Добавил: Управління_освіти | Дата: 15.12.2015 | Комментарии (0)

Порталом «Освітня політика» проведено «круглий стіл», під час якого обговорювалася важлива проблема реформування освітньої галузі - сертифікації педагогічних працівників.

В останній редакції Закону України «Про освіту», підготовленій МОН, є поняття «сертифікація педагогічних працівників», концептуальні засади якої описані у статті 46, а також у пояснювальній записці авторів законопроекту.

За підсумками обговорення, яке тривало протягом місяця, Освітня політика окреслює певні тенденції розвитку громадської думки з зазначених питань:

переважна більшість респондентів або негативно, або досить критично ставиться до нової ініціативи Міністерства освіти і науки (ми отримали всього два схвальних відгуки із тридцяти восьми);
понад 70% респондентів підтримують ідею оновлення форм і методів атестації педагогічних працівників, але не сприймають термін «сертифікація»;
переважна більшість дописувачів звертає увагу на недостатній рівень професійної компетентності авторів законопроекту, наводячи численні випадки суперечностей і недоречностей, що містить текст законопроекту, зокрема й стосовно сертифікації.
Загалом виокремилися дві групи зауважень та пропозицій стосовно концептуальних аспектів проблеми сертифікації та щодо процедурних питань сертифікації.

ЗАУВАЖЕННЯ І ПРОПОЗИЦІЇ СТОСОВНО КОНЦЕПТУАЛЬНИХ ЗАСАД СЕРТИФІКАЦІЇ

У п. 1 ст. 46 проекту закону про освіту зазначається:

«Сертифікація проводиться з метою оцінювання здатності педагогічних працівників … здійснювати педагогічну діяльність у відповідності до професійних стандартів педагогічної діяльності». Проте, у п. 6 цієї ж статті написано: «При сертифікації для роботи у закладах дошкільної, середньої, позашкільної, професійної (професійно-технічної) освіти перевірці підлягають знання та навички зі змісту та методики навчання і знання з предмету (предметів), які викладає чи планує викладати педагогічний працівник».

Тобто здатність здійснювати педагогічну діяльність зводиться лише до наявності певного рівня ПРЕДМЕТНОЇ та МЕТОДИЧНОЇ компетентностей педагога. А як бути з іншими компонентами професійної компетентності? Автори законопроекту про них забули? Чи нічого про них не чули?

Л.Шепітько, м. Полтава

У проекті Закону Україну «Про освіту» я зміг знайти інформацію лише про сертифікацію вчителів: «При сертифікації для роботи у закладах дошкільної, середньої, позашкільної, професійної (професійно-технічної) освіти перевірці підлягають знання та навички зі змісту та методики навчання і знання з предмету (предметів), які викладає чи планує викладати педагогічний працівник». А як буде здійснюватися перевірка знань і вмінь, необхідних для роботи ВИХОВАТЕЛЯ, СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА, ПЕДАГОГА-ОРГАНІЗАТОРА, КЕРІВНИКА ГУРТКА, ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА? Чи ці спеціалісти НЕ БУДУТЬ проходити сертифікацію? Чи будуть проходити її, але  БЕЗ ПЕРЕВІРКИ знань і навичок?

В.Коритнюк, м. Біла Церква, Київська обл.

У пункті 7 статті 46 проекту «Закону про освіту» написано таке: «Заклад освіти при оголошенні конкурсу на заміщення вакантної посади встановлює вимоги до рівня кваліфікації особи». Що це означає? Тепер заклад освіти САМОСТІЙНО буде встановлювати вимоги до роботи на даній посаді? А навіщо ж тоді державні стандарти, кваліфікаційні вимоги, затверджені урядом, вимоги інших нормативних документів? Яким чином вони мають бути враховані і використані закладом освіти? Гадаю, що цю неточність у формулювання слід виправити і конкретизувати це важливе питання щодо ВИМОГ ДО РІВНЯ КВАЛІФІКАЦІЇ особи.

Н.Кондратенко, м. Олександрія, Кіровоградська обл.

