Пошук


Меню сайту

Форма входу
Реєстрація
  




Радимо переглянути















   
Інші події

Конкурси для учнів

Конкурси для вчителів











Онлайн всього: 7
Гостей: 7
Користувачів: 0


Головна » До вершин професійної майстерності » Методичний супровід діяльності керівників » Внутрішкільна система управління професійним зростанням учителя
Методичні заходи для директорів [5]Школа молодого ЗДНВР [4]
Школа управлінської майстерності ЗДНВР [4]Методичні заходи для ЗДВР [4]
Консультації для ЗДНВР [2]Семінари [10]
Якість освіти як ключова категорія нової парадигми освіти [23]Внутрішкільна система управління професійним зростанням учителя [37]
Формування психолого-педагогічної культури батьків. Сучасні форми взаємодії з батьками [13]Дидактичні й методологічні засади сучасного уроку [5]
Підвищення професійної компетентності вчителів [10]Школи - новатори [2]
Вебінари [175]


Планування роботи з педагогічними кадрами
01.02.2011, 09:27
Ізмайлова Галина Іванівна,
заступник директора з навчально-виховної роботи,
Миколаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 7

У школі щорічно проводяться моніторингові дослідження, які дозволяють відслідкувати еволюцію професійного росту, виявити її тенденції й надати професійній діяльності оптимальний характер відповідно до її призначення й власної стратегії досягнень.
Моніторингові дослідження проводились за такими параметрами:
- підготовленість до стабільної продуктивної праці;
- професійна майстерність у реалізації функцій і обов'язків;
-творче оволодіння дослідницько-інноваційним стилем професійної діяльності.
 Підсумки досліджень:
·        здатність успішно виконувати професійну діяльність - 43 %
·        підготовленість до стабільної продуктивної праці – 37%
·        професійна майстерність у реалізації функцій і обов'язків – 30%
·        творче оволодіння дослідницько-інноваційним стилем професійної діяльності – 25%
·        уміння ставити конкретні педагогічні завдання, виходячи зі змісту процесу виховання:
 а) вивчати особистість і колектив, проектувати їхній розвиток – 62%
 б) виділяти комплекс освітніх, виховних і розвиваючих завдань, визначати домінуюче завдання- 57%
·        уміння побудувати й надати удосконалення педагогічній системі:
а) планування – 72%
б) відбір змісту освіти – 75%
в) вибір форм, методів і засобів організації навчального процесу – 62%
·        уміння встановлювати взаємозв'язкок між факторами виховання:
а) створення умов для виховання – 67%
б) активізація особистості школяра – 68%
в) організація спільної діяльності – 41%
г) забезпечення зв'язку школи із середовищем – 37%
д) регулювання зовнішніх впливів – 39%
·        уміння співпрацювати з батьками – 86%
·        уміння проводити облік й оцінку результатів педагогічної діяльності:
а) самоаналіз і аналіз освітнього процесу й результатів діяльності вчителя – 63%
б) визначення комплексу домінуючих педагогічних завдань – 57%
·        діяльність нa зpocтання пpoфecійнoгo рівня:
 - нaпpaмки підвищення кваліфікації, cиcтeмніcть - 25%
- ставлення вчитeля до передового досвіду своїх кoлeг, пeдaгoгичних іннoвaцій - 75%
- aктивніcть yчacті вчитeля у нayково-пpaктичниx ceмінapax, кoнфepeнціяx, пeдaгoгічниx читанняx - 85%
- наявність і pівeнь yчacті й пyблікaцій yчитeля в засобах мacoвoї інфopмaції, в нayковo-мeтoдичниx видaнняx – 23 %
 Аналіз мотивації діяльності педагогів школи показав, що мотиви прагнення до досягнення професійних успіхів і прагнення виявити й затвердити себе в професії - провідні мотиви діяльності.
 За результатами досліджень була визначена стратегія, тактика роботи з педагогічними кадрами, де вчитель є головним суб'єктом управління своїм професійним зростанням. Спланована робота консультаційного пункту з урахуванням результатів моніторингу.
 Для розвитку професійної творчості вчителя в школі створені педагогічні умови:
- формування професійного ідеалу й вироблення на його основі індивідуального стилю діяльності;
- проектування цілісного навчально-виховного процесу на основі співробітництва, спільної творчої діяльності всіх його учасників;
- розробка й використання технології рефлексивної діяльності вчителя;
- узгодження об'єктивних умов і індивідуальних особливостей педагога;
- наявність творчої лабораторії вчителя;
- комп'ютер з підключенням до Інтернету;
 - нормативно-правові;
- мотиваційні.
Пропонуємо один з напрямків роботи з молодими вчителями.

Категорія: Внутрішкільна система управління професійним зростанням учителя | Додав: Управління_освіти
Переглядів: 984 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Ми в соцмережах
       






Інформаційний партнер
Науково-педагогічна бібліотека Миколаєва

Сайти навчальних закладів

Корисні посилання






























































Управління освіти Миколаївської міської ради © 2016