Пошук


Меню сайту

Форма входу
  


Радимо переглянути















   
Інші події

Конкурси для учнів

Конкурси для вчителів











Онлайн всього: 7
Гостей: 7
Користувачів: 0


Головна » Інструктивно-методичні матеріали » Сьогодення миколаївської освіти » 2016-2017 н.р.

Неперервна шкала думок (ЗОШ №44)
08.04.2017, 14:38

Жодна реформа не зможе змінити будь-що в системі освіти, якщо вчитель сам не зміниться, і тим самим не змінить підходи до організації навчально-виховного процесу.

Реалізацію Концепції розвитку шкільної освіти на основі компетентнісно-орієнтованого підходу в нашій школі було вирішено здійснювати за допомогою інноваційного педагогічного проекту, який назвали «Компетентнісний підхід: школа проекції майбутньої успішної життєдіяльності».

Одним із завдань проекту є: розробити модель компетентного учня кожного ступеня шкільної освіти як результату визначеного змісту навчально-виховного процесу.

Якраз цьому питанню була присвячена педагогічна рада, за організацію і проведення якої відповідала заступник директора з виховної роботи
Кірякова О.М. На початку засідання заступник директора з навчально-виховної роботи Мікрюкова Л.В. інформувала про виконання рішень попередньої педради і презентувала проект «Я - концепція» педагогічного колективу нашої школи.

Завдяки продуктивній роботі творчих груп як в процесі підготовки засідання педагогічної ради «Створення моделі компетентного випускника різних ступенів навчання», так і під час проведення, до активної продуктивної діяльності були залучені всі вчителі школи. Листок учасника педради з анонсом видів робіт допоміг у проведенні запланованого.

відео, знятих у школі «Один день із життя дев’ятикласника», бліц-опитування «Життєва позиція учня ХХІ століття» продемонстрували позицію учнів випускних класів щодо поглядів на формування компетентного випускника, здатного до успішної майбутньої життєдіяльності.

Вправа «Методична казка», «Досягти мети навчання», «Перша фраза», «Закінчи речення» згуртувала групи до плідної роботи. Неперервна «шкала думок» вилилась у створення моделі компетентного випускника різних ступенів навчання.

Підсумовуючи роботу, можна зробити висновок: школа повинна намагатися якомога більше готувати випускника для сучасного життя та діяльності, а життєві компетентності повинні давати йому можливість сміливо зустрітися з дійсністю, зайняти своє місце в житті, бути успішним.

Кірякова О.М., заступник директора з виховної роботи


























 

Додав: Управління_освіти |
Переглядів: 834
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Ми в соцмережах
       








Інформаційний партнер
Науково-педагогічна бібліотека Миколаєва

Сайти навчальних закладів

Корисні посилання






























































Управління освіти Миколаївської міської ради © 2017