Пошук


Меню сайту

Форма входу
Реєстрація
  




Радимо переглянути















   
Інші події

Конкурси для учнів

Конкурси для вчителів











Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0



Дорожня карта для батьків "Зарахування дитини до школи на індивідуальну форму навчання"

1. Отримати в лікувальній установі за місцем спостереження дитини висновок лікарсько-консультаційної комісії про переведення на індивідуальну форму навчання за станом здоров’я, (для осіб, які за станом здоров'я не можуть відвідувати навчальний заклад, а також осіб з особливими освітніми потребами) та затвердити її в управлінні охорони здоров'я Миколаївської міської ради (вул. Велика Морська, 56).

2. Отримати висновок Миколаївської міської психолого-медико-педагогічної комісії (218056, пр.Миру, 7/1, Пріщак Людмила Олександрівна – голова комісії).

  • Якщо батьки не згодні з висновком ПМПК місцевого рівня вони можуть звернутись до центральної ПМПК, рішення якої є остаточним.
  • Висновок ПМПК є обов'язковою умовою для зарахування на індивідуальну форму учнів, навчання яких потребує визначення особливих освітніх потреб, методів навчання та інших додаткових заходів навчально- виховного процесу. 

3. Ознайомитися з Положенням про організацію індивідуального навчання та іншими нормативними документами. Це можна зробити самостійно (див. матеріал нижче) або за допомогою адміністрації навчального закладу.

4. Надати директору школи за місцем проживання дитини заяву про зарахування на індивідуальну форму навчання + довідку + висновок ПМПК (для учнів з особливими освітніми потребами) + документ про наявний рівень освіти (табель навчальних досягнень, свідоцтво про базову загальну середню освіту). Організація індивідуального навчання учнів, які мають високий навчальний потенціал і можуть прискорено закінчити школу здійснюється на підставі рішення ради навчального закладу. У разі відмови директора школи вимагайте письмову відповідь з визначенням причин відмови. Якщо відмова протирічить нормативним документам, звертайтеся до фахівця управління освіти (телефоном - 376212 Колінко Олена Альбертівна; на особистому прийомі - вул. Інженерна, 3 щочетверга з 14.00 до 17.00; через Інтернет-приймальню на цьому сайті за цим посиланням).

5. Не пізніше двох тижнів після надання заяви і всіх документів погодити (письмово) розклад навчальних занять, складений адміністрацією школи.

6. Взяти участь у розробці індивідуального навчального плану та індивідуальних навчальних програм відповідно до висновку ММПМПК (для учнів з особливими навчальними потребами).

Організація індивідуального навчання

Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.01.2016 №8 "Про затвердження Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах" (з 23.08.2016 у редакції наказу від 06.06.2016 №624)

(Втратило чинність) Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах

Методичні рекомендації:

Поради вчителям, які навчають дітей з порушенням інтелекту (з легкою розумовою відсталістю), підготовлені фахівцями ММПМПК

Про організацію навчально-виховного процесу учнів з розумовою відсталістю та затримкою психічного розвитку Лист МОН від 13.08.14 №1/9-413

Реалізація змісту нових Державних стандартів освіти для дітей з особливими освітніми потребами у 2014/2015 навчальному році 

Інструктивно-методична нарада «Особливості організації навчально-виховного процесу з дітьми, які мають особливі освітні потреби у 2014/2015 навчальному році» 

Методичні рекомендації щодо організації та змісту навчально-виховного процесу з інклюзивного навчання дітей з особливими потребами у 2014/2015 навчальному році (КОІППО Київ)

Організація інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами у навчальних закладах 

Основні поняття пов’язані з інклюзивною освітою

Розбудова системи інклюзивного навчання 

Що таке інклюзивне навчання?

Розвиток рухів зап’ястя та пальців рук

Діти з порушеннями зору

Діти з ДЦП

Основні напрямки корекційної роботи з дітьми, які мають вади слуху

Корекційна спрямованість індивідуального навчання

Обстеження вчителем учнів, які навчаються індивідуально

Деякі аспекти навчання дітей молодшої школи з вадами розумового розвитку

Вимоги до психолого-педагогічної характеристики учня

 





Ми в соцмережах
       






Інформаційний партнер
Науково-педагогічна бібліотека Миколаєва

Сайти навчальних закладів

Корисні посилання






























































Управління освіти Миколаївської міської ради © 2016