Прочитала у новій редакції Закону про освіту статтю, присвячену сертифікації педагогічних працівників і не можу не задати питання а ... Читати далі »


Категория: Актуально | Просмотров: 1087 | Добавил: Управління_освіти | Дата: 08.12.2015 | Комментарии (0)

Ольга Фреймут зі знімальною групою продовжила актуальну тему умов навчання українських дітей.

Перевірки шкіл у різних куточках України стали однією з найбільш резонансних тем минулого сезону проекту. Тому Ольга Фреймут зі знімальною групою в новому сезоні продовжує актуальну тему для всіх українців і вирушає у нові навчальні заклади, які потребують інспекції.

Ситуацію зі станом українських шкіл коментує заступник міністра Павло Хобзей.

Відео телеканалу 1+1

Раніше (сезон 2)

Перевірка дошкільних навчальних закладів
 

Категория: Актуально | Просмотров: 981 | Добавил: Управління_освіти | Дата: 02.12.2015 | Комментарии (0)

27 листопада 2015 року у Міністерстві освіти і науки України відбулося чергове засідання Колегії Міністерства. Першим виступив Міністр, голова Колегії, з інформацією про забезпечення підручниками учнів 4 та 7 класів загальноосвітніх навчальних закладів (станом на 26.11.2015).

«Міністерство здійснило всі необхідні організаційні заходи, щоб прискорити видання нових підручників. Зокрема, завершено тендерні процедури закупівлі підручників, укладено угоди з видавництвами на друк великотиражних видань для учнів 4 і 7 класів загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською та російською мовами», - повідомив Міністр Сергій Квіт.

За словами Міністра,  сьогодні на черзі підписання договорів на видання перекладених підручників для учнів шкіл з навчанням мовами національних меншин (молдовською, румунською, угорською, польською) та для дітей з особливими освітніми потребами.

«На видання 140 назв підручників загальним накладом 4 351 430 примірників, що складає 72,5 % від загальної кількості підручників, - зазначив Міністр, - перераховано аванс на суму 77 111 900 грн. Частина накладів підручників надрукована, інші друкуються».

За інформацією, поданою Міністром освіти і науки, визначено три перевізники, які будуть здійснювати доставку підручників і посібників до департаментів (управлінь) освіти і науки обласних державних адміністрацій усієї України: в західні регіони  – Івано-Франківське державне підприємство по торгівлі, в південні та східні регіони – державне підприємство «Луганськучторгпостач», в центральні регіони - державне підприємство «Об’єднання по торгівлі та постачанню». При чому, для кожного регіону окремо підготовлено плани доставки підручників.

Сергій Квіт повідомив членам Колегії, що вже з 1 грудня поточного року розпочнеться доставка підручників до департаментів (управлінь) освіти і науки обласних державних адміністрацій. Книжкові бази в регіонах готові до прийому та відвантаження підручників, а саме: підготовлено складські приміщення у відповідності до вимог санітарно-гігієнічних та протипожежних норм, забезпечено допоміжні засоби транспортування.

Підсумовуючи інформаційну частину про підручники, Сергій Квіт наголосив на тому, що Міністерством проведена робота для здешевлення вартості підручників за рахунок зниження вартості паперу та зменшення рентабельності до 5 відсотків, внаслідок чого заощаджено державних коштів на суму близько 20 млн грн.


Категория: Актуально | Просмотров: 976 | Добавил: Управління_освіти | Дата: 28.11.2015 | Комментарии (0)

23 жовтня 2015 року, в Будинку Уряду відбувся брифінг міністра освіти і науки України Сергія Квіта щодо нових кадрових призначень і ЗНО-2016.

Сергій Квіт представив громадськості новопризначених: заступника Міністра Павла Хобзея та директора Українського центру оцінювання якості освіти Вадима Карандія, які теж взяли участь у брифінгу.

Міністр повідомив, що для забезпечення проведення зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) у 2016 році, Урядом було виділено 10 мільйонів гривень до кінця 2015 року - на оновлення матеріально-технічної бази УЦОЯО. «Ми дотримуємось усіх строків, і зовнішнє незалежне оцінювання відбудеться», - зазначив Сергій Квіт.

