Пошук


Меню сайту

Форма входу
Реєстрація
  




Радимо переглянути















   
Інші події

Конкурси для учнів

Конкурси для вчителів











Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Головна » Інструктивно-методичні матеріали » Навчально-методичне забезпечення

Методичні рекомендації МОНмолодьспорту щодо ущільнення вивчення навчального матеріалу з української мови та літетератури
27.10.2011, 13:43
Лист Міністерства освіти, науки, молоді та спорту від 13.10.2011 1/9-771 "Методичні рекомендації Міністерства освіти, науки, молоді і спорту щодо ущільнення вивчення навчального матеріалу з української мови та літератури в 11-х класах у 2011/2012 навчальному році"

Міністерство освіти і науки, молоді та
спорту Автономної Республіки Крим,
управління освіти і науки обласних,
Київської та Севастопольської міських
державних адміністрацій,
Інститути  післядипломної педагогічної
освіти
 
 
Методичні рекомендації щодо ущільнення
вивчення навчального матеріалу з української
мови та літератури в 11-х класах
у 2011/2012 навчальному році
 
 
Згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 р. № 686-р «Про деякі питання завершення 2011/2012 навчального року у зв’язку з проведенням в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу», відповідно до листа Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 21.07.2011 р. № 1/9-556 «Щодо організації навчально-виховного процесу у 2011/2012 навчальному році» навчальні заняття в 11-х класах завершуються 3 травня 2012 року.
Рекомендуємо внести зміни в календарно-тематичний план з навчального предмета, а також врахувати під час складання розкладу навчальних занять. Пропонуємо можливі способи ущільнення вивчення навчального матеріалу з української мови та літератури.
1. Оптимізація навчання можлива шляхом об’єднання вивчення окремих тем. Наприклад, на уроці української літератури можна прочитати учням твір  «Три зозулі з поклоном» Гр. Тютюнника як текстовий матеріал для аудіювання. Після чого треба провести тестування і зарахувати результати аудіювання як за роботу на уроці літератури, так і за вид мовленнєвої діяльності на уроці української мови.
2. Реалізація міжпредметних зв’язків через бінарні уроки:
- читання мовчки – новела «Залізний острів» О. Гончара;
- контрольний твір – твір з української літератури (роздум);
- усний переказ – перегляд фільму (художнього чи документального) або прослуховування лекції вчителя про життєвий шлях письменника.
3.  Об’єднання різних форм контролю одним видом мовленнєвої діяльності:
- контрольний диктант – контрольна робота з теми у формі диктанту.
4. Вибірковий аналіз художніх творів:
- композиційний аналіз новели «Три зозулі з поклоном» Гр. Тютюнника;
- пообразний аналіз новели «За мить щастя»;
- повний ідейно-художній аналіз роману у віршах «Маруся Чурай» Л. Костенко;
- обмін враженнями від почутої (прочитаної) поезії та ін.
5.  Визначення пріоритетних тем з огляду на проблематику, естетичність чи належність до програми ЗНО:
- короткий аналіз творів поетів-шістдесятників: «Сеньйорито акаціє, добрий вечір…» М. Вінграновського і «Балада про соняшник» І. Драча на одному уроці;
- оглядове вивчення творчості О. Турянського й В. Шевчука.
6.  Самостійне опрацювання окремих (нескладних) тем з обов’язковим контролем набутих знань:
- робота з матеріалами Інтернет-ресурсів («Два кольори» Д. Павличка);
- підготовка коротких повідомлень за матеріалами мережі Інтернет.
7. Складання діалогів за визначеною ситуацією як вид мовленнєвої діяльності на уроках літератури і в позаурочний час.
Заступник Міністра                                                              Б.М. Жебровський

Додав: Управління_освіти |
Переглядів: 1988
Всього коментарів: 1
1  
Heck of a job there, it absoutlely helps me out.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Ми в соцмережах
       






Інформаційний партнер
Науково-педагогічна бібліотека Миколаєва

Сайти навчальних закладів

Корисні посилання






























































Управління освіти Миколаївської міської ради © 2016