Пошук


Меню сайту

Форма входу
  


Радимо переглянути















   
Інші події

Конкурси для учнів

Конкурси для вчителів














Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Головна » На допомогу керівнику навчального закладу » Посібники, метод. рекомендації, дайджести, збірки » Освіта дітей з особливими потребами


Сторінки:

Управління [21]Виховання [25]Математика, інформатика, фізика [6]Початкова школа [7]
Географія, економіка [3]Методика [24]Видавництво "Шкільний світ пропонує" [2]100% оволодіння ІКТ [4]
Історія, право, громадянська освіта [10]Освіта дітей з особливими потребами [28]Захист прав. Попередження насильства [4]Біологія, хімія [1]

Посібник з розроблення та впровадження індивідуальних навчальних планів


Для використання під час проведення в школі уроків толерантності


Індекс інклюзії: розвиток навчання та участі в життєдіяльності шкіл: посіб./ [Тоні Бут]; пер. з англ. - К.: ТОВ Видавничий дім «Плеяди», 2015. – 190.


У навчально-методичному посібнику представлена навчальна програма курсу«Професійна діяльність асистента вчителя в інклюзивному класі» та навчально-методичний супровід її реалізації


Діти з особливими потребами в загальноосвітньому просторі: початкова ланка (за ред. В. І. Бондаря, В. В. Засенка). Посібник для вчителів початкових класів. — К.: — 2004. — 152 с.


Інклюзивна школа: особливості організації та управління: Навчально-методичний посібник/ Кол. авторів: Колупаєва А.А., Софій Н.З., Найда Ю.М. та ін. За заг. ред. Даніленко Л.І., - К.: 2007. – 128 с.


Посібник "Індивідуальне оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі: навч. курс та наук.-метод. посіб." / Т.В.Сак. – К.: ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2011. – 168 с. – (Серія «Інклюзивна освіта»)


Основи інклюзивної освіти. Навчально-методичний посібник / за заг. ред. Колупаєвої А.А. – К.: «А.С.К.», 2012. – 308 с.


Таранченко О.М., Найда Ю.М. «Диференційоване викладання в інклюзивному навчальному закладі»: навчальний курс та методичний посібник / за загальною редакцією Колупаєвої А.А. – К.: Видавнича група «А.С.К.», 2012. – 124 с.


Єфімова С.М., Королюк С.В. Лідерство та інклюзивна освіта: навчальний курс та методичний посібник / За заг. ред. Колупаєвої А.А. – К.: ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2011. – 164 с.


Колупаєва А.А., Данілавічютє Е.А., Литовченко С.В. Професійне співробітництво в інклюзивному навчальному закладі: навчально-методичний посібник. – К.: Видавнича група «А.С.К.», 2012. – 192 с.


Колупаєва А.А., Таранченко О.М. Діти з особливими потребами в загальноосвітньому просторі: початкова ланка. Путівник для педагогів: Навчально-методичний посібник. – Київ, 2010. – 96 с.


Колупаєва А.А., Савчук Л.О. Діти з особливими освітніми потребами та організація їх навчання. Видання доповнене та перероблене: наук.-метод. посіб. / А.А. Колупаєва, Л.О. Савчук, К.: Видавнича група «АТОПОЛ», 2011. – 274 с.


Колупаєва А. А., Єфімова С.М. Навчальний курс «Вступ до інклюзивної освіти». – К.: Науковий світ, 2010. – 20 с.


Путівник для батьків дітей з особливими освітніми потребами: Навчально-методичний посібник у 9 книгах / За заг. ред. Колупаєвої А.А. – К., 2010. – 363 с.


Данілавічютє Е.А., Литовченко С.В. Стратегії викладання в інклюзивному навчальному закладі: навчально-методичний посібник / За ред. А.А. Колупаєвої. – К.: Видавнича група «А.С.К.», 2012


Інклюзивна освіта. Підтримка розмаїття у класі: практичний посібник. / [Тім Лорман, Джоан Деппелер, Девід Харві]; пер. з англ. – К.: СПД-ФО Парашин І.С., 2010. – 296 с.


Планування спрямоване на кожного учня: посібник з розроблення та впровадження індивідуальних начальних планів: посіб. - К.: Паливода А.В., 2012. - 86 с.


Працюємо разом: дитина з особливими потребами в школі. Довідник для батьків. Досвід Канади: посіб. - К.: Паливода А.В., 2012. - 50 с.


Ця добірка матеріалів має на меті ознайомити з поняттям «інклюзія», «інклюзивне навчання»; з категорією дітей, яких називають «діти з особливими освітніми потребами»; з першими кроками щодо організації навчання дітей з ООП (створення команди, розробка індивідуального навчального плану, створення адаптації та модифікації середовища, проведення спостережень, створення портфоліо). Дані рекомендації адресовані вихователям, практичним – психологам, вихователям - методистам ДНЗ, студентам педагогічних коледжів.



Ми в соцмережах
       







Інформаційний партнер
Науково-педагогічна бібліотека Миколаєва

Сайти навчальних закладів

Корисні посилання






























































Управління освіти Миколаївської міської ради © 2017