Міністр зауважив, що наявна матеріально-технічна база УЦОЯО та регіональних центрів на сьогоднішній день є застарілими, і саме на їх оновлення будуть спрямовані урядові кошти. «Також необхідно оновити та сертифікувати програмне забезпечення УЦОЯО. Ті кошти, які ми отримали в цьому році, будуть витрачені на першочергові технічні потреби центру, і вже в бюджет наступного року ми закладатимемо таку суму, яка необхідна для подальшого оновлення обладнання», - пояснив Сергій Квіт.

Також Міністр зазначив, що державну підсумкову атестацію (ДПА) з іноземної, і в першу чергу, англійської мови, у 2016 році складатимуть усі випускники, але ЗНО з іноземної мови  буде обов’язковим лише для вступу на лінгвістичні спеціальності. «ДПА з іноземної мови відбуватиметься з використанням тих тестів, які зараз є для ЗНО. Наразі для об’єктивного оцінювання знань з іноземної мови необхідно також напрацювати методологічну базу для проведення аудіювання, яке ми включимо до ЗНО з іноземної мови вже через рік», - повідомив Сергій Квіт.

Заступник Міністра Павло Хобзей зазначив, що цього року буде задіяна програма для підвищення рівня володіння мовою як вчителів, так і учнів. «Це будуть і тренінги для вчителів, і матеріали для учнів, які будуть доступні також  в он-лайн формі. У квітні 2016 року буде проведено апробацію тих тестів, які ми плануємо вводити у 2017 році», - повідомив Павло Хобзей. За словами заступника Міністра, випускники, які будуть задоволені отриманою за результатами квітневих тестів оцінкою, матимуть змогу не складати ДПА з іноземної мови. 

Директор УЦОЯО Вадим Карандій повідомив, що Міністерством спільно з Кабінетом Міністрів та Комітетом Верховної Ради з питань науки і освіти було прийнято ряд ключових рішень з підготовки до наступного ЗНО. За словами Вадима Карандія, новим обладнанням укомплектують існуючі регіональні центри оцінювання якості освіти, а також новий Херсонський центр, створений замість колишнього Сімферопольського, та переміщений Донецький центр, який зараз працює на базі Донбаського державного педагогічного університету. «На сьогодні вирішено питання щодо формату проведення ЗНО-2016:  зокрема, не проводити державну підсумкову атестацію для випускників ВНЗ I-II рівня акредитації, також  відкладено загальнообов’язкове тестування з іноземної мови», - зазначив Вадим Карандій. Окрім того, у ЗНО-2016 було вирішено повернутись до однорівневих тестів.

ЗНО-2016 відбуватиметься з 5 травня по 10 липня 2016 року. У травні відбудуться тести з обов’язкових предметів – української мови та літератури, історії України та математики. Їх результати будуть водночас зараховуватись і як вступні іспити, і як ДПА. Всього випускникам пропонується тестування з 12 предметів, з яких вони мають право складати не більше чотирьох. Програми ЗНО-2016 залишаться такими ж, як і у 2015 році.

Вадим Карандій повідомив, що в УЦОЯО триває робота по відновленню IT-інфраструктури, в чому надає активну підтримку Альянс USETI за сприяння Агентства з міжнародного розвитку Сполучених Штатів Америки. За словами Директора УЦОЯО, на сьогодні офіційно досягнуто домовленостей з органами слідства, згідно яких центру буде повернуто обладнання, яке не важливе для слідства. Також надано доступ до всієї інформації, яка є на вилучених слідством серверах, аби фахівці УЦОЯО могли скопіювати її для проведення IT-аудиту та визначити доцільність її подальшого використання.

