Пошук


Меню сайту

Форма входу
Реєстрація
  




Радимо переглянути















   
Інші події

Конкурси для учнів

Конкурси для вчителів











Онлайн всього: 8
Гостей: 8
Користувачів: 0


Головна » До вершин професійної майстерності » Методичний супровід діяльності керівників » Формування психолого-педагогічної культури батьків. Сучасні форми взаємодії з батьками
Методичні заходи для директорів [5]Школа молодого ЗДНВР [4]
Школа управлінської майстерності ЗДНВР [4]Методичні заходи для ЗДВР [4]
Консультації для ЗДНВР [2]Семінари [10]
Якість освіти як ключова категорія нової парадигми освіти [23]Внутрішкільна система управління професійним зростанням учителя [37]
Формування психолого-педагогічної культури батьків. Сучасні форми взаємодії з батьками [13]Дидактичні й методологічні засади сучасного уроку [5]
Підвищення професійної компетентності вчителів [10]Школи - новатори [2]
Вебінари [175]


Загальношкільний проект «Назустріч дітям»
30.04.2011, 11:40
Школа і сім’я – це дві інституції, які навчають дитину жити в суспільстві, роблять її життя цікавим, щасливим, успішним, повноцінним, готують її до самостійного життя.
У системі управління школою на громадських засадах особливе значення та роль відводиться батьківській громаді. Співпраця вчителів і батьків визначає чітке, конструктивне планування, творчість, ініціативність, атмосферу співпраці і довіри, взаємної поваги та підтримки.
Метою цієї співпраці є створення умов для розвитку особистості, становлення громадянина України. І ця мета може бути досягнута тільки в результаті свідомої і систематичної роботи вчителів і батьків.
Структура роботи з батьками в нашій школі традиційна. У кожному класі обирається батьківський комітет із 3-5 осіб. Із них обирається голова батьківського комітету класу та представник до ради школи.
Велике значення для успішної роботи батьківського комітету мають реальний та конкретний план роботи, який базується на плані роботи школи та погоджений з директором.


Батьківська рада школи діє автономно, за власним планом роботи, погодженим із директором закладу. Діяльність ради школи спирається на чинне законодавство України та статут школи. Головне у діяльності членів ради – це бажання активно сприяти розв’язанню шкільних проблем.
Спільні заходи (вчителі – учні - батьки) допомагають у досягненні взаєморозуміння між батьками, вчителями, учнями, розширенні загальнокультурного світогляду, розвитку пізнавальних здібностей, уміннях, дискутуючи, відстоювати свої позиції.
Педагогічний колектив школи разом з батьками розробив проект «Назустріч дітям».
Завдання проекту:
-         підвищення ефективності процесу взаємодії вчителів і батьків у вихованні учнів;
-         озброєння батьків певною сумою знань і вмінь для формування моральності учнів у сімї;
-         організація педагогічного доцільного спілкування й діяльності вчителів, батьків, дітей;
-         координація заходів, нетрадиційних форм роботи з батьками;
-         визначення основних напрямків роботи з різними категоріями сімей, турбота й надання допомоги дітям пільгових категорій.
Розділ 1. Взаємодія вчителів і батьків у вихованні учнів
Завдання:
-         педагогічна діяльність сімей;
-         визначення мети і завдань спільної виховної роботи з учнями та їхніми батьками;
-         стимулювання узгоджених і взаємообумовлених дій вчителів та батьків.
Основні шляхи реалізації завдань.
Для підвищення ефективності процесу взаємодії вчителів і батьків у вихованні дітей необхідно:
1.     Проводити психолого-педагогічну діагностику сімей
протягом навчального року
відп.: класні керівники, психолог, батьківський комітет.
2.     Оновити виховний процес. Зокрема, перейти від педагогіки заходів до педагогіки особистісних стосунків. Діалог між учнями і вчителями, учнями і батьками як домінантна форма навчального та виховного спілкування, спонукання до обміну думками, спільних дій.
З цією метою:
- проводити консультації для батьків
протягом навчального року
відп.: класні керівники, психолог, вчителі-предметники; представники батьківських комітетів;
-  провести семінар-практикум для вчителів і батьків «Етика спілкування»
2010-2011 н.р.
відп.: заступник директора з ВР,
психолог.
 
