Пошук


Меню сайту

Форма входу
Реєстрація
  




Радимо переглянути















   
Інші події

Конкурси для учнів

Конкурси для вчителів











Онлайн всього: 8
Гостей: 8
Користувачів: 0


Головна » До вершин професійної майстерності » Методичні кейси » Методичні кейси 2016
Методичні кейси 2015 [8]Методичні кейси 2016 [15]


Початкова школа
04.08.2016, 18:54

Програми

Загальнонавчальні уміння і навички учнів початкової школи (розроблено МОНУ як складову впровадження оновлених програм та нових підходів)

1.Українська мова. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 1-4 класи(ОНОВЛЕНО)
2.Літературне читання. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 2 - 4 класи (ОНОВЛЕНО)
3.Українська мова (для шкіл з навчанням російською мовою). Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 1-4 класи
4.Математика. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 1-4 класи (ОНОВЛЕНО)
5.Інформатика. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 2-4 класів (ОНОВЛЕНО)
6.Природознавство. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 1-4 класи (ОНОВЛЕНО)
7.Я у світі. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 3 - 4 класи (ОНОВЛЕНО)
8.Русский язык. Учебная программа для общеобразовательных учебных заведений с русским языком обучения 1-4 классы
9.Основи Здоров'я. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 1-4 класи (ОНОВЛЕНО)
10.Фізична культура. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 1-4 класи (ОНОВЛЕНО)
11.Мистецтво. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 1-4 класи (ОНОВЛЕНО)
12.Образотворче мистецтво. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 1-4 класи (ОНОВЛЕНО)
13.Музичне мистецтво. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 1-4 класи (ОНОВЛЕНО)
14.Іноземні мови. Навчальні програми для 1—4 класів загальноосвітніх навчальних закладів та спеціалізованих шкіл (ОНОВЛЕНО)
15.Трудове навчання. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 1-4 класи (ОНОВЛЕНО)

Перелік програм варіативна складова

Перелік навчальної літератури, програм, рекомендованої МОН

Орієнтовні вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи

Методичні рекомендації

Лист МОНУ від 11.11.2016 №2/2-14-2401-16 "Щодо факту перевірки зошитів вчителем початкових класів"

Лист МОН Україна від 06.09.2016 № 1/9-464 «Щодо надання деяких роз’яснень з організації навчально-виховного процесу у початковій школі»

Інструктивно-методичний лист щодо викладання навчальних предметів у 2016-2017 н.р.» (лист МОН України від 17.08.2016 № 1/9-437) 

Методичний лист МОІППО

Опис ключових змін до навчальних програм (1-4 класи)

Ключові тези орієнтовних вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів та методичних рекомендацій до оновлених програм початкової школи (1-4 клас)

Методичні рекомендації щодо заповнення Класного журналу для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів

Лист Міністерства № 1/9-72 від 28.01.2014 "Про недопущення перевантаження учнів початкових класів надмірним обсягом домашніх завдань"

Лист Міністерства від 18.04.2014 №1/9-209 "Про використання зошитів з друкованою основою"

Лист Міністерства № 1/9-503 від 18.07.2013 "Про використання Інструктивно-методичних матеріалів з питань створення безпечних умов організації навчально-виховного процесу в групі продовженого дня загальноосвітнього навчального закладу"

Методична скарбниця 

Сайт для вчителів початкових класів (Ватульова О.Г., методист МНМЦ)

Відеоматеріали та рекомендації до оновлених програм

Науково-практична он-лайн конференція «Учені НАПН України – українським учителям»

Соціокультурна ситуація як дидактичний ресурс модернізації уроку в початковій школі

Компетентнісно орієнтований урок української мови модернізація змісту і структури

Ефективний спосіб організації каліграфічної хвилинки на уроках української мови в 4 класі

Диференційований підхід до формування навички читання на уроках навчання грамоти

Функції контролю й оцінювання навчальних досягнень учнів у системі уроків

Організація обчислювальної діяльності молодших школярів

Форми організації екологічної діяльності молодших школярів у процесі навчання природознавства

