Пошук


Меню сайту

Форма входу
Реєстрація
  




Радимо переглянути















   
Інші події

Конкурси для учнів

Конкурси для вчителів











Онлайн всього: 13
Гостей: 13
Користувачів: 0


Головна » До вершин професійної майстерності » Методичний супровід діяльності керівників » Внутрішкільна система управління професійним зростанням учителя
Методичні заходи для директорів [5]Школа молодого ЗДНВР [4]
Школа управлінської майстерності ЗДНВР [4]Методичні заходи для ЗДВР [4]
Консультації для ЗДНВР [2]Семінари [10]
Якість освіти як ключова категорія нової парадигми освіти [23]Внутрішкільна система управління професійним зростанням учителя [37]
Формування психолого-педагогічної культури батьків. Сучасні форми взаємодії з батьками [13]Дидактичні й методологічні засади сучасного уроку [5]
Підвищення професійної компетентності вчителів [10]Школи - новатори [2]
Вебінари [175]


Інноваційні ідеї в організації роботи по управлінню професійним зростанням учителя
01.02.2011, 19:22
Сучасні тенденції гуманізації змісту, форм і методів педагогічного процесу, впровадження нових підходів до розвитку професійних якостей учителя вимагають опрацювання нових форм навчання, розробки нових технологій зростання вчителя до рівня педагогічної майстерності упродовж усього життя. Адміністрація школи постійно шукає нові підходи  для удосконалення професіоналізму учителя.
Одним із основних шляхів реалізації проблемної теми школи «Збагачення  особистості учителя та вдосконалення його професійної компетентності  з  метою створення умов для особистісного зростання учнів» є відпрацювання інноваційних моделей управління системою самоосвіти і освіти вчителів. Реалізація такого змісту неможлива без відповідного науково-методичного забезпечення. А тому вирішальним у визначенні змісту, структури, форм і методів управління діяльністю школи є керівництво і контроль науково-методичною роботою (додаток). Методична робота в школі спрямована на формування професійної компетентності, розвиток творчого потенціалу колективу, вироблення інноваційного стилю діяльності, залучення новітніх педагогічних технологій навчання.
         При  плануванні методичної роботи особливе значення приділяємо вивченню не лише результатів навчання та виховання учнів, а й оцінюванню особистісних рис та професійних умінь і якостей учителя (додаток). Організація роботи на діагностичній основі потребує переходу до особистісно  зорієнтованої моделі управління в роботі з педагогічним колективом. Структура методичної роботи спрямована на забезпечення умов для самоосвітньої діяльності вчителів, зростання їх педагогічної майстерності (додаток).
         У школі створені творчі лабораторії вчителів, об’єднаних спільними  методичними інтересами, які вивчають педагогічні технології: критичне мислення, інформаційно – комунікативна,  проектна. Лабораторія «Творчість»  вивчає методи розвитку когнітивних умінь дітей, здійснює діагностику, презентує здобутки вчителів та учнів   (додаток). Діяльність лабораторій  націлена на підвищення знань та практичних умінь учителів з впровадження сучасних технологій навчання.
 Основною метою  є усвідомлення  учителями суті педагогічної майстерності, а також застосування набутих знань, умінь і навичок у своїй практичній діяльності. Така форма взаємодії учителів, об’єднаних однією спільною ідеєю,  відкриває нові простори для професійного вдосконалення кожного педагога. До того ж не є примусовою, і як результат, сприяє удосконаленню педагогічної компетентності учителя.  ДОДАТОК




Категорія: Внутрішкільна система управління професійним зростанням учителя | Додав: Управління_освіти
Переглядів: 1963 | Завантажень: 0 | Коментарі: 2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Ми в соцмережах
       






Інформаційний партнер
Науково-педагогічна бібліотека Миколаєва

Сайти навчальних закладів

Корисні посилання






























































Управління освіти Миколаївської міської ради © 2016