Розділ 2. Основні напрямки роботи з різними категоріями сімей. Соціальний захист дітей
Родини і діти пільгових категорій.
1.     Обстеження житлово-побутових умов життя родин пільгових категорій з метою надання допомоги
2 рази на рік
відп.: класні керівники; батьківський комітет.
2.     Проходження учнями медичного огляду
щорічно
відп.: класні керівники; батьківський комітет.
3.     Проведення профорієнтаційної роботи з учнями; контроль за подальшим навчанням випускників школи
протягом навчального року
відп.: заступник директора з ВР, класні керівники, психолог;батьківський комітет.
4. Організація безкоштовного харчування дітей пільгових категорій та учнів 1-4 класів
 протягом навчального року
 відп.: заступник директора з ВР, класні  керівники.
5. Організація відпочинку та оздоровлення учнів школи
 травень кожного навчального року
 відп.: заступник директора з ВР; батьківський комітет.
Неблагополучні родини, діти «групи ризику».
1.     Здійснення контролю за навчанням і вихованням учнів девіантної поведінки
постійно
відп.: класні керівники;батьківський комітет.
2.     Вести облік учнів «групи ризику» та неблагополучних родин
протягом навчального року
відп.: заступник директора з ВР.
3.     Проведення консультацій для батьків з неблагополучних родин
протягом навчального року
відп.: психолог; батьківський комітет.
4.     Співпраця навчального закладу зі Службою у справах дітей Центрального району та Кримінальною міліцією у справах дітей Центрального району
протягом навчального року
відп.: заступник директора з ВР.
5.     Залучати до профілактичної роботи з учнями та батьками дільничого інспектора мікрорайону «Північний»
протягом навчального року
відп.: заступник директора з ВР; батьківський комітет.
6.     Проведення засідань Ради профілактики правопорушень
1 раз на місяць
відп.: заступник директора з ВР; батьківський комітет.
Розділ 3. Загальношкільні заходи за участю батьків
1.     Проведення днів відкритих дверей у школі
протягом навчального року
відп.: адміністрація; батьківський комітет.
2.     Місячник родинно-сімейного виховання
січень 2010-2011 н.р.
відп. класні керівники; батьківський комітет.
3.     Залучення батьків до проведення шкільних, класних свят, змагань, конкурсів, класних годин, екскурсій
протягом навчального року
відп.: класні керівники; батьківський комітет.
4.     Проведення святкових концертів до Дня матері, Дня сімї
травень 2011р.
відп.: заступник директора з ВР;
батьківський комітет.
5.     Залучення батьків учнів до роботи над реалізацією міських проектів
протягом навчального року
відп.: класні керівники; батьківський комітет.
6.     Проведення батьківських зборів у 1-9 класах
протягом навчального року
відп.: класні керівники; батьківський комітет.
Розділ 4. Психолого-педагогічний всеобуч батьків
1.     Розробити план батьківського лекторію ( 3 рази на рік )
до 15.09.2010р.
відп.: психолог.
2.     Літературна поличка в шкільній бібліотеці «Батькам на допомогу»
протягом навчального року
відп.: шкільний бібліотекар.
3.     Практикувати проведення батьківських свят у класах
протягом навчального року
відп.: класні керівники.
4.Робота консультаційного пункту для батьків
протягом навчального року
відп.: психолог, класні керівники.
4.     Створити папку кращих сценаріїв родинних свят
до кінця навчального року
відп.: заступник директора з ВР; батьківський комітет.
5.     Впроваджувати в роботу з батьками тренінгові заняття
протягом навчального року
відп.: класні керівники, психолог, батьківський комітет.

Категорія: Формування психолого-педагогічної культури батьків. Сучасні форми взаємодії з батьками | Додав: Управління_освіти
Переглядів: 2241 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Ми в соцмережах
       






Інформаційний партнер
Науково-педагогічна бібліотека Миколаєва

Сайти навчальних закладів

Корисні посилання






























































Управління освіти Миколаївської міської ради © 2016