... Читати далі »


Категория: Відео | Просмотров: 853 | Добавил: Управління_освіти | Дата: 24.10.2015 | Комментарии (0)

Нарада з директорами загальноосвітніх навчальних закладів, які ввійшли до 100 кращих шкіл за результатами ЗНО з української мови та літератури за участі Арсенія Яценюка, Сергія Квіта та Лілії Гриневич


Категория: Відео | Просмотров: 730 | Добавил: Управління_освіти | Дата: 28.08.2015 | Комментарии (0)


Категория: Відео | Просмотров: 597 | Добавил: Управління_освіти | Дата: 16.07.2015 | Комментарии (0)


Категория: Відео | Просмотров: 575 | Добавил: Управління_освіти | Дата: 12.05.2015 | Комментарии (0)

ПАМ’ЯТКА

Що потрібно знати про грип та заходи профілактики

Серед інфекційних захворювань, які офіційно реєструються в Україні, грип та ГРВІ в загальній сукупності становлять понад 90%. Щороку практично кожний шостий мешканець України залучається до епідемічного процесу з грипу та ГРВІ.

Грип – гостре інфекційне захворювання. Джерелом інфекції при грипі є хвора людина. Особливо заразна інфікована людина при грипі в розпал хвороби, в гарячому стані. Період зараження продовжується в середньому 4-7 днів. Передача інфекції відбувається головним чином повітряно-крапельним шляхом.

Симптоми захворювання: раптове підвищення температури тіла більше 38ºС, біль у горлі, головний біль, кашель, утруднене дихання, біль у м’язах, інколи може бути блювота, діарея.

Як попередити захворювання на грип

- Уникати контакту з особами, що мають прояви грипозної інфекції;

- Обмежити відвідини місць великого скупчення людей;

- Часто провітрювати приміщення;

- Прагнути не торкатися очей, носа, рота немитими руками;

- Уникати обійми, поцілунки і рукостискання;

- Прикривати ніс і рот при чханні або кашлі одноразовою носовою серветкою, яку зразу ж після використання потрібно викинути;

- Якщо у людини є симптоми грипу, то необхідно триматися від неї на відстані не менше двох метрів.

Основним захистом проти грипу та попередження ускладнень при розвитку захворювання є

проведення щеплення проти грипу

За даними експертів у епідемічному сезоні 2013-2014 років в Україні прогнозується переважна циркуляція вірусів грипу A/California/7/2009 (H1N1), A/H3N2/Victoria/361/2011b, B/Massachusetts/2/2012. Усі зазначені штами ввійшли до складу актуальних сезонних вакцин проти грипу на сезон 2013-2014 років як такі, що рекомендовані ВООЗ для виробників грипозних вакцин.

Отримати консультацію щодо вакцинації можна в лікувально-профілактичному закладі за місцем проживання або територіальних закладах Держсанепідемслужби

При появі симптомів грипу необхідно обов’язково звернутися до лікаря! Пам’ятайте, що здоров’я у Ваших руках!

 

Памятка для родителей. Профилактика гриппа и ОРВИ.

 Острые респираторные вирусные инфекции – наиболее частые заболевания у детей и иметь представление о них очень важно для родителей. При этих заболеваниях поражаются органы дыхания, поэтому они и называются респираторными. Виновниками острых респираторных вирусных инфекций могут стать более трехсот разновидностей вирусов и бактерий. Наиболее часто причиной заболеваний являются вирусы гриппа, парагриппа, аденовирусы, риновирусы, респираторно-синцитиальные вирусы. Наиболее часто «простудные» заболевания отмечаются у детей со сниженным или ослабленным иммунитетом, а также у имеющих многочисленные контакты в детских дошкольных учреждениях и школах. Пути передачи инфекции: воздушно-капельный и бытовой (заражение через предметы обихода, туалетные принадлежности, детские игрушки, белье, посуду и т.д.). Вирус в воздухе сохраняет заражающую способность от 2 до 9 часов. Восприимчивость к инфекции высока и зависит от состояния иммунитета человека. Возможно и повторное заболевание, что особенно часто отмечается у ослабленных детей. Продолжительность болезни зависит от тяжести заболевания, типа вируса, наличия или отсутствия осложнений. Для гриппа характерно очень быстрое развитие клинических симптомов. Температура тела достигает максимальных значений (39°С–40°С) уже в первые 24–36 часов. Появляется головная боль, ... Читати далі »


Категория: Поради батькам першокласників | Просмотров: 2127 | Добавил: Управління_освіти | Дата: 24.02.2015 | Комментарии (0)

24 лютого 2015 року в Міністерстві освіти відбулася нарада з директорами департаментів (начальників управлінь) освіти і науки обласних та Київської міської державних адміністрацій. 

