Меню сайту



Вихід

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Користувачі на сайті:


Головна » До вершин професійної майстерності

Нові стандарти - нова школа [14]Методичні кейси [23]
Методичний супровід діяльності керівників [295]Міжнародна школа педагогічної майстерності [31]
Міська профспілкова організація [79]Всеукраїнські олімпіади [2]
Mykolaiv EdFest [2]ЗНО [7]
Сторінки: 1 2 3 ... 428 429 »

Минькович Ю.О. – заступник

директора з навчально-виховної

роботи Миколаївської загально-

освітньої школи № 24

Як пізнати себе? Не шляхом споглядання,

а тільки шляхом діяльності. Спробуй виконати

свій обов’язок і ти пізнаєш, що в тобі є

Й.В. Ґете.

      Перехід від індустріального до інформаційно-технологічного суспільства зумовлює необхідність перебудови всієї системи освіти, змінює освітні потреби щодо підготовки й розвитку сучасного спеціаліста, мобільність якого залежить від володіння інформацією та здатності до обміну нею, комунікативності, самостійного набуття необхідних для професійної діяльності знань, умінь, навичок. З урахуванням світового досвіду й потреб розвитку української школи набули іншого тлумачення в середовищі педагогічних працівників. Вимоги, запропоновані до вчителів відповідно до стандартів професійно-педагогічної освіти, містять інноваційні компоненти на основі компетеннісно-орієнтованого підходу. Виклики суспільства й освіти спрямовують педагога на постійний пошук шляхів удосконалення навчально-виховного процесу, передбачають наступність між допрофільним і профільним етапами навчання., коли потрібен учитель, котрий працює у форматі творчих пошуків, що ґрунтуються на здобутках традиційної методики й включають інноваційні елементи, направлені на експеримент, дослідження, новаторство, здатний гнучко перебудовувати напрям і зміст своєї професійної діяльності, вміє самостійно працювати над власним підвищенням освітнього й культурного рівнів, уміє самостійно набувати необхідних для професійної діяльності знань, умінь і навичок, критично мислить, володіє стійкою системою мотивів і потреб соціалізації, здатна активно й творчо діяти. Він повинен уміти сам і навчити учнів творчо засвоювати знання і застосовувати їх в конкретних навчальних і життєвих ситуаціях, критично осмислювати здобуту інформацію, оволодіти вміннями й навичками саморозвитку, самоаналізу, самоконтролю та самоооцінки. Читати далі                                                           
Якість освіти як ключова категорія нової парадигми освіти | Просмотров: 1927 | Загрузок: 0 | Добавил: kolinko | Дата: 17.04.2010 | Комментарии (0)


Ми в соцмережах
       
 ОСВІТНЯ КАРТА МІСТА
(САЙТИ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ МІСТА) 
Освітня карта міста
Офіційні сайти










 Профспілка працівників освіти і науки

Інформаційні сайти

















Управління освіти Миколаївської міської ради © 2018

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license