Система навчальних завдань як засіб формування читацької компетентності учнів 3-4 класів

Вебінар за участю Іванни Коберник, радника Міністра освіти, Бєскової Наталії, начальника відділу змісту освіти, мовної політики та освіти національних меншин МОНУ


Вебінари від видавництва "Ранок":

Математика. 1 клас. Додавання і віднімання чисел в межах 100 без переходу через розряд

Математика. 2 клас. Табличне множення та ділення

Математика.1- 2 клас. Величини. Час (частина 1)

 

Математика.1- 2 клас. Величини. Час (частина 2)

 

 Я у світі. 3-4 класи. Як навчити школярів вивчати різні країни світу та подорожувати

Навчання грамоти. 1 клас. Особливості використання художніх образів літер

 

Основи здоров’я. 4 клас. Психічна та духовна складові

Природознавство. 4 клас. Ми — мандрівники 

Литературное чтение. 4 класс. Особенности работы над произведениями на уроках литературного чтения

Математика. 3 клас. Позатабличне множення та ділення

Математика. 3-4 класи. Коментар щодо змін у навчальній програмі з математики для 3 і 4 класів

Німецька мова. 4 клас. Шкільне життя: Розклад уроків («DEUTSCH LERNEN IST SUPER!») 

Математика. 4 клас. Методика вивчення дробів у 4 класі 

Інформатика. 2 клас. Графічний редактор 

Інформатика. 3 клас. Алгоритми і виконавці

Інформатика. 4 клас. Висловлювання. Алгоритми з розгалуженням і повторенням

Особливості розвитку читацької компетентності учнів у 4 класі. Підготовка до ДПА (для рос.шкіл)) 

Особливості розвитку читацької компетентності учнів у 4 класі. Підготовка до ДПА

Англійська мова. 4 клас. Celebrating April Fool's Day in the 4th Form 

Способи організації навчальної взаємодії на прикладі уроку «Ти і світ людей» 

Методика навчання учнів 2 класу розв’язування задач в темі «Таблиці множення та ділення»

Природознавство. 4 клас. Як вивчати тіла і речовини за допомогою міні-проектів

Основи здоров’я в 4 класі: теорія і практика 

Математика. 3 клас. Формування обчислювальних навичок позатабличного множення та ділення 

Дидактико-методичні аспекти побудови систем уроків математики

Методика розвитку творчих мовленнєвих здібностей молодших школярів

Я у світі. 3-4 класи. Як навчати дітей охороняти природу за допомогою міні-проектів 

Особливості організації та проведення уроків з української мови в четвертому класі 

Методика навчання розв'язування задач в 4-му класі: складені задачі, що містять дроби 

Методична система навчання математики за навчальним комплектом С. Скворцової та О. Онопрієнко

Повний навчально-методичний комплекс із формування навички письма першокласників 

Німецька мова. 4 клас. Урок "Домашні тварини" 

Інформатика. 2 клас. Комп’ютерна підтримка вивчення навчальних предметів 

Інформатика. 3 клас. Алгоритми і виконавці

Литературное чтение. 4 класс. Работа над художественными произведениями (часть 1) 

Литературное чтение. 4 класс. Работа над художественными произведениями (часть 2) 

Інформатика. 4 клас. Робота з презентаціями. Використання методу проектів

Математика.1–2 класи. Величини. Гроші 

Англійська мова. 1 клас. Навчання як гра: особливості викладання англійської у початковій школі 

Англійська мова. 4 клас. Celebrating Easter in the 4th Form


Категорія: Методичні кейси 2016 | Додав: Управління_освіти
Переглядів: 5339 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Ми в соцмережах
       






Інформаційний партнер
Науково-педагогічна бібліотека Миколаєва

Сайти навчальних закладів

Корисні посилання






























































Управління освіти Миколаївської міської ради © 2016