Під час наради обговорено питання фінансування освіти, порядку закінчення навчального року, організації вступної кампанії, проведення мовних таборів, демократизації процесів управління в освіті, нового порядку атестації навчальних закладів тощо.


Категория: Відео | Просмотров: 1150 | Добавил: Управління_освіти | Дата: 24.02.2015 | Комментарии (0)

15 січня перший заступник міністра освіти і науки України Інна Совсун на брифінгу розповіла про фінансування галузі освіти у 2015 році.

Зокрема, Інна Совсун повідомила, що фінансування школи виведено на державний рівень і буде здійснюватися через освітню субвенцію. Тобто кошти ітимуть через МОН до областей і районів, а там розподілятимуться за відповідною формулою.

Крім іншого, вона пояснила й питання щодо платних підручників. Так, наразі МОН працює над механізмом розрахування вартості навчальної книжки. Оскільки підручниками користуються не один рік, то й плата має зменшуватись кожного наступного року.

http://pedpresa.ua/


Категория: | Просмотров: 1202 | Добавил: Управління_освіти | Дата: 15.01.2015 | Комментарии (0)

18 листопада в студії «Укртелекому» заступник Міністра освіти і науки Павло Полянський та директор Українського центру оцінювання якості освіти Ігор Лікарчук провели селекторну нараду, поінформувавши освітян про умови проведення державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання з української мови та літератури у 2015 році. Участь в нараді також взяли керівники навчальних закладів, представники регіональних центрів оцінювання якості освіти, працівники МОН та освітяни різних областей України у режимі конференц-зв’язку. 

Павло Полянський повідомив, що всі випускники шкіл проходитимуть ДПА з української мови та літератури у поєднанні зі ЗНО 24 квітня 2015 року. ДПА з інших двох предметів (математики або історії і третього предмету на вибір учня) школа проводитиме для 11-класників за самостійно розробленими завданнями, оскільки жодних збірників завдань більше не буде. Також було наголошено, що у 2015 році державна підсумкова атестація буде проведена тільки у письмовій формі.

Директор УЦОЯО Ігор Лікарчук зазначив – для того, щоб 24 квітня пройти ДПА у формі ЗНО з української мови та літератури, кожен 11-класник повинен заздалегідь зареєструватися на порталі Українського центру оцінювання якості освіти. Аби гарантовано забезпечити реєстрацію всіх випускників на ДПА, керівник школи паралельно надсилатиме список свої випускників  та комплект реєстраційних документів для кожного з них до регіональних центрів оцінювання. Загалом, реєстрація учнів триватиме з 5 січня до 20 лютого 2015 року. Опісля всі зареєстровані випускники проходитимуть ДПА і ЗНО за єдиними тестами у визначений день. Ігор Лікарчук звернув увагу на те, що за виконання тесту з української мови та літератури випускникові виставлятимуть 2 оцінки: першу – за ДПА у шкалі від 1 до 12 балів (на основі цієї оцінки випускнику видаватимуть атестат); другу – за ЗНО у шкалі від 100 до 200. На основі цього результату буде визначено – «склав» чи «не склав» ЗНО абітурієнт. Якою має бути мінімальна кількість балів для проходження ЗНО, визначатимуть експерти.

До 12 травня результати будуть повідомлені всім випускникам. Варто зауважити, що ті випускники, які 24 квітня не складуть тест з української мови і літератури, не стануть студентами університетів у 2015 році. Адже обов’язковою вимогою всіх університетів до абітурієнта є складання ЗНО з української мови та літератури. Відповідно, у разі нескладання тесту з цього предмету випускник не буде проходити й інші тести ЗНО. Утім, щоб ці учні могли отримати атестати про закінчення школи, навчальний заклад проведе для них ДПА вже окремо від ЗНО.

