Пошук


Меню сайту

Форма входу
  


Радимо переглянути















   
Інші події

Конкурси для учнів

Конкурси для вчителів














Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0


Головна » На допомогу керівнику навчального закладу » Посібники, метод. рекомендації, дайджести, збірки


Сторінки: « 1 2 3 4 5

Управління [21]Виховання [25]Математика, інформатика, фізика [6]Початкова школа [7]
Географія, економіка [3]Методика [24]Видавництво "Шкільний світ пропонує" [2]100% оволодіння ІКТ [4]
Історія, право, громадянська освіта [10]Освіта дітей з особливими потребами [28]Захист прав. Попередження насильства [4]Біологія, хімія [1]

Пропоновані матеріали дають можливість ознайомитися зі змістом, новими та традиційними формами, правилами внутрішкільного контролю стосовно виховної системи навчального закладу. Рекомендовано для практичного використання директорами, заступниками директорів з виховної роботи, заступниками директорів з науково – методичної роботи навчальних закладів міста

Управління | Переглядів: 2293 | Додав: Управління_освіти | Дата: 04.04.2010 | Коментарі (1)

Збірник містить досвід організації та проведення роботи з військово – патріотичного виховання учнівської молоді в Миколаївській загальноосвітній школі № 43 ім. К.Ф.Ольшанського. Пропоновані матеріали допоможуть не тільки педагогам організувати роботу з даного напрямку, але й учням розширити свої знання, отримані на уроках історії. Рекомендовано для практичного використання директорами, заступниками директорів з виховної роботи, педагогами-організаторами, класними керівниками навчальних закладів
Виховання | Переглядів: 841 | Додав: Управління_освіти | Дата: 03.04.2010 | Коментарі (0)

Одним з найважливіших прав людини є право на участь в управлінні справами держави.  Не випадково в школярів, педагогів, батьків є право на участь в управлінні школою. Це право закріплено в законі України «Про освіту», але, на жаль,  так і не реалізовано повністю в більшості навчальних закладів. Саме участь педагогів, учнів та їх батьків в управлінні освітнім закладом може допомогти школі змінитися, стати більш демократичною, такою, що відповідає сучасним реаліям.
      У збірку ввійшли як теоретичні питання організації, основних напрямків діяльності органів учнівського самоврядування, так і практичні матеріали з досвіду роботи ЗОШ № 46 і ШМіПР. Матеріали розраховані для практичного використання директорами, заступниками директорів з виховної роботи, педагогами – організаторами, класними керівниками навчальних закладів
Виховання | Переглядів: 1743 | Додав: Управління_освіти | Дата: 03.04.2010 | Коментарі (0)

Матеріали розраховані для практичного використання директорами, заступниками директорів з виховної роботи, педагогами – організаторами, класними керівниками навчальних закладів міста при організації та проведенні роботи щодо реалізації здоров’язберігаючої функції школи, виховання здорового способу життя. В збірнику наданий досвід роботи ЗОШ № 37, 39, 46, 53, 57 міста Миколаєва
Виховання | Переглядів: 1818 | Додав: Управління_освіти | Дата: 03.04.2010 | Коментарі (0)

Сьогодні вказівки на духовність стали настільки популярними, що вульгаризація цього поняття просто неминуча. На фоні дозвільних розмов про духовність, що мають місце і в педагогіці, матеріали семінару – практикуму для заступників директорів з виховної роботи «Роль навчального закладу у вихованні духовності особистості», що представлені в даній збірці,   своєчасні і необхідні. Рекомендовано для практичного використання директорами, заступниками директорів з виховної роботи, практичними психологами, класними керівниками навчальних закладів
Виховання | Переглядів: 919 | Додав: Управління_освіти | Дата: 03.04.2010 | Коментарі (0)

