Пошук


Меню сайту

Форма входу
  


Радимо переглянути















   
Інші події

Конкурси для учнів

Конкурси для вчителів














Онлайн всього: 9
Гостей: 9
Користувачів: 0


Головна » До вершин професійної майстерності » Методичний супровід діяльності керівників

Методичні заходи для директорів [5]Школа молодого ЗДНВР [4]
Школа управлінської майстерності ЗДНВР [4]Методичні заходи для ЗДВР [4]
Консультації для ЗДНВР [2]Семінари [10]
Якість освіти як ключова категорія нової парадигми освіти [23]Внутрішкільна система управління професійним зростанням учителя [37]
Формування психолого-педагогічної культури батьків. Сучасні форми взаємодії з батьками [13]Дидактичні й методологічні засади сучасного уроку [5]
Підвищення професійної компетентності вчителів [10]Школи - новатори [2]
Вебінари [176]
Сторінки: « 1 2 ... 26 27 28 29 »

Шибаєва Світлана Анатоліївна,

заступник директора з навчально-виховної роботи,

середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №18

Світове співтовариство беззастережно визнало якість освіти головною метою, пріоритетом розвитку суспільства у ХХІ столітті, якому підпорядковані всі інші показники людського життя. Ми є свідками якісних змін як у розвитку цивілізації, так і обставин життя людини, а значить у функціонуванні освіти й розумінні її якості. У виступах науковців, педагогів-практиків зазначається, що вона є наріжним каменем сучасної парадигми освіти, безперечним пріоритетом освітньої політики більшості країн, і Україна не стала винятком у цьому процесі. Адже світ збагнув, що у високотехнологічному інформаційному суспільстві якість освіти стає головним аргументом людського розвитку, в забезпеченні такого рівня життєвої та професійної компетентності людини, який би задовольняв її прагнення до самовдосконалення і саморозвитку і, як наслідок, потреби суспільства в освічених і висококультурних громадянах. Читати далі


Шепель О.Г., заступник директора з навчально-виховної роботи,

Проскуріна Г.О., заступник директора з виховної роботи Миколаївського морського ліцею імені професора М. Александрова

Головним завданням діяльності ліцею є спонукання до самопізнання, самовдосконалення та самовиховання особистості. Щоб вирішити це завдання вчителю, куратору, заступнику директора потрібно засвоїти інструментарій моніторингу, який виконує дві головні функції: за допомогою діагностики допомагає планувати роботу і відстежує її результативність та стає інструментом формування особистості.

Вивчення реального якісного стану навчально-виховного процесу є необхідною умовою для прогнозованої розробки головних напрямків, змісту та методів організації самого процесу. Тому якісною та результативною буде діяльність педагогів тоді, коли в її основі буде лежати діагностико-аналітична робота з вивчення проблем, пов’язаних з діяльністю учнів, вчителів, керівництва ліцею. Читати далі

Коваль І.І.,

заступник директора з НМР

Миколаївської  гімназії  №3

Навчання знанням – вмінням – навичкам має сенс тільки в умовах незмінного середовища. Динамізм же сучасного світу дозволяє прийняти можливо єдину істину: людина живе в середовищі, яке постійно змінюється. Тому освіта, виступаючи засобом розгортання духовного та інтелектуального потенціалів особистості, має враховувати процеси змін, а освіченою людиною сьогодні можна вважати таку людину, яка прагне змін, здатна сама адаптуватись до них, змінюватись, усвідомлює, що, лише опанувавши процес добування знань, можна набути певності в цьому світі. Читати далі

Капустенко О.А. ЗДНВР, МЗОШ № 27

Термінологічно вчені розмежовують поняття «якість освіти», аналізуючи його як процес і як результат. Із позицій процесу, «якість освіти» - це стан та його здібність, що задовольняють потреби людини, відповідають інтересам суспільства і держави; як результат діяльності навчального закладу - вказує на відповідність рівня підготовки учнів вимогам діючих освітніх програм. Читати далі

Завадська Тетяна Павлівна,

заступник директора з навчально-виховної роботи,

 середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №18

У державних та міжнародних документах із проблем освіти наголошується на необхідності формування нової генерації педагогічних кадрів, підготовленої до якісного забезпечення освітніх потреб особистості, розвитку її інтелектуального та культурного потенціалу. Читати далі

Войтюк Ірина Миколаївна,

вчитель хімії Миколаївського ліцею «Педагог»

Уміння школярів навчатися є виміром потенціалу середньої освіти країни, а умовою його формування є достатня мотивація учнів. Навколишній світ змінюється швидше, ніж наші школи, тож користь від щоденного старанного навчання для деяких учнів не є очевидною. Як організувати  навчальну діяльність кожного учня, щоб вона була посильною для нього, бажаною, не викликала фізичного та психічного перевантаження? Сучасна шкільна освіта ще недостатньо адаптована до майбутніх потреб учнів, тому зусилля вчителя сьогодні повинні бути направлені на розвиток у дитини прагнення до життєтворчості, інтересу до самопізнання і самовизначення. Читати далі

Ніколенко Е.В., заступник директора з НВР ЗОШ № 3

Основним підґрунтям розвитку суспільства сьогодення є насамперед    якість освіти.

Визначення оцінки якості  освіти спрямовує на пошук відповідей на питання:

1) навіщо ( для кого)?;

2) що конкретно вимірюється?

3) хто цим займається?

4) як вимірюється якість освіти?

Якість освіти  - це не лише результат, а, насамперед, сам освітній процес та створення умов для  його організації .

Традиційно оцінка якості освіти передбачає результати навчальних досягнень учнів . В умовах  особистісно - орієнтованого  підходу  до навчально- виховного процесу в школі до оцінки  якості освіти додається визначення якості самого  освітнього процесу . Крім того, повинна  оцінюватись якість створення умов для навчання,  освітнє  середовище. Читати далі

Мкртичян І.В. заступник директора з

навчально-виховної роботи,

МЗОШ І-ІІІ ступенів № 50

ім. Г.Л. Дівіної

            В статті автор характеризує стан розвитку освіти, актуальність проблем, які виникають в процесі впровадження новітніх технологій. Висуває свою пропозицію щодо забезпечення якості освіти, впроваджуючи систему розвивального навчання в початковій школі. Читати далі

Чадова А.А. ,

заступник директора з НВР

                                                     Миколаївського юридичного ліцею

Одним з дієвих механізмів, що забезпечує якісний рівень освіти є моніторинг. Моніторинг являє собою систему збирання, опрацювання та розповсюдження інформації про діяльність освітньої системи, що забезпечує безперервне відстеження її стану в динаміці і надає змогу розробити стратегію її подальшого розвитку. Читати далі


Ми в соцмережах
       







Інформаційний партнер
Науково-педагогічна бібліотека Миколаєва

Сайти навчальних закладів

Корисні посилання






























































Управління освіти Миколаївської міської ради © 2017