Заступник Міністра наголосив, що проходження ДПА у формі ЗНО з української мови та літератури 24 квітня є обов’язковим і для переможців Всеукраїнських олімпіад з української мови та літератури, і для переможців Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт, учнів вечірніх, екстернатних шкіл, шкіл-інтернатів, учнів навчальних закладів I-II рівня акредитації тощо. У випадку, якщо учень зареєструвався на ДПА 24 квітня, але через стан здоров’я чи форс-мажорні причини не приїхав до пункту тестування – школа повинна провести ДПА для такого учня окремо за самостійно розробленими завданнями. А ЗНО з української мови та літератури для вступу у виш випускник складатиме під час додаткової сесії. 

Українські випускники Криму і Донбасу також зможуть отримати атестат державного зразка, скласти ЗНО і вступити в український університет. Павло Полянський зазначив, що Міністерство освіти розробило механізми, які попри анексію Криму та бойові дії на Донбасі дозволяють учням цих тимчасово окупованих регіонів стати студентами українських вишів. Перш за все, їм потрібно отримати український атестат державного зразка. Для цього випускнику Криму чи Донбасу потрібно в будь-якій іншій школі України пройти екстернатом річне оцінювання та атестацію (Лист МОН №1/9-535 від 14.10.2014 http://www.mon.gov.ua/ua/about-ministry/normative/2957-). Якщо випускник хоче стати у 2015 році студентом українського університету, то він також складатиме 24 квітня ДПА з української мови у поєднанні зі ЗНО. Детальніший порядок проведення ДПА у формі ЗНО для випускників Криму, Донеччини та Луганщини буде визначений у найближчий час.

Насамкінець, заступник Міністра та директор УЦОЯО поінформували про формат проведення об'єднаних ДПА і ЗНО у поєднаній формі. Було наголошено, що тестування проходитиме не в кожній школі, а в збірних пунктах тестування. Відповідно, 24 квітня до цих пунктів потрібно довезти і учнів, і вчителів, які будуть інструкторами на пунктах тестування. З огляду на це Павло Полянський наголосив, що керівникам управлінь освітою варто уже розпочати роботу для організації логістики. Він також зазначив, що до 2016 рок ... Читати далі »


Категория: Актуально | Просмотров: 1362 | Добавил: Управління_освіти | Дата: 18.11.2014 | Комментарии (0)

6 листопада об 11.00. відбулася презентація Концепції розвитку освіти України на період 2015-2025 років. Пропонуємо переглянути запис заходу.
Нагадуємо, що пропозиції, зауваження та відгуки надсилати на електронну адресу: y_zagoruiko@mon.gov.ua . Детальніше про Концепцію ТУТ
 

Категория: Актуально | Просмотров: 1044 | Добавил: Управління_освіти | Дата: 06.11.2014 | Комментарии (0)

Ви коли-небудь звертали увагу на те, як одночасно 25 старанних учнів схиляються у класі над своїм завданням? І, можливо, задавалися запитанням, як же вчителю це все вдається. Адже іноді, щоби тримати свою дитину під контролем, доводиться прикладати великі зусилля, не кажучи вже про цілий клас дітей. Кращі педагоги використовують маленькі секрети, що перетворюють переповнену аудиторію шалених третьокласників на «м'яку глину» в їхніх руках, і ви теж можете отримати хороший результат у домашніх умовах, застосувавши ті ж хитрощі.

Використовуйте преміальну діаграму

Розумні вчителі використовують наочні посібники, щоб контролювати й управляти поведінкою дітей. Чи то діаграми попередження або преміальні діаграми, за їх допомогою діти зможуть легко визначити свій статус і використовувати його в якості мотиваційного інструменту, щоб виконувати роботу й добре поводитись у класі. Дженніфер Літтл, учитель початкових класів із 40-річним досвідом роботи, згодна з такою тактикою: «Використовуйте діаграму, щоб винагородити дитину за те, що вона зробила». Подібна схема у вашому власному домі допоможе керувати поведінкою дитини у процесі навчання і навчить важливого принципу: треба попрацювати, щоб отримати бажане.