Закінчилася початкова школа. Продзвенів випускний дзвінок, і маленькі школярі виїхали відпочивати на літні канікули. Хтось - до бабусі, хтось відправився в літній табір, комусь доведеться відпочити на морі.
А для вас, шановні колеги, настає час важливої роботи - адже у вересні діти вперше увійдуть до незнайомого кабінету і з тривогою вдивлятимуться в обличчя нового класного керівника.
Так, вам здається, що основні труднощі звикання до школи позаду, що закінчилися ці нескінченні строчки паличок та гачків. Дитина, нарешті, перестала забувати класти щоденник e портфель, навчилася добре читати. Не спокушайтеся, труднощі для вас, як для педагогів, тільки починаються.
У суспільстві дуже активно обговорюється проблема вступу в перший клас, малюків готують до школи ще в дитячому садку. Ви, напевно, читали про це багато корисних і потрібних книг.
А ось про перехід до основної школи говорилось мало, хоча це теж дуже важливий перехідний період у житті учня. І на цьому складному етапі дуже потрібна допомога і підтримка не тільки маленьким «п'ятачкам», але і їх батькам, а також педагогам, які хвилюються не менше своїх нових учнів.
Саме тому у фахівців Миколаївського науково – методичного центру виникла ідея проведення занять для класних керівників, які приймають естафету у початкової школи. Творча лабораторія класного керівника «Абетка успішної адаптації» і методична збірка з програмою «Перший раз у п'ятий клас».  Для кого ця збірка?
Ви - шкільний психолог.
Психологи, що працюють у школах, часто нарікають на те, що охопити всі напрями діяльності педагога-психолога неможливо: часу не вистачає. Методичні рекомендації по психологічному супроводу п'ятикласників, пропонована програма, яка сприяє вирішенню задач особистісного зростання і розвитку учнів, а також профілактиці і корекції шкільної дезадаптації -  допоможе вам у вирішенні  багатьох проблем!
Отже, ця збірка - для вас.
Ви - вчитель, що працює в п'ятому класі.
Якщо вас турбує проблема ефективності засвоєння знань на ваших уроках, якщо ви вважаєте, що головна задача вчителя - розвинути школяра, прищепити йому навички самоосвіти, а не вкласти в його голову певну суму знань, то ця збірка і пропонована програма - для вас.
Ви - класний керівник п'ятого класу.
Вам, безумовно, варто звернути увагу на пропоновану збірку. Вона спеціально створена для того, щоб полегшити життя вам і вашим вихованцям, адже шкільна дезадаптація є однією з причин педагогічної занедбаності учнів.
Дуже часто класні керівники не можуть вибрати теми для класних годин, які в п'ятому класі ще справно відвідуються школярами. Адже навіть окремі заняття пропонованої програми можуть надати значну допомогу учням, що випробовують проблеми в навчанні та спілкуванні.
Отже, ця збірка - для вас


Методика | Переглядів: 4619 | Додав: Управління_освіти | Дата: 03.04.2010 | Коментарі (1)

Збірка присвячена питання формування й розвитку виховної системи навчального закладу. Крім визначень системи, тут накреслені можливі напрями розвитку, шляхи її оновлення. Рекомендована для керівників навчальних закладів

Управління | Переглядів: 875 | Додав: Управління_освіти | Дата: 03.04.2010 | Коментарі (1)

Слово «педрада» походить від дієслів «радити», «радитися» з педагогічних питань. Але до такої педради, де вчителя дійсно радяться, а не просто засідають, до ради, що приносить всім учасникам радість, задоволення, натхнення, вдається прийти далеко не відразу.
Педради часом схожі на планерки, наради при директорі, «накачування» вчителів адміністрацією школи. Як доповідачі виступають директор і його заступники, а вчителі мовчки записують те, що їм треба буде виконати. Нерідко зустрічається така картина: йде педрада, а багато хто з його учасників зайняті перевіркою контрольних робіт, класних журналів. І от доповідь і підготовлені виступи закінчені, повисає томлива пауза.
Директор: «Хто виступить?» У відповідь - мовчання. І не дивно. Стандартні, а часом і просто випадкові питання порядку денного педради, шаблонні рішення не будять думки вчителя, не викликають у нього потреби в діловій дискусії, не роблять скільки-небудь помітного впливу на стан справ у школі, не надихають на творчість.
Саме тому сьогодні постає необхідність переосмислити питання про функціональне призначення педради, шукати й освоювати нові підходи до її підготовки та проведення
Управління | Переглядів: 1187 | Додав: Управління_освіти | Дата: 03.04.2010 | Коментарі (1)

Роль педагогічного аналізу у виховній роботі надзвичайно велика. Ніж глибше й обґрунтованіше адміністрація здійснює аналіз, проникає в сутність керованого об'єкта і процесів, що протікають у ньому, тим переконливіше й ефективніше дія по упорядкуванню керованої системи і перекладу її в новий, більш високий якісний стан
Управління | Переглядів: 1307 | Додав: Управління_освіти | Дата: 03.04.2010 | Коментарі (1)

У збірнику розміщені матеріали щодо використання у виховній діяльності технології соціального проектування. Наведений тренінг щодо впровадження даної технології у практику роботи з учнями, методичні рекомендації.  Рекомендовано для практичного використання директорами, заступниками директорів з виховної роботи, практичними психологами, педагогами – організаторами, класними керівниками навчальних закладів
Виховання | Переглядів: 1133 | Додав: Управління_освіти | Дата: 02.04.2010 | Коментарі (0)


Ми в соцмережах
       







Інформаційний партнер
Науково-педагогічна бібліотека Миколаєва

Сайти навчальних закладів

Корисні посилання






























































Управління освіти Миколаївської міської ради © 2017