Відгукніться позитивно

Ви, імовірно, стикалися з тим, що під час батьківських зборів учитель проявляв до вас особливе ставлення, але ви не єдиний, хто пережив цю мить слави. Хороші вчителі знають, що, щоб домогтись від невгамовних учнів потрібної поведінки, похвала буває більш ефективною, ніж покарання, – це правило, яке відмінно працює й у домашніх умовах. У той час як ви, можливо, будете довго й нудно бурчати із приводу неприбраної кімнати або не зроблених домашніх справ, іноді ефективніше просто заохотити дитину за те, що вже зроблено, навіть якщо це якась дрібниця. Ваша дитина швидко навчиться розпізнавати ті приємні відчуття, які виникають від похвали, і вони будуть тримати її у формі.

Очікування кращих результатів

Яким чином учителі розкривають у дітях найкраще? Вони не чекають нічого меншого. Коли діти лінуються, їм твердо кажуть, що вчитель очікує від них більшого, ось і все. Таким чином, діти вчаться керувати собою на основі стандарту, установленого шановним учителем. Ви можете зробит ... Читати далі »


Категория: Поради батькам першокласників | Просмотров: 927 | Добавил: Управління_освіти | Дата: 28.10.2014 | Комментарии (0)

Використання різноманітних відеофільмів у класі є розумним способом активного залучення учнів у навчальний процес. Якщо вчителю необхідно розпалити дискусію серед школярів, сформулювати певну мету або донести контекст навчального матеріалу, відео, чи то буде художній фільм, телевізійний кліп, відео з YouTube або навіть саморобний фільм, може стати могутнім інструментом в арсеналі методів навчання вчителя.

Британська газета «Гардіан» попросила п’ять учителів, які використовують відео в якості захоплюючого інноваційного способу навчання школярів, поділитися своїм практичним досвідом і дати кілька консультацій на цю тему.

Джеймс Рольф, радник із питань науки коледжу в Лестері: «Дуже часто у викладанні природничих предметів учитель повинен продемонструвати якийсь експеримент. Але якщо у вас у класі тридцять і більше дітей, це важко зробити шляхом простої демонстрації, та й не всі учні зможуть роздивитися те, що ви робите за своїм учительським столом. А ось використання відеозапису демонстраційного досвіду дозволяє зробити його максимально наочним для всіх учнів.

Правда, величезна безліч доступного відео ніколи не була повністю ідеальною для використання у класі. Тому ми з дітьми вирішили розпочати створювати свою відеотеку. Учні швидко навчилися робити відеозаписи на мобільний телефон, і ми отримали короткі та дуже прості, однак дуже корисні записи, які, наприклад, допомагають проілюструвати те, як заміряти струм у електричному ланцюзі або як реагує карбонат металу з кислотою.

Використовуючи відео, учитель може зробити щось більше, чого ніколи не зміг би зробити за допомогою традиційних підходів, унаслідок чого полегшується процес навчання дітей. Якщо вчитель хоче швидше досягти конкретної мети навчання, то не варто забувати, що включення учнів у підготовку уроків із використанням відео буде більше ніж корисним, а замість того, щоби відповідати на запитання з підручника, діти можуть виробляти та представляти відео всьому класу.

Можна також порадити робити деякі відео в забавній формі, використовуючи для цього ідеї та сюжети популярних у молоді кліпів. Наприклад, м’яч у руках дітей, будучи класичним прикладом маятника, дозволяє більше дізнатися про фізику. Таким чином, ми використовуємо всі засоби дії на учня, коли можна просто дивитися, слухати та взнати все, що потрібно знати відповідно до навчальної програми».

Рут Прінгл, учитель англійської філології школи в Ширлі ... Читати далі »


Категория: З усього світу по нитці | Просмотров: 631 | Добавил: Управління_освіти | Дата: 27.10.2014 | Комментарии (0)

Український центр оцінювання якості освіти розпочав підготовку до проведення зовнішнього оцінювання-2015. І вже запропонував серйозні зміни до процедур ЗНО. Ідеї спеціалістів із тестування викликали справжній ажіотаж - від абсолютної підтримки до повного неприйняття. Адже б'ють по нечесному вступу і примушують замислитися над підвищенням якості освіти.
Що ж нового буде у ЗНО 2015 року? На ці питання відповідає директор УЦОЯО Ігор Лікарчук.
- Частина нововведень стосується суто наших технологічних процесів, вони не цікаві широкій спільноті. Видимими для людей залишаються 5 основних новацій. Перш за все ми хочемо суттєво змінити систему визначення результатів зовнішнього оцінювання.
Коли зовнішнє тестування тільки запроваджувалося, постало питання - а як відсіяти абітурієнтів, котрі є явно слабкими? Через досить екстремальні умови запровадження ЗНО, відсутність досвіду, бажання максимально спростити процедуру тоді було прийнято рішення запровадити штучний поріг - 124 бали. Всі, хто отримав менше 124 балів, не могли стати студентами. Чому 124, а не 123 чи 127, - цього ніхто не може пояснити й тепер. Крім того, 124 бали з математики і 124 з історії України чи української мови - зовсім різні речі. Є ще один нюанс. Припустімо, абітурієнт - хороший спортсмен. Він вступає на спеціальність "фізична культура і спорт". Українську мову складає на 123,5 бала. Йому шлях до університету закритий. Чи правильно це?
Тому ми вирішили звернутися до практики інших країн, у яких також проводяться зовнішні іспити, і визначати результат, використовуючи добре відомий у теорії педагогічних вимірювань метод Ангоффа. Він полягає в тому, що група експертів, аналізуючи кожне завдання тесту, визначає (оцінює) вірогідність правильної відповіді на нього від мінімально підготовленого абітурієнта. Експертні оцінки усереднюються, а ці середні значення використовуються для визначення критеріального порогу "склав/не склав", або так званого "порогового бала". Для одного предмета він може становити 25 балів, для іншого - 41. Це й буде той "поріг", яким визначатиметься, склав абітурієнт тест чи не склав. Якщо він набрав більшу за порогову кількість тестових балів - склав тест, меншу - не склав.
Для абітурієнтів, котрі склали тест, тестові бали переводитимуться в рейтингові за шкалою 100–200 балів. Тобто зі 100 балами вже прийматимуть документи до університетів. А 124 бали відтепер будуть майже пристойним результатом. Таким чином ми збільшуємо лінійку рейтингових результатів, за якими абітурієнти зараховуватимуться до ВНЗ. Якщо в попередні роки ця лінійка визначалася шкалою від 124 до 200 балів (тобто фактично мала 76-бальну шкалу), то тепер - від 100 до 200 (стобальну). Ще один плюс: у рейтингуванні тепер не братимуть участі ті, хто не склав базового рівня. Отже, у тих, хто склав тест, можливостей отримати вищу рейтингову оцінку стає більше.
- Хто ці експерти, що визначають долю абітурієнтів?
- Це будуть фахівці найвищого класу: університетські професори, вчителі й методисти, вчені. В експертній групі з кожного предмета працюватимуть близько 20 чоловік. Причому вони перебуватимуть не лише в Києві, а й у кожному нашому регіональному центрі. Робота комісій буде організована в онлайн-режимі, щоб експерти могли спілкуватися між собою. У день складання тестів, ще перш ніж бланки з відповідями доїдуть до пунктів перевірки, ми матимемо визначений комісією "пороговий бал" - "склав/не склав". І одразу повідомимо про нього на порталі УЦОЯО.
До речі, якщо хтось має бажання брати участь у роботі експертної комісії, ми з задоволенням його запросимо. Бажаючі можуть звернутися до регіональних центрів оцінювання якості освіти.
- Введення порогу "склав/не склав" перекриє можливості для будь-яких махінацій при зарахуванні?
- Я не хочу говорити про якісь махінації. Лише скажу, що коли абітурієнт тесту не складе, його результатів у базі даних УЦОЯО н ... Читати далі »


Категория: Актуально | Просмотров: 924 | Добавил: Управління_освіти | Дата: 19.10.2014 | Комментарии (0)


Ми в соцмережах
       







Інформаційний партнер
Науково-педагогічна бібліотека Миколаєва

Сайти навчальних закладів

Корисні посилання






























































Управління освіти Миколаївської